FELİXTEN
Chan:"hey felix iyimisin gözlerin dolmuş?"Felix:"şey-"
Yeji:"FELİX NEREDESİN?"
kafamı merdivenlere çevirdiğimde yejiyi görmüştüm hızlıca iniyordu merdivenlerden. Yanıma gelip üstümü kontrol etti.
Yeji:"iyimisin? Hızlıca çıkınca endişelendim."
Bunu söylediğinde gülümsemiştim jelibondan sonr abnei önemseyen bi arkadaşım daha vardı.
Felix:"ah! Ben iyiyim sorun yok sadece yüksek ses gözlerimin dolmasına sebep oluyor jisung bağırınca gözlerim doldu ve bende kimse görmesin diye dışarı çıktım."
Yeji kafasını salladı.
Yeji:"hadi sınıfa gidelim chan hyung sende sınıfına git galiba seokjin hoca çoktan derse girmiş."
Chan:"Ne? Ya bu adamı anlayamıyorum neden bu kadar erken derse başlıyoki bizimde canımız var dimi uf nefret ediyorum ders işlemekten."
Seokjin:"hmm demenk derslerimi sevmiyosun?"
Chan hyung arkasındaki seokjin hocayla sıçradı ve arkasına döndü yeji ve ben gülmemek için kendimizi sıkıyorduk.
Chan:"ö-öyle bişey y-yok hocam ne alaka ben çok seviyorum derslerinizi aşkla dinliyorum."
Seokjin hoca kafasını salladı ve chanla sınıfa gittiler.
Bizde sınıfımıza çıktık. Geldiğimde herkes bana bakıyordu rahatsız olmuştum. Kafamı yere eğdim.
Hyun:"ne bakıyosunuz işinize dönün."
Kafamı kaldırıp hyunjine baktım bana güzelce tebessüm etti. Mantı gibi yanakları vardı.
Sırama oturdum ve jisung yanıma geldi.
Jis:"üzgünüm felix sana bağırmamalıydım. Yüksek ses hassasiyetini unutmuşum."
Lix:"sorun değil."
Jisung bana baktı hızlıca kollarını bana sardı. Ve yanağıma sulu bi öpücük bıraktı. Yüzümü buruşturdum ve yanağımı sildim.
Hızlıca Kapı açıldı ve içeri ryujin girdi.
Ryu:"tanrım! Felix iyimisin sana ulaşamıyorum telefonuna neden bakmıyorsun? Annemler nasıl merkalandı biliyormusun? Çok korktuk en azında mesaj yazabilirdin."
Kafamı ona çevirdim ve duygusuzca konuştum.
Lix:"bana bişey olmadı hala yaşıyorum."
Ryujin bana anlamaz bi şekilde baktı.
Ryu:"ne oluyo felix neden böyle davranıyorsun? Çok değiştin."
Hah ben mi değiştim aynaya konuş Bayan Ryu.
Lix:"değişmişsem değiştim olamazmı?"
Ryu:"bana soğuk davranıyorsun. Neden?"
Lix:"soru sormadan biraz düşün kardeşim belki bişeyler bulursun ve kusuru hep karşındakinde arama biraz aynaya bak benden sana abi tavsiyesi."
(Felix slayledi.)Ryujin düşünceli bi şekilde arka sıraya oturdu.
Yeji:"felix sen..."
Lix:"ben?"
Yeji:"slayledin kralsın."
Lix:"slayy"
İkimiz birlikte güldük.
..................
Telefonumun titremesiyle cebimden çıkarttım.Bilinmeyen numaradan mesaj gelmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UZUN ZAMAN//hyunlix//ryeji
FanfictionUzun zamandır türkiyede yaşayan Lee kardeşler sonunda koreye çocukluk arkadaşlarının yanına gitmişlerdi. Tek arkadaşları ile değil hayatlarının aşkı ile de karşılaşacaklar.