YAZARDAN
Yeji ders çalışmak için oturduğu masada uykuya dalmıştı.
~bakın şimdi sabah oldu şimdi bunlar okuldalar tamammı?~
"Lee minho!"
"Minho"
"Minho hoca adını söyledi burdayım desene"
Minho birden hyunjinin dürtmesiyle kendine gelmişti.
M:"H-ha burdaa!"
H:"iyimisin yorgun ve düşünceli duruyorsun... yoksa o jisung- "
M:"ha yok bişey ben iyiyim."
Ders zili çaldı ve herkes dışarı çıktı.
Yeji hemen arkasını döndü ve minhoya baktı. İçinden..."çok dağılmış böyle olursa hastalanacak"
Minho yeji ye baktı.
Min:"gidelimmi?"
Yeji:"hadi gidelim"
Hyun:"bende geliyorum ne olduğunu anlatıyosunuz."
Yeji minhoya baktı ve o onaylayınca hyunjinde onlarla dışarı geldi.
MİNHODAN
Dışarı gidiyorduk.
Pff neden böyle hissediyorum. Tamamen boşluktayım. Evet jisungu seviyorum hemde çok işte bu beni kötü duruma getiriyordu.
Yeji:"evet minmin anlat bakalım neden bu haldesin."
Min:"zaten siz biliyosunuz jisunga aşık olduğumu ve onunda başka birini sevdiğini ona gelecekteki kocam dediğini....
O mesajı görünce resmen hayatım başıma yıkıldı ben hep jisungun peşinden koşmuştum hatta seung la bile anlaşma yapmıştım ama jisung seungminle beni sevgili sanmıştı üstüne tebrik etmişti artık olmuyor ano sevmek eskiden bi mutlulukken şimdi bu sevgi canımı yakıyor kalbim sızlıyor mecaz anlamda değil cidden kalbim ağrıyor onu çok seviyordum ama o başka birinden hoşlanıyor hala küçükken bana verdiği o peluş bende ve ozaman bana söz vermişti gelecekte karşılaşırsak seninle yaşayacağım diye ama o şu an başka birinden hoşlanıyor... "
Flashback
Jisung sonunda hastaneden çıkacaktı bu gün sonunda artık felixlerle daha rahat oyunlar oynayabilecekti.
Çok mutluydu ama üzgündü de çünkü burada tanıştığı arkadaşı minho ile ayrılmak zorundaydı
Suratı asık bi şekilde hastaneden çıkıyordu.
"jisung!"
Arkadan minhonun bağırma sesini duyan jisung hemen arkasını döndü. Ve koşarak minhoya sarıldı.
"Seni çok özliyeceğim minho beni unutma olurmu?"
"Seni asla unutmam jis"
"Hah bu arada minlee sana bi şey vericem uno benim için sakla olurmu böylece beni unutmazsın unutmayız"dedi ve çantasından Bi peluş çıkarttı.
"Bunun adı quokka bu hep sende kalsın."
Minho pelışu eline aldı. Ve peluşa gülümsedi çünkü oyuncağın jisung gibi yanakları vardı.
Minho da cebinden Bi anahtarlık çıkarttı.
"Bu anahtarlık benim için çok önemli bunubebim için sakla."dedi ve anahtarlığı jisunga verdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UZUN ZAMAN//hyunlix//ryeji
FanfictionUzun zamandır türkiyede yaşayan Lee kardeşler sonunda koreye çocukluk arkadaşlarının yanına gitmişlerdi. Tek arkadaşları ile değil hayatlarının aşkı ile de karşılaşacaklar.