11

23 2 15
                                    

Uhuuu ben yine geldim loooo.
☆☆☆☆☆
Uzun voleybol maçından sonra sınıfa çıktık. Son bir dersimiz kalmıştı bilin bakalım hangi hocanın dersi. AĞAĞAĞAĞĞAĞAĞĞAĞAĞAĞAĞ

Bilin bakalım maçı kim kazandı.BİZ TABİKİ AHAHAH.

Maç çok eğlenceliydi. Ama bi takım terslikler oldu tabi.

Sınıfa girdiğimde gülmekten yerlerde yatan bi tilki ve kedi gördüm. Bunların burda ne işi var amk.(yuna ve jeongin)

Jeong:"NE YANİ FELİX HYUNG HYUNJİN HYUNGUN ŞEYİNE Mİ ÇAKTI."

Bİ SANİYE NE BUNLAR NASIL ÖĞRENDİ.

jis:"EVET ÜSTÜNE YANINA GİDİP ÖZÜRDİLEDİ AMK BİZ YIRTILDIK ORDA UF UFFF."

Lix:"JISUNG! HEMEN YAYDINMI ORUSPU"

jis:"ÜZGÜNÜM DOSTUM AMA ÇOK KOMİK."

Hızlıca koştum ve jisungun sırtına atladım. Saçlarını karıştırmaya başladım hala gülüyordu şerefsiz. Sonra  gıdıklamaya başladım.

"NE OLUYOR BURDA!!"

Hemen suikastini bitirdim ve jisungdan ayrıldım.

Sıçtık seokjin hoca gelmiş.

Jin:"Çok ayıp çaocuklar bensizmi eğleniyorsunuz."

Ben ve jisung birbirimize baktık. Birden bire gıdıklanmaya başladığımda kahkaha atmaya başlamıştım. Kim gıdıklıyo.

Sonunda gıdıklanmadığımı hissettiğimde derin bi nefes aldım ayh neydi bu ayol.

H:"Ödeştik."

Ne has hyunjin miydi?

Şaşkınca arkamı döndüğümde sırıtan bi hyunjin görünce iki üç adım geriledim.

Ve arkamda ki beden sayesinde durdum. Ahy ben bu işe bide seokjin hocaya mı yaslanmıştım çüüüüşşş.

Hemen seokjin hocaya dönüp eğildim.

Lix:"ö-özür dilerim hocam arkamda olduğunuzu unutmuşu‐"

Jin:"sorun yok civciv. HADİ HERKES YERİNE!!"

Herkes yerine geçerken kapıdan gelen yejiyi görünce gülümsedim.

Hemen yerimize geçtik. Seokjin hoca işim var diye çıkmıştı herkes arkadaşlarıyla konuşuyordu.

Yeji:"ee felix senin şu söylediğin buluşmayı yapalımmı bu gün cuma ya hani."

Ahh yeni hatırladım. Hızlıca kafamı salladım ve yeji ye döndüm.

Lix:"Olur olur çok güzel olu-"

Hızlıca Kapı açılmıştı ve bi kafa çıkmıştı.dur bi saniye seokjin hoca?

Jin:"Benim gibi kral bi öğretmeniniz olduğu için çok şanslısınız."

Herkes ne olduğunu anlamamıştı.

Hocanın elinde telefon kutusunu gördüğümüzde herkes bağırmaya başladı.

Sınıftan biri:"Hocam adamsınız"

Sınıftan biri:"uf uf kral hocam benim canım hocam."

Herkes telefonu alınca bende telefonumu aldım ve yerime oturdum.

Jin:"bu ladar mı sandınız?"

Bi bok anlamadım. Tanrı aşkına ne shit dönüyor burda?!?!?

Jin:"Sizin için haftaya bi okul gezisi ayarladım valizlerinizi ayarlasanız iyi olur çünkü TÜRKİYEYE GİDİYORUZZZ."

UZUN ZAMAN//hyunlix//ryejiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin