Deel 9

17 2 0
                                    

Hoe Storm praat ga ik een beetje veranderen*
Pas dan besef ik me wat ik net heb gezegd, alles draait om mij deze tijd. Ik word geholpen, maar niemand let meer op de rest. Matt heeft zelf ook moeilijke tijden gehad. "Zeg op, ik wil je helpen" zeg ik zo lief mogelijk. "DAT KAN JIJ NIET!" schreeuwt hij tegen mij. Maar ik heb gezegd dat ik deze kamer niet verlaat totdat hij antwoord heeft gegeven, ik ga me hier ook aan houden. Hij kijkt me aan met zo'n "Rob wat doe je nou?" blik. Dan hoor ik de deur achter mij opengaan en draai me om. Oh ja het kan nog erger Raoul staat in de deuropening, maar ik twijfel geen seconde en vlieg in zijn armen. Hij sluit zijn armen en het voelt voor eventjes alsof niet alleen Matt mij kan beschermen. Maar dat klopt niet, Matt ziet altijd als er wat met me is, Roel niet, Koen niet, Milo niet, alleen Matt.

Ik trek me terug uit de knuffel en kijk achterom "Shit!" zeg ik. "Wat is er nou maatje, we hoorden je schreeuwen en daarna Matt ook? Wat is er aan de hand?" zegt Raoul die een hand op mijn schouder heeft gelegd. "I-ik weet t niet Roel! Alles draait om mij en niemand let meer op Matthy, hij is mijn leven en ik wil echt niet dat hij zich niet meer op z'n gemak voelt!" zeg ik nou ja ondertussen huil ik alweer. Raoul trekt me in een knuffel en tilt me op, hij loopt de trap op en gooit me op mijn bed. "Zal ik Matt vragen of hij even met je wil praten?" zegt hij. "Wil je dat doen?" zeg ik snikkend. "Tuurlijk maatje!" en hij loopt mijn kamer uit.

5 minuten later komt Matt mn kamerdeur ingelopen, ik kijk hem aan, maar het boeit hem waarschijnlijk niet eens zo veel dat ik net om hem heb gehuild. "Hey Rob, het spijt me, ik geef zoveel om je dat ik niet wil dat je je nog meer zorgen gaat maken dan je al doet. Ik wil dat je deze tijd alleen nog maar zorgen maakt om jezelf, van je zus gaan we waarschijnlijk een tijdje niks horen Rob, ze heeft een heftig ongeluk gehad, met mij gaat het verder prima, ik voelde me vandaag gewoon niet zo lekker maatje! Maak je alsjeblieft zorgen om jezelf!" zegt hij snikkend. Ik geef hem een knikje en hij komt bij me liggen, wat ben ik moe na deze afgelopen dagen.

Sorry voor heel lang geen post, ik denk dat mijn upload schema hetzelfde word als die van Milo. Hoe gaat het met jullie? x mij💗

"Niet voor eventjes"Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu