seven

93 15 29
                                    

bayan choi, konunun şimdiden buraya varmasını beklemiyordu, "yalan değil. yalan söyleyenler; başkalarının duygularıyla oynayan, baban gibi davranan ve sözlerini bozan kişiler. iğrenç... sen de iğrenç olmak istemiyorsun, değil mi?"

yeonjun gözlerini genişletti ve hemencecik yanıtladı, "asla. iğrenç olan insanlardan nefret ediyorum. onları öldürebilir miyim?" ufaklığının bu kadar ciddi bir biçimde teklif etmesi bayan choi'nin yüzünü buruşturdu, "katiller de iğrençtir. sence de iğrenç değil miyim?"

"imkanı yok. iğrenç değilsin, yalnızca iğrenç olan birini öldürdün. sorun değil, bu iyi..." yeonjun omuzlarını silkti, konuşulan konudan hiçbir şey anlamadığı belliydi.

"dinle, tatlım. bu iyi değil, bu kötü. bizi her zaman izleyen bir tanrımız var. o iğrenç insanları hiçbir insanın yapamayacağı şekilde, en acımasız biçimde cezalandıracak. eğer onları öldürürsen, hak ettikleri cezayı alamayacaklar. neden onlara yardım edesin ki? iğrenç insanları öldürmek de seni en az onlar kadar iğrenç yapar." yeonjun'un annesi hiçbir zaman tanrıya inanmamış olmasına rağmen oğlundan kurtulmanın ve ona ahlaki değerleri öğretmenin tek yolu olarak bunu seçti.

ve onlar hastanedeyken, annesi gizlice yeonjun üzerinde bir test yapılmasını talep etti ve sonuçlar geldiğinde yakaladığı bu fırsata minnettardı. rapora göre, yeonjun'un genlerinde yüzde yarıdan az psikopat genleri bulunuyordu. bu da, onu kurtarmak için hâlâ bir umut olduğu anlamına geliyordu.

"bu cep sözlüğünü her zaman yanında tut, tamam mı?" genç kadın gülümsedi, "ve altı çizili kelimeler hakkında daha çok öğren. şimdi duyguları nasıl yansıtacağımızı öğrenelim." dedi bayan choi, televizyonu açarken.

yeonjun için gerçekten şaşırtıcı olan nokta burasıydı, duyguları yansıtmanın nasıl bir şey olabileceğini bilmiyordu ve cevaplanabilen soruların aksine fiili anlamda bir şeyler denemenin daha zorlu olacağının farkındaydı.

"o ne?"

"biliyorsun, tatlım, bir dahisin ancak daha çok empatiye ihtiyacın var. kendin anlamaya ihtiyacın var. nasıl, ne zaman, nerede, neden ve hangi duyguyu göstereceğini öğreneceğiz." bunu duyduğunda yeonjun'un kaşları çatıldı, modu düşerken tuhaf hissetti ve gözleri karardı.

"anne, diğerlerinin bunu yaptığını hiç görmedim, en azından benim yaşımdaki çocukların... sorun bende mi?"

zeki, diye düşündü bayan choi. ufaklığının ellerini kendi elleri arasına aldı ve yanıtladı, "sana yalan söylemeyeceğim çünkü seni seviyorum. fark etmedin mi? diğer çocuklardan daha hızlı öğreniyor ve daha iyi kavrıyorsun. diğer çocukların sana bakma şeklinden rahatsız olduğunu söylediğin zamanı hatırlıyor musun? insanlar topluma ayak uyduramayanlara karşı zalimdir, tatlım. eğer diğerleri gibi olmayı denersen-"

"yani, benden nefret edecekleri için kendim gibi davranmama izin yok mu? ve farklı olduğum için gerçekte nasıl hissettiğimi göstermeme iznim yok mu? bu ahmakça." ufak yeonjun ellerini annesinin avuçları arasından dışarı kıvırdı ve agresifçe ensesini kaşıdı.

bu bayan choi'nin kesinlikle duymayı beklediği bir şeydi, bu yüzden hazırlıklıydı, "insanlar buna değmez, bebeğim. onlar kötü ve seni mahvetmek için elinden geleni yapacaklar ancak sen, bunun için fazla masum ve güzel bir çocuksun. kendini dış dünyadan koruman gerek, ve bunun için de beni dinlemen lazım." bu yeonjun için yeterince kabul edilebilir bir yanıttı, bu nedenle onayladı.

"anne, hayvanlara zarar vermek iğrenç mi?" bayan choi yutkundu, oğlunun şimdiden hayvan istismarına tanıdık olup olmadığını merak etti. "kesinlikle öyle. hayvanlar da hisseder, ve onlar masum. asla masumları incitme, tamam mı?"

peppermint soda, yeonbinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin