פרק 30

4 0 0
                                    

קווין, ש'ר והיילה יורדים בעקבותיו של טובי אל תוך הפיר שבחנייה, המראה מזעזע את שלושתם כשקווין מקבל את הבשורה בצורה הכי קשה, רגליו קורסות והוא מתיישב על הקרקע כשבעיניו דמעות עגלגלות ושמנות שמחליקות על פניו, בסרט האימה הכי קשה הוא לא דמיין את עצמו מוצא ככה את הבוס הנדיב שלו אוסטין כגופה קבורה בחנייה הביתית שלו, טובי טופח על כתפו ומגיש לו כוס מים מתוך החדר הקטן שליד המחסן, נראה שזרימת המים עובדת בו מצוין. "אני לא מבין, מתי זה יכל להתרחש? הרי הוא היה איתי כשקיבלנו את הפרויקטים החדשים, יומיים לפני שלא חזר אל המשרד" אמר קווין בתחושת בלבול והבעה כאובה, "תנסה לחשוב על הזמן שהוא כן היה, האם היה משהו שהטריד אותו או הציק לו? האם הוא ניסה לספר לך על זה? או שהבעת פניו שדרה משהו כזה?" טובי מנסה לדובב אותו, "חוץ מהלחץ הרגיל אתה מתכוון? אממ תן לי לחשוב רגע, אה, כן! הוא ניסה להגיד משהו על זה שיש אי הסכמה גדולה בינו לבין המשרד הגדול שבו האחראים מעליו עובדים, אני לא יודע ממש על מה היה האי הסכמה כי אוסטין לא פתח את זה בפני על אף שביקשתי ממנו מספר פעמים, אבל הרגשתי שהוא לחוץ יותר מבדרך כלל" הוא מנסה לעלות עוד פיסות זיכרון, "אז זה לא משאיר לנו ברירה אלא ללכת אל המשרד הראשי, זאת התחנה הבאה שלנו" קובע טובי, "האם יש לו בני משפחה?" הוא שואל, "לא, אין לו בני משפחה, מאז שאבא שלו נפטר הוא נותר היחיד וככה ירש את המשרד שלו ואת הבר של העשרים וארבע שבע" קווין אומר, "אם כך, האם תוכל לאשר לי במסמך שאשלח אל הנייד שלך שיהיה אפשרי לעשות לו נתיחה לאחר המוות?" טובי שואל תוך כדי שליחת הטופס אליו, "כן אם זה מה שיעזור לכם לדעת מה גרם למוות שלו, ומי עמד מאחורי זה, אני אחתום על זה ויחזיר לך את זה עוד היום" אומר קווין, טובי מזמין יחידה שתאסוף את גופתו של אוסטין ותחקור את סיבת המוות שלו.....

רגע לפני אובדן שפיותWhere stories live. Discover now