פרק 25

7 0 0
                                    

"ואז ראיתי אותו כשהייתי מאחורי השעון, ואחר כך התעוררתי" מספרת היילה את כל מה שחלמה בתרדמת, "אני באמת חושבת שיש קו מקביל, בעיקר הנעליים, את ראית את הפנים שלו?" שואלת ש'ר מרימה את ראשה לרגע מהמחברת שלה, "לא, לא ראית..י, אבל הנעליים שלו הן אותו דבר כמו בחלום" היא מסכמת כשהיא רואה את התמונה בדוח שטובי החזיק, "אבל למה שיהיה קשר בניהם?" טובי לא מצליח להבין, "תפתחי בבקשה את המכתב השני, בטח להאני יש מושג" אומרת ש'ר, היילה מהנהנת ומוציאה את המכתב השני מהשידה שלה. "פרח שלי, הגעת אל המכתב השני, בטח עד לכאן הגעת עם שאלות, האם זה על אוסטין, או על הבר הקטן והחגיגי שלנו, יש לי כמה נקודות להעלות בפנייך, אבל לא רק מהם אני מודאגת, אלא גם ממה רייבן מעולל הפעם? זה נכון שאמרתי לך בעבר שאין לנו כל קשר, אבל האמת היא שהוא ניסה רק לאיים עליי כל הזמן אחרי שסבא הלך, הוא חשב שאדע את הסוד של סבא, הוא ניסה להוציא אותו ממני בכוח, אז לא ידעתי כמעט ושום דבר, אבל היום אני יודעת הרבה יותר ממה שסבא היה רוצה שאדע, הוא תמיד דאג שלא לערב אותי בעניינים האלו שלו, הוא טען שיש בזה סכנה, ואם זה יסכן את המשפחה שלנו אז הוא לא צריך לערב אותי בזה. טוב על אוסטין אני יכולה להגיד שהוא נראה כמו ילד טוב, אחרי הכל אבא שלו היה זה שהקים את הבר שלנו כאן, והוא היה אדם ישר והגון, אז אני מאמינה שהוא הלך בדרך של אביו, אבל נראה שאנשים מתנהגים בצורה ממש משונה כשהם יוצאים מהבר הזה. אה, וגם חשוב לי לשאול, האם את חולמת חלומות משונים לאחרונה? אני יודעת שיש להם קשר כלשהו אלייך, אולי סבא היה אחראי על כך, אבל אני לא יודעת מה בדיוק עומד מאחורי זה. מאחלת לך הצלחה בהמשך פרח שלי, עד למכתב הבא!". "וואו, נשמע שזה יותר רציני משחשבנו" אומרת ש'ר ומעבירה עמוד במחברת שלה, "נשמע שבכל זאת יש משהו בין מה שסיפרת לנו לבין מה שקרה, והבעיה היחידה שיש לי היא שמבנה הגוף שתיארת מתאים כאן רק לאוסטין, התוקף בשחור היה נמוך יותר וקצת רחב יותר מהתיאור, ולא ראו לו את הפנים אז אני מבטל לבנתיים את הרעיון שיש קשר כלשהו כמו שסבתא שלך טוענת עד שנמצא הוכחות מוצקות" טוען טובי כשהוא בודק שוב ושוב את הדוח, "אני אחזור לראות מה שלומך כשאני אסיים קצת עבודה, סליחה היילה" הוא מחייך חיוך מתנצל ועוזב את החדר. "אני בוטחת בסבתא, היא לא סתם אמרה את זה, אני בטוחה שנמצא את ההוכחה לכך!" היילה מציבה עובדה, "אני בעדך היילה, אבל טובי צודק, כנראה שנצטרך לחפור יותר לעומק כדי להגיע אל התשובות שאנחנו מחפשים" ש'ר נשענת על ידה ומביטה בה, "אבל אם הבר הוא לא בהכרח הקצה חוט שלנו, אז לאן עוד אפשר ללכת?", היא תוהה, "היי זה עדיין הקצה חוט, המשקאות שם, צריך לקבל צו חיפוש מהשריף וללכת לבדוק את המקום בצורה יסודית, וכמובן להסתכל במצלמות אבטחה שלהם, ואז בטח נקבל עוד תשובות" ש'ר רושמת הכל בנקודות, "ואחרי זה נלך לבדוק מה נמצא מתחת לבניין המגורים שלך, הוא בטוח לא סתם הפך לאתר בנייה" מוסיפה ש'ר לדף שלה, "הו, כן בטח! מתחת לבניין, זה גם צריך לתת לנו מידע על הסיבה שסאם מכר את כל הנכסים שלו מהר כל כך" הארה עולה בראשה של היילה, "אם כך, נלך לטובי יחד או יותר נכון נזמן פגישת צוות יחד עם השריף ושם נעלה את הרעיונות שלנו", "נשמע מעולה, אבל אני חושבת שזה יחכה אחרי ההלוויה של סבתא האני, אחרי הכל השריף עוזר לי, וזה קורה ממש בעוד יומיים" נעצבת היילה, "בטח, ברור, נעשה אחרי שנחלוק לה כבוד אחרון" אומרת ש'ר ומחבקת אותה כדי להתנחם ולנחם אותה....

רגע לפני אובדן שפיותWhere stories live. Discover now