" וככה חזרנו בחזרה אחרי כל החקירה שלנו, אני לא ידעתי שזה שסיפרו שחוזרים משם משוגעים או פשוט שונים לא היה רק שמועה אלא אמת, אבל לגבי הסיבה שכולם ישנים, יש לי חשדות, אני חושב שזה רייבן, הוא השתמש בסם כלשהו שהוא מכנה השלב השני בתוכנית שלו, ויש גם את ד"ר ריי שהוא כנראה עומד מאחורי חלק מהדברים שמתרחשים כאן, אני מרגיש שאכזבתי את כולם, הם ישנים כי לא הייתי כאן כדי לעצור את מה שהוא תיכנן" טובי מסיים את הסיפור במורת רוח ששבה אליו, "אל תרגיש ככה, חקרת, הגעת, כמו שהמשפט אומר יגעת ומצאת תאמין, עשית עבודה טובה בלחשוף את כל הנקודות, אני חושבת שאף אחד לא היה מבין את הקשר לכאורה בין כל הקורבנות וסיבת ההרג שלהם, מרחוק זה נראה שאין להם כל קשר, אבל הכל הסתובב סביב היילה, זאת הסיבה שהיא גויסה מלכתחילה, והיא הצליחה להבין את הדברים הקטנים שכל אחד היה מפספס, אבל התמונה הזאת יצאה בטח לפועל כשלא הייתם באיזור, ועכשיו כשאנחנו כאן נעבוד יחד כדי לפתור את מה שקרה בזמן הזה, נכון סטיב?" שואלת אן כשהיא מנסה לגרום לו להיות פחות קריר לכל התקרית, "אן, בחייך לשתף איתם פעולה? אני בקושי מצליח לקלוט שהילד הזה הוא באמת טובי" הוא משיב כשהוא מסדר את מחשבותיו, "היי סטיב, הילד הזה יושב מולך, הייתי שמח לשמוע מה אתם עשיתם בזמן שהעיר שלנו עברה משבר" טובי התיח זאת באן ובסטיב מתחיל כדור שלג, "מה זאת אומרת מה אנחנו עשינו? אנחנו היינו כמובן במשימה משלנו, שריף סקוט ביקש שנבדוק דברים שמתרחשים מחוץ לעיר, ובתור הבכירים שלך בעבודה, אתה אמור קצת יותר לכבד אותנו, אתה לא חושב?" משיבה אן באותו כדור מתגלגל, "מכבד, כמובן שאני מכבד, אני רק מרגיש שלא היה רע אם הייתם קופצים לבקר מוקדם יותר, הייתם חסרים לי נורא! ובכל מקרה אני שמח שאתם לפחות עדיין ערים, ככה אני יודע שיש לנו עוד תקווה" הוא משיב כשהוא מביט בסטיב שנראה שסיים את הסדר בראשו, "טוב בואו נעשה את זה מסודר ורשמי עבור היילה וש'ר שלא יודעות מי אנחנו" החדר מחשיך לפי סימן שסטיב עושה, מצגת נפתחת בפניהם וסטיב מכחכח בגרונו "תנו לי להציג בפניכם את יחידת המבצעים שמנוהלת תחת שריף סקוט"......
YOU ARE READING
רגע לפני אובדן שפיות
Actionהיום של היילה היה חלק, הדמו שלה כמעט הושלם, נראה שריינה מרוצה ממנה. ברק אחד באחר הצהריים משבש הכל! היא שוב תלמידת בית ספר ויש לה אפילו עבודה להגיש בהיסטוריה. העלילה מקבלת תפנית כשמישהו מכוון אליה אקדח, למה הוא מנסה להרוג אותה? היא לא יודעת, אבל היא...