פרק 39

5 0 0
                                    

הרכבת צפרה ביציאה שלה ונסעה במהירות וללא שליטה על המסילה, טובי לוקח פיקוד על ההגה כשהוא מנסה להבין איך לנתב אותה בלי לשבור לאף אחד מהם עצמות בגוף. היא יורדת במסלולה בקו חד במורד המערה, ש'ר והיילה צווחות מכך שהיא כמעט עפה ויוצאת מהפסים, וכשהיא לבסוף נעצרת ש'ר והיילה מתגלגלות עד שהן נתקעות בטובי שמחזיק בחוזקה בהגה על מנת לא ליפול, הוא מוצא את המתג שמכסה אותה ונושם עמוק כדי להירגע מהנסיעה, חושב לעצמו איך אנשים היו נוסעים ברכבת כל כך לא יציבה. הוא צוחק, מובן שזה בגלל שלא שימנו אותה שנים הוא חושב, "זאת הייתה ממש רכבת הרים" אומרת היילה כשהיא קמה ומהרצפה ומתנערת מחלקי אדמה שנדבקו אליה, "ממש לונה פארק תת קרקעי" מוסיפה ש'ר שנעמדת על רגליה ובודקת שלא שברה משהו, "ההגה הזה חייב שימון כמעט ולא הצלחתי לשלוט בו" מודה טובי, "אז מה עכשיו?" שואלת ש'ר ומציצה מהחלון החוצה, "יורדים מהרכבת ובודקים מה יש כאן חוץ מהאדמה וקורות תמך" אומר טובי והולך אל היציאה, ש'ר והיילה מצטרפות אליו שהוא בקושי מצליח להזיז את הדלת למרווח שיספיק להם לעבור בו. האזור מואר רק על ידי פנסים, ונראה שאין שם שום דבר מלבד אדמה וקורות תמך, היילה מתרחקת עם הפנס שלה מעט מהאחרים וסורקת את האזור, היא ממששת את הקיר וידה נתקלת בטבעת שמחוברת אל הקיר, היא מושכת אותה בחוזקה וגרם מדרגות נחשף מול פניה, "ש'ר, טובי בואו לפה, תראו מה מצאתי" היא קוראת, שניהם מגיעים תוך דקה "גרם מדרגות?" שואלת ש'ר, "תנו לי רגע לראות שזה מספיק יציב לרדת לשם" אומר טובי כשהוא יורד בהן ובודק את היציבות של הקורות, "זה יציב" הוא מודיע אחרי כמה דקות, ש'ר והיילה מצטרפות אליו. הקומה שמתחת למדרגות נראית כמו הקומה שמעליה בלי מוצא, אבל בשונה מהקומה העליונה היילה מוצאת שעון שנראה לה מוכר, היא זוכרת את עצמה מסתכלת בו כבר בעבר, אין לו מגן, ויש לו ארבעה מחוגים, הוא עשוי מעץ בהיר והוא ניצב שם מכוסה בקורי עכביש ואבק, היא מוצאת בצידו מקום שמתאים להחתמת אצבע, מקום להחתמת אצבע? זה לא רגיל לשעון שמעלה אבק, מי כבר מחתים בו? היא חושבת, היא מכניסה את האצבע שלה לאזור ההחתמה בדיוק שש'ר וטובי רואים אור כחול זוהר יוצא מהיכן שהיא עומדת ומתקרבים אליה, והעולם סביבם מתערבל ומחשיך......

רגע לפני אובדן שפיותWhere stories live. Discover now