פרק 47

4 0 0
                                    

"תכנסו, אין צורך להישאר שם מאחורי הדלת" קורא סקוט אל עבר האף המציץ, הדלת נפתחה ושניהם נכנסו אל תוך החדר מתיישבים על מיטתה של היילה, היא גם מצטרפת אליהם מתיישבת מול הבלשים שהותירו פנקס ועט מוכנים לתעד כל דבר שיספרו להם על המקרה שבגללו מבנה בית הספר נסגר. "אז אתה מבין? היינו צריכים לקחת מהמחסן ציוד אל הכיתה, כי היו חסרים לנו שולחנות הכיסאות, אתה יודע כמובן שכיתה כלשהי החליטה שגם לה חסר כיסאות ושולחנות, וממש היינו אבודים בלי הציוד לקבוצת הלימוד שלנו שאמורה להגיש פרויקט בקרוב. ירדנו לשם כי תכננו לילה לבן לפני הגשת הפרויקט וניסינו להוציא שולחנות, אבל החדר הזה לא היה יציב כבר תקופה ככה הבנו אחרי שראינו אותו, האב בית עבר שם וניסה לעזור לנו הוא ידע שהמנהל שלח אותנו לשם, ועד כמה מוזר שזה נשמע הגשם השנה החליש מאוד את הקירות וגרם לקריסה נוראית של אחד מהקירות, הוא קרס עליו לצערנו ניסינו לעצור את זה אבל זה היה מאוחר מידי, האב בית איבד את חייו כדי להציל אותנו" סיפרה היילה בלי למצמץ ולגלות להם את השקר, הקיר באמת קרס אחרי שנפל עליו משהו קשה מאוד מפלדה, והמים של הגשם בהחלט עזרו למהלך, ונכון שזה קרה אבל רק רגע לפני שהאמבולנס בא לאסוף אותם אל הבית חולים, היא ידעה שאלו רוב הממצאים שהם ימצאו אם הם לא יחפרו לעומק, ואם כן היא מאוד מקווה שזה יקרה אחרי שהם יחזרו לעתיד כי ממש אין לה רצון לספר להם את כל הסיפור המטורף שלהם. העטים ירדו מהפנקסים "תודה שהקדשתם לנו מזמנכם, תנוחו היטב, אנחנו עוד נדבר בהמשך" אומר ג׳וני הבלש השני כשהם עזבו את החדר.
"טוב, אנחנו חייבים להסתלק מכאן אחרי סיפור כזה" אומרת היילה, "היה מוזר לראות את שריף סקוט בתור בלש, אני לא זוכר שהוא סיפר כל כך על התקופה הזאת שלו, זה ממש מדהים" טובי אומר כשהוא מושך בשמיכה שעליה ישב כדי להתעסק במשהו ולא במחשבות שהתרוצצו בראשו, "אני מסכימה עם שניכם, משונה מאוד לראות את השריף לא בתפקידו כשריף, ואנחנו ממש חייבים להיסתלק מכאן למרות שלא שחררו אותנו" אומרת ש'ר כשהיא מראה להם את התיק הארוז שלה, "בואו נקבע שניפגש עוד רבע שעה עם כל החפצים שלנו ונחזור בחזרה" אומרת היילה לבסוף כשהיא מפסיקה לבהות בקיר.
הם ירדו בחשאי במדרגות של יציאת החירום כדי שהמצלמות לא יתפסו אותם בורחים לפני השחרור שלהם, הם עדיין היו חבולים מעט אבל נחושים יותר לחזור אל העיר שלהם לפני שהכל יסתבך אפילו יותר.
הרופא בא לבדוק את מטופליו אך אף אחד מהם לא היה בחדרו שזה היה מאוד מוזר ולא בסדר מבחינתו, הוא שלח כמה אחיות שיחפשו אותם ברחבי בית החולים.
הדרך לבית ספר לא הייתה ארוכה במיוחד אך המבנה הוקף בסרט צהוב ומנע מהם להיכנס, בנוסף פטרול של חיילים עבר לידם כשהם משגיחים שאף אחד לא ייכנס למבנה.
ההתחמקות הייתה מוצלחת אבל הפעילה אחריה הזעקה שמישהו נכנס אל הבניין הקורס כשצוות ההצלה ומכבאי האש בדיוק סיימו לעבוד, זה אומר שמישהו שנמצא בפנים לא אמור להיות שם, צוות מיוחד של שוטרים ואנשים מיחידת הכבאות נכנסו יחד לברר מיהו הפולש.....

רגע לפני אובדן שפיותWhere stories live. Discover now