פרק 41

5 0 0
                                    

אחרי יום הלימודים שלושתם מחליטים לצאת אל מחוץ לבית הספר כדי לראות מה יש שם ולמפות את את כל האזורים. לא רחוק משם הם רואים את הגרסה של העשרים וארבע שבע שקיימת במקביל גם אצלם בעיר המקורית, הם נכנסים לשם כדי לראות מי מנהל את המקום, לא לוקח להם הרבה זמן להבין ברגע שמישהו צועק "ג׳ף, עוד בקבוק בירה לכאן בבקשה!", "בטח! אין בעיה, אני כבר מגיע" אומר ג׳ף, היילה מזהה אותו, הוא סילק את הבחור ההוא בפעם הקודמת כשהוא ביקש ממנו להוסיף משהו לתפריט והוא לא הסכים לכך, אם כך זה בטח אבא של אוסטין היא מבינה. הם יושבים ומזמינים פנקייקים חמים מלאים בשוקולד שנמס על הלשון מכל מיני סוגים וגוונים, "זה כל כך טעים!! אבל אם זה לא היה מתוק כל כך הייתי מזמין מזה עוד חמש! לא חשבתי שאני רעב כל כך" אומר טובי כשפיו מלא בפנקייק, "בטח אחרי משחק כמו של היום למה שלא תיהיה רעב? אתה מתחיל להתנהג כמו ילד מתבגר" מעירה ש'ר, "אל תאשימי אותי שאני באמת מרגיש כמו מתבגר" הוא לרגע מסתכל על עצמו "ונראה כמו מתבגר", אבל זה לא אומר שאני מתבגר" הוא אומר כשהם מסיימים לאכול, "ראית את המנהל? אני מתערבת איתך שזה אבא של אוסטין" אומרת היילה כשבדיוק הם רואים ילד קטן רץ לג׳ף "אוסטין מתוק, לך לשחק, אבא עסוק עכשיו עם אנשים, טוב?" הוא פורע לו את השיער בחיבה, "אז מה אנחנו לומדים מזה?" שואל טובי, "שלשעון שמצאנו יש קשר לעבר" משיבה היילה, "זה כמו מסע בזמן, הייתי מעריכה שזה לפחות ארבעים שנה אחורה" אומרת ש'ר כשגלגלי מוחה עובדים במהירות, "שזה דיי מדהים, אבל העיר שלנו לא תמיד נראתה ככה" אומרת היילה כשהיא נזכרת בתמונות שבאלבום של האני, "אבל היא עדיין נראית מדהים" מוסיפה ש'ר כשהיא מצביעה מהחלון על הנוף הירוק שנפרס סביבם כמו שטיח, "אז עכשיו שהבנו את זה, בואו נלך לבדוק את הממצאים שהבאנו איתנו בחדר המעבדה מתחת למיקרוסקופ, נוכל לבצע בדיקת די אן איי, טובי כמעט בטוח שאתה יודע איך מבצעים אותה נכון?" שואלת ש'ר כשהיא ממששת את שקית הראיות שברשותה, "ראיתי כמה פעמים שעשו את זה, אני יכול לשחזר מזכרון" הוא משיב כשהם הולכים בחזרה אל הבית ספר. חדר המעבדה היה מואר קלושות בצבע לבן כשטובי משך את הבדיקות אליו ועשה אותן באופן יסודי כפי שראה כל כך הרבה פעמים, הוא חשב שזה מוזר שמעבדת בית הספר מחזיקה דבר כזה כציוד בגלל שהיא מעבדה שלא אמורה להיות משוכללת כל כך, אלא אם מי שמשתמש בה עושה זאת מאחורי גבה של המנהלה. התוצאות לא איחרו לבוא והראו בדיוק את מה שטובי חשב עליו מההתחלה, זה היה שייך רק לריינה ולאוסטין, אך לא להאני וסאם, אצל האני וסאם נמצא כבר הדם שלהם אז זה לא מה שהטריד אותו, "טוב צדקנו שאמרנו שהרצח התבצע בבור, אם היינו יכולים לחזור עכשיו לבדוק את המצלמות זה היה מושלם, זה היה סוגר לנו חלק מהקצוות" הוא אומר בטון רשמי, "אה, כן זה הצביע על מה שחשבנו בהכרח, ולגבי דרך היציאה זה כבר כנראה יהיה קצת יותר מורכב מהפעמים האחרות, אתם חייבים לעזור לי למצוא את השעון" אומרת היילה כשפניה מביעות חשש....

רגע לפני אובדן שפיותWhere stories live. Discover now