Sabahın ilk ışıkları gözüne vurduğunda Chase uyanmıştı, bir kaç saniye kendine gelmeyi bekledikten sonra etrafına bakındı, bu sefer neler olduğunu adı gibi hatırlıyordu. Bunları düşünürken kolumun üstündeki ağırlığa kafasını eğdiğinde Olivia'nın, koluna sarılıp uyuyor olduğunu gördü. Dudakları hafifte olsa kıvrılırken aklına uyuyor mu yoksa bayıldı mı gibi bir soru geldi, hemen toparlanıp hafifçe kızı dürttüğünde kız kıpırdayınca rahatladı.
O uyanmadan önce kalkıp yıkansa iyi olur diye düşündü taç hareketlenirken beta gözlerini açtı. Chase kıza bakarken kıyafetlerini yerden topluyordu.
"Günaydın."
Olivia önce bir şey demedi sonra da acıyla tıslarken hafifçe yana döndü.
"Saat kaç?"
"Çok erken, yat geri."
Kız kalkmaya çalışırken mırıldandı.
"Yıkanıcam."
Chase kalkmaya çalışan kızı tuttu ve ifadesizce yüzüne baktı sonra da kızı kucağına aldı. Olivia anlık bacakları ve kollarıyla kendisine sımsıkı sarılınca içinde bir şeylerin kırıldığını hissetse de belli etmeyip koridorun diğer ucundaki jakuzili banyoya götürdü.Kendiside betayı sımsıkı tutmayı ihmal etmedi.
Suyu açıp biraz ısınmasını beklerken Olivia'yı klozetin üzerine oturttu. Olivia baygın bir tavırla Chase'i izlerken Chase, kendisine bakan gözlere aldırış etmemeye çalıştı.
Küvet biraz dolunca tekrardan Olivia'yı kucaklayıp ılık suya koyduktan sonra kendisi de girmek için atıldı.
"Hop dur orda. Daha fazlasını kaldıramam."
"Bir şey yapmayacağız."
Olivia-her ne kadar o küçük küvette mümkün olmasa da.- olabildiğince uzak durmaya çalışırken Chase, onun anlamsız çırpınışlarını izliyordu daha sonrasında derin bir iç çekip kızı kendine çekti ve sırtını kendi gögüsüne yaslayıp eliyle sabitledi.
"Hani yoktu yapma.."
"Sakin olur musun yardım edicem."
Bir elini karnına bastırırken diğer eliyle de hafifçe vajinasını temizlemeye başladı.
"Chase- acıyor yapma~
"İyice temizlemezsen çok karın ağrısı çekersin."
Sızlanma ve direnmelerden sonra zor bile olsa Chase işini bitirmişti.
"İşte bu kadar.. ne çok sızlandın."
Olivia sıcak suya rağmen sertçe titreyip kendini serbest bırakınca Chase'in kucağına yığıldı. Chase afallasa da belli etmedi ama kollarını betaya sıkıca sardı, bir süre öyle bekledikten sonra Chase toparlandı ve duşunu aldıktan sonra Olivia'nın saçlarını yıkayıp aşağı gelmesini söyledikten sonra banyodan çıktı. Olivia çatık kaşlarla birlikte oğlanın arkasından bakıyordu. İçindeki kıpırtı neydi bilmiyordu ama sevmemişti; derin bir iç çekip yıkandıktan sonra çıkıp kurulandı. Bol bir tişört ve dizlerinin biraz üstünde siyah bir şort giyip uzun saçlarını, kuruması için açık bıraktı. Banyodan çıktıktan sonra biraz sendeleyerekte olsa aşağı inmeye başladı, bu kez gerçekten daha iyiydi.
Bunları düşünürken ve vücudundaki morlukları incelerken mutfağa gelmişti. Chase'in kahvaltı için ne yaptığına bakmak için kafasını vücudundan kaldırdığında afallayarak karşısına baktı. Chase tezgaha yaslanmış ve kollarını birbirine bağlamış hafif gülümseyerek ona bakıyordu ama afalladığı şey bu değildi; afalladığı şey yemek masasının üstündeki pastaydı. Bir kaç tane mumu yanan, biraz dağınık, beyaz çikolatalı ve üstünde yaban mersini, böğürtlen vs.. olan bir pastaydı. Olivia ağzı açık bir şekilde bir ona bir Chase'e bakıyordu.