"LULU!... AMBULANS~
"ÇEKİLİN.. HADİ~
Chase yerde yatan kıza öylece bakarken etrafındaki insanlar ona yardım etmeye çalışıyordu. Winnie, Olivia'yı yan çevirip sırtına bakarken Marie, onu uyandırmayı deniyordu. Böyle ne kadar zaman geçti bilmiyordu ama onu dürten Winnie ile kendine geldi. Ambulans görevlileri onu sedyeye alıyorlardı.
"Hadi Chase, hastaneye gidiyoruz."
Chase, onu sırtından destekleyen Winnie ile yürümeye başladı sonra da durdu.
"Onu yalnız bırakamam.. Orda buluşuruz."
Chase, arkadaşının konuşmasına fırsat bırakmadan ambulansa bindi, kısa bi süre sonra da ambulans hareket etti. Son sürat hareket ederlerken Chase donmuş bir şekilde önünde yatan betaya bakıyordu, iki hemşire seri bir şekilde ona müdahale ediyorlarken Chase, Olivia'nın elini tuttu.
"Nabız alamıyorum!"
Chase bu duyduğuyla kafasını kaldırıp hemşirelere baktı; bir hemşire Olivia'yı düz yatırıp önünü açarken diğeri sedyeye çıkıp kalp masajı yapmaya başladı, arkadaki hemşire elektroşoku hazırladıktan sonra Chase'e baktı.
"Hastayla temas etmeyelim, hazır!"
Chase elini çeker çekmez elektroşoku bastılar. Bir kaç saniye sonra nabız sesleri duyulunca ambulanstaki herkes bir anlık rahatladı.
"Durumu iyi değil, acilen hastaneye yetişmemiz lazım!"
"Gelmek üzereyiz!"
Bu sefer konuşan şofördü, Chase öylece Olivia'ya bir süre daha baktıktan sonra hastaneye vardılar. Apar topar sedyeyi indirip içeri götürürlerken Chase öylece onlara baktı. Bir süre ne yapacağını düşünüp yavaş adımlarla gittikleri yöne yürüdü, ameliyathane yazan kapının önünde durduktan bir kaç dakika sonra arkadan koşturma sesleri geldi.
"Chase, nerde noldu?!"
"Ameliyata aldılar."
"Tamam geçicek iyi çıkıcak."
"Winnie.. Bi gelir misin?"
Marie, Winnie'yi kenara; Chase'in onları duyamayacağı bir yere çektikten sonra bir süre öylece baktı.
"Benim hatam.."
"Ne?"
"Onu çıkartmam lazımdı.. Ben- ne yapcam bilmiyorum.."
"Saçmalama lütfen.. Bu gece o kan dökülücekti her koşulda. Kendini suçlayarak Olivia'ya yardımcı olma~
İkilinin konuşması ağlama sesiyle kesildi. Kafalarını aynı anda çevirip, ağlayan Chase ile karşılaşan çift şoka girmişlerdi. Chase önlerinde sessiz sessiz ağlamaya çalışırken vazgeçip bağıra bağıra ağlamaya başlamıştı. Onun ağlamasını dona kalıp izleyen çiftin şokları, Chase yere yığıldığında geçmişti. Winnie hemen arkadaşının yanına çöküp onu yerden kaldırmaya çalışırken Marie ağlayarak onlara bakıyordu.
"BENİM YÜZÜMDEN OLDU.. BENİM YÜZÜMDEN ÖMRÜ BOYUNCA GÖRMEDİĞİ İHANEYİ BİR YILDA GÖRDÜ!"(y/n: evet oyle oldu oc)
"Hey hey sakin ol dostum bak gerçekten ona yardımcı olmuyorsun ve~
Winnie'nin lafı ameliyathane kapısının açılmasıyla yarıda kesildi, doktoru gören Chase yerinden fırlayıp yanına gitti.
"Doktor bir şey de noldu?!"
"Sizler.. Hastanın nesi oluyorsunuz?"
"Ben.. Ben onun alfasıyım, nolur durumu nasıl?!"
"Beyefendi bakın.. Yaşıyor ama- uzun sürer mi bilmiyorum. İki kurşun var şu an bedeninde; biri tam omurgasına saplanmış diğeri de kalbinin üstündeki bir damarı parçalamış, kurtarmaya çalışıyoruz ne gerekirse yapacağız ama- ama siz yine de her şeye hazırlıklı olun.. Ameliyattan çıksa bile yürüyebilir mi veya uyanabilir mi gibi bir çok sorun var tamam mı? Ayrıca kan lazım, aranızda 0rh- kan olan var mı?"