8.

494 10 3
                                    

NICK


Kiléptünk a buli helyszínéül szolgáló nagyteremből, és mivel addigra már nálam volt a kulcs, egyenesen a hotelszobába vittem Noah-t. Amikor beléptünk, mélyen egymás szemébe néztünk. Csak bámultuk egymást, és fogalmunk sem volt, mit tegyünk vagy mit mondjunk. Nem tudtam eldönteni, hogy haragudjak rá, vagy agyoncsókoljam. Szemmel láthatóan Noah is ilyeneken vívódott magában.


- Már miért ne lenne ez szórakozás? - kérdezte, miközben gyakorlott mozdulattal lehúzta a cipzárt a ruháján, ami a földön landolt.


Csak a fehérneműje maradt rajta, meg az a lélegzetelállító magas sarkú cipő. Megakadt a szemem az összeillő bugyin és a melltartón... Azt a szettet még sohasem láttam. Elállt tőle a szavam. Majdnem elvesztette az egyensúlyát, mire én két óriáslépésben áthidaltam a köztünk lévő távolságot. Megfogtam a derekát, a karomba vettem, bevittem a fürdőbe, és nekitámasztottam a mosdókagylónak.


- Részeg vagy, Noah.


Megvonta a vállát.


- Azért még felfogom, miért hoztál ide. Meg akarsz büntetni, amiért elmegyek Európába.


Értetlenül bámultam rá.


- Éppen te büntetsz engem ma este, Pulykatojás, nem pedig fordítva.


- Van egypár ötletem, mit csináljunk, hogy ne büntessük egymást.


Elmosolyodtam. Nem bírtam ki. Ott állt, félmeztelenül, elképesztően gyönyörűen, az alkoholtól, a helyzettől, vagy a fene tudja, mitől kipirult arccal, és én nem bírtam magammal. A két tenyerembe fogtam az arcát, és az ajkára tapasztottam az ajkamat. Nem nyelves csók volt, csak az ajkak játéka, én pedig jól tudtam, hogy abban a pillanatban éppen arra van szükségem, hogy ne veszítsem el a fejemet. Amikor elkezdte kigombolni az ingemet, hátraléptem.


- Szerintem előbb egy hideg zuhanyra lenne szükséged...


Noah ingatta a fejét.


- Ne, csak hideget ne! Jól vagyok - közölte, majd újra magához vont.


Újra megcsókoltuk egymást, ezúttal szenvedélyesebben. A kezem lefelé vándorolt a meztelen vállán, és kikapcsoltam a melltartóját. Megbabonázva bámultam: szeplők tarkították a mellét és vállát. Odahajoltam, hogy megcsókoljam, és eljutottam egészen a fülcimpájáig. A fogaimmal megragadtam, és úgy szopogattam, mint egy szem cukorkát. Noah megremegett az érintésemtől, én pedig hátraléptem, hogy a szemébe nézhessek.


- Nem akarom, hogy elmenj - vallottam be, a karomba vettem, és kiléptem vele a fürdőből. A combjával erőteljesen rászorított a derekamra, én pedig úgy éreztem, valamennyi izmom megfeszül.


Noah válaszképpen újra megcsókolt. Letettem az ágyra, óvatosan, nehogy fájdalmat okozzak neki. Az állkapcsát csókolgattam, majd eljutottam a válla és a nyaka közti gödröcskéhez. Noah mozogni kezdett alattam. Azon igyekezett, hogy összeérjen és megnyugtató találkozásra leljen a testünk. Odafeküdtem mellé. Megbabonázva néztem. A légzése felgyorsult, a mellkasa ritmikusan mozgott fel-le.


- Legszívesebben egész éjjel gyönyörködnék benned - súgtam, és felkönyököltem a jobb kezemre.


A bal kezem gyengéden megcirógatta az oldalát, először a lapos hasára vándorolt, majd felsiklott a bal melléig, amit az ujjaimmal finoman morzsolgatni kezdtem.


- Nick, feküdj rám - kérlelt behunyt szemmel, és türelmetlenül vonaglott az érintésemtől.


- Látni akarom, ahogy kipirul a tested minden egyes simogatásomra, Noah.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 26 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

CULPA TUYA - A TE HIBÁDWhere stories live. Discover now