Yıllar Sonra

630 26 69
                                    

Erika;

Sıkıcı geçen yaz tatili sonunda bitmek üzereydi. Reika ailesiye yurt dışına tatile gitmişti, onunla sık sık telefonda görüşüp ne zaman geleceğini sorardım. Neyse ki okulun açılmasına bir hafta kaldı. Shou'yu arayıp parkta buluşmayı teklif ettim hemen kabul edip 15 dakikaya orda olacağını söyledi. 
Ben de üstümü değiştirip topumu alıp çıktım. Biraz erken geldiğim için top sektirmeye karar verdim
tam o sırada:

Shou: ERİKAAAAA BEENN GELDDİİMMM..

Erika Shou'nun sesinden irkilip topu ayağından kaçırır..

Erika; Bağırmasana shou kulağımı patlattın.

Shou; Afedersin alışkanlık işte:D

Shou ile biraz atıştıktan sonra karşılıklı oynayıp top sürüyorduk aradan 1 saat geçmişti, ta ki çok tanıdık bir ses duyana kadar..

Arkamı döndüğümde furuya  kardeşleri gördüm. İnanılır gibi değillerdi çok uzamışlardı ama yüzleri  hiç değişmemişti. Bizlere doğru gelmeye başladılar ama ben hala şok içindeydim

o sırada her zaman ki Shou;

FURUYAAA KARDEŞŞLERR HOŞŞ GELDDİNİİZZZZZ GÖZLERİME İNANAMIYORUMM

Erika; (kulaklarını kapatarak) bağırmasanaaa Shouuu.

Shou; afedersinizz heyecana kapıldımm

Kota; Shou aradan 6 yıl geçti ama hiç değişmemişsin

Ryuuji; Sana katılıyorum Kota boyu uzamış ama sesi hala aynı:D

Erika; Siz yine iyisiniz ben ve Reika 6 yıldır bu çocuğun sesini duyuyoruz.

Reika dememle Kotanın bana dönmesi bir oldu. Öyle tuhaf baktı ki yanlış bir şey söylediğimi düşündüm.

Shou; Ayıp oluyor ama Erika:/

Ryuuji, Kota ile aramızdaki gerginliği anlayıp konuşmaya devam etti..

Ryuuji; Sahi Reika nerde Erika?

Kota; Sürekli berabersiniz neden bu sefer yanında değil?

Ryuuji; Evet erika merak etmeye başladık?

Kota; İnstagramda da sürekli beraber paylaşım yapıyorsunuz nerde su an?

Kotanın söylediklerinden sonra kızardığını fark ettim. Ne yani bizi mi stalklıyorlardı, ama neden?

Gelen sorulara cevap vermeye çalışırken arkamdan tanıdık bir ses geldi

Ouzou; Hadi ama kızı soru yağmuruna tuttunuz resmen bi nefes aldırın.

(Ryuuji'nin bıyık altı gülümsemesini herkes tahmin edebilmiştir)

Ouzou'yu gördüğümde dilim tutuldu sanki, karşımda japonyanın yakışıklısı duruyordu boyu uzamış vücudu daha da kaslı olmuştu, yüzünden bahsetmiyorum bile bebek gibiydi. Garip bir şekilde o da bana bakıyordu. Ağzım açık Ouzou'yu süzerken Kota'nın sesiyle kendime geldim..

Kota; Erikaa sana soru sordumm cevap versene

Kota ısrarla sormaya devam etti..

Erika; (bu Kotanında dili açılmış. en sonunda dayanamayıp bağırarak ) AİLESİYLEE KANADAYAA TATİLE GİTTİİ BU AKŞAMM DÖÖNÜYORRRLARR..

Gözlerimi açtığımda sinirden Kotayı tutup salladığımı ve bağırarak konuştuğumu fark ettim. REZİL OLDUK İYİ Mİ:'))

Kota; Tt-tamam tamam kızma bir şey demedim..

Victory Kickoff "Kaçınılmaz Aşk"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin