Erika'nın Ağzından"
Reika ile birbirimize şok içinde bakıyorduk.
Reika; Kotaaaa ne demekk kaçırıyoruz nereye götürüyorsunuz hem okul ne olacaakk.
Erika; Kesinlikle katılıyorum ne saçmaladığınızın farkında mısınız?
Ouzou; Abartmayın yavrum okuldan bir haftalığına izin aldık.Bunun içinde Reika'nın babasından yardım istedik. O da kabul etti.Sadece bizim takımla tatile gittiğimizi biliyor o kadar :)
Reika; Ouzou babam öğrenirse biteriz biliyorsun dimii.
Kota; Öğrenemez.
Reika; Ne demek öğrenemez bi biz okuldan ayrılmışız.
Ouzou; (Gülümseyerek) Hayır yengecim bütün takım için izin istedik birlikte kampta olduğumuzu biliyor.Yani kısacası diğerleride okulda bir hafta olmayak.
Erika; Sizden korkulur 🙄
Ouzou yine bana dönüp çapkın gülümsemesini sergiledi.
"Senin yerinde olsam bende korkarım küçük hanım" diyip Kotaya bakıp sırıttı.
Aklından geçenleri okudum resmen.Utançtan kıpkırmızı olmuştum.
O hala sırıtmaya devam ederken kaşlarımı çatıp saçını yakalayıp çekmeye başladım.Ouzou; bebeeğimm taamam özür dilerimm vallaha şaka yaptımm Erikaaağğ
Erika; Bir dahaaa ortamlarddaaaa öylee şeylerr konuşmaaağğ
Ouzou; Tamamm tamam bi daha olmaaaz.
Ouzou'nun saçını bıraktıktan sonra Kota ve Reika daha fazla kendileri tutamayıp gülmeye başladılar.
Kota; Sağlam kılıbıkmışsın Ouzou
Ouzou; Elimin tersindesin Kota.
Reika; Ahahaha çok şanslısın Erika, Kota hiç öyle değill😀😀
Reika bunu şaka olsun diye demişti ama Kota aynadan Reika'ya ters ters bakmıştı. Gerçi her zamanki bakışlarıydı.
Reika ise Kota'nın bakışlarını fark edip gülmeyi bırakmıştı.
Aralarında bir şey mi olmuştu.Onların sevgili olduğuna kimse inanmazdı çünkü Kota Reikaya karşı çok soğuk ve mesafeli davranırdı.Reika bir kaç kere buna çok üzüldüğünü söylemişti bana. Hatta Kotaya da söylemişti ama Kota hiç aldırış etmemişti.Her zamanki aksiliğine veriyordu Reika.Ama yine de ilgi bekliyordu.
Bir kaç saatlik yolun ardından kalacağımız otele varmıştık.
Ouzou ve Kota valizleri indirip otele doğru ilerledi.Biz de arkalarından ilerleyip onlara eşlik ettik. Otele giriş yaptığımızda Ouzou oda anahtarlarını alıp birini Kotaya verdi.
Kota ve Reika sessizdi.Alışmıştık bu hallerine ama Reika'nın üzüldüğünü fark ediyordum.Umarım en kısa zamanda Kota kendini toparlar yoksa Reika'yı kaybedecekti.
Odalarımız karşı karşıyaydı. Ouzou ile içeri girdikten sonra görevli valizleri içeri aldı.Ouzou bahşişi verirken bende odanın içine hayranlıkla bakıyordum.
Tam o esnada Ouzou arkamdan ellerini belime dolayıp boynumu öpmeye başladı. Bende ellerimi onun ellerinin üstüne koyup kafamı göğsüne yasladım.
Ouzou; Cezam bitti mi küçük hanım?
Erika; Bitti koca bebek.
Ouzou; İyi.Şimdi senin cezan başlıyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Victory Kickoff "Kaçınılmaz Aşk"
Fanfiction6 yıl önce dağılan takım her zaman ki parkta tesadüfen tekrar buluşup maç yapmaya karar verir. Maç yaparken aşırı eğlenen grup hayatlarının kararlarını vermek üzere olduklarının farkında değillerdir.