8.Bölüm GEÇMİŞİN GÖLGESİ

977 68 59
                                    

          

                    Sekizinci Bölüm
                 GEÇMİŞİN GÖLGESİ

                    
Gözlerimi boynumda olan şiddetli bir acıyla açtığımda kahkaha attım.
Canım çok yanıyordu fakat ben bundan zevk alıyordum.Aşırı derecede canım yandığında hıçkıra hıçkıra ağlamak yerine kahkalara boğulurdum.Eh mazoşist olduğum için bu gayet normaldi...
Şu andada kahkalarla güldüğüme göre beni güçlü bir şeyle bayıltmış olmalılardı.
Çünkü canım çok yanıyordu...

Kahkahamın arasından "İyi misin?"diyen bir ses duyduğumda başımı sesin geldiği yöne çevirdim ve gördüğüm kişiyle kahkaham yavaş yavaş durdu, şaşkınlığımı gizleyemeden "Senin burada ne işin var Ateş?"dedim.

Evet hemen yanımda, sağ tarafımda Ateş vardı.Benim gibi elleri kolları bağlı, sandalyede oturuyordu ve bana korkuyla bakıyordu.

Ateş sanki benim sorumu hiç duymamış gibi yeniden "İyi misin Alev?" diye sordu.

Kaşlarımı çattım. Ateş'in gözlerinde gördüğüm şey korku muydu?
Benden korkuyor muydu?
"İyiyim.Neden sordun?"

"Buraya geleli bir saat oldu bir saattir hiç hareket etmeden baygın şekilde durdun bir ara öldüğünü bile düşündüm.Daha yeni uyandın ve uyandığın anda kaçırılmana verdiğin ilk tepki kahkaha atmak oldu.İyi olduğuna emin misin?"

Şimdi Ateş'in bana neden korku dolu gözlerle baktığını anlamıştım eh tabi normal biri olsa uyandığında hissettiği acıyla yada kaçırılmanın verdiği  korkuyla ağlardı ama ben kahkaha atmıştım.Büyük bir ihtimalle deli olduğumu düşünüyordu.Fakat ben kaçırıldığım için değil acıdan dolayı kahkaha atmıştım.Her neyse benim deli olduğumu düşünmemesi için ona mazoşist olduğumu söyleyebilirim.

"Beni kaçırdığında bana eziyet edeceğini söylediğinde sevinmiştim,
tokat attığında gülmüştüm hatta sana bana yapman için işkence taktiği bile vermiştim.Hatırlıyor musun?"

"Nasıl unutabilirim?İlk defa birini kaçırdığımda böyle tepkiler verdiğini görmüştüm.Senin deli olduğunu düşünmedim desem yalan olur hâlâ da düşünüyorum çünkü o gün verdiğin tepkilere hâlâ anlam veremiyorum."

Bir anda "Ben mazoşistim."dediğimde Ateş şaşırdı.Ne yani ilk defa mı mazoşist biri görüyordu? Gerçi bende her insan mazoşist gibi düşünüyorum tabikide öyle değil ilk karşılaştığı mazoşist insan ben olabilirim,bu yüzden bu kadar şaşırmış olabilir.

O bana bakarken ona açıklamaya yapmaya devam ettim."Ben canım yandığında normal insanlar gibi ağlamam aksine gülerim, acım ne kadar büyükse ben o kadar gülerim. Tabii bu sadece fiziksel acı için geçerli duygusal olarak hiçbir acıya karşı gülemem."

Ateş bana bakarken yutkundu.
"O zaman şu anda canın çok yanıyor, çünkü uyandığında kahkaha attın."

Kafamı olumlu anlamda salladım.
"Uyandığımda kahkaha attım çünkü canım çok yanıyordu hâlâ da yanıyor."

Ateş kaşlarını çattı.
"Hâlâ yanıyor diyorsun ama şu anda normal bir şekilde sohbet ediyorsun, gülmüyorsun?"

"Şöyle düşün bir insan nasıl ağlarken biri onunla konuşunca ağlamasını durdurup sohbet etmeye başlarsa benimde gülüşüm duruyor ve sohbet ediyorum."

Ateş "Anladım."dedikten sonra başını önüne eğdi,ağzının içinden birşeyler dedi ama ben anlamadım ne dediğini.

Kaçırıldığım aklıma geldi ve kaşlarımı çattım.Tamam ben kaçırılmıştım ama Ateş ne alâka? Ateş'e kaşlarımı çatarak bakarken "Senin burada ne işin var?Niye bu hâldesin?Hadi beni adamlar peşlerinde olduğum için kaçırdı,sen nasıl kaçırıldın?"

Mafyanın Kızı Alev Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin