Alev'in Anlatımıyla
Arabayı bahçeye park edip arabadan indim ve hızlı bir şekilde arabanın kapısını kapattım.
Sinirliydim!
Hemde fazlasıyla sinirliydim!!!
Ateş öküzüne sinirliydim!
Neymiş dost olmak istiyormuş!Sen dost olmadan önce bana güvenmeyi öğren!Her halta hemen inanmamayı öğren!
Eve gidip kapıyı çaldım.Aylin açtı kapıyı.
"Hoşgeldiniz Alev hanım."
Birşey demeden içeriye geçtim.
Babamla büyükbabam bir sevkiyat işi vardı ordalardı.Annemle Gece neredeydi bilmiyordum ama salonda değillerdi."Annemle,Gece nerede?"
"İkiside Gece'nin odasında."
Yukarıya çıkıp Gece'nin odasına girdim.
Annem Gece'nin dolabından kıyafet seçiyor,Gece'de üzerinde bornozla yatağında oturuyordu.Belliki banyo etmişti.
Gece beni gördüğü an gülümsedi, gözleri ışıldadı.Sanki uzun zamandır görmüyormuş gibi...
"Anne."
Yanına gidip, yatağa oturdum.Tabii Gece hemen kucağıma çıktı.
"Annem."Yanağından öptüm kıkırdadı,o kıkırdayınca bende kırkırdadım.Annem bize gülümseyerek baktı.
"Hoşgeldin kızım.""Hoşbuldum anne."
"Sen geldiğine göre,ben gidip biraz uzanayım başım ağrıyor.Sen giydirirsin Gece'yi."
"Evet,ben giydiririm."
Annem odadadan çıktıktan sonra Gece'ye baktım.Elleri saçımla oynuyordu.
"Anne senin saçların çok güzel,
yumuşacık."Güldüm."Seninki de öyle bebeğim."Saçından öptüm.Boynunu koklayıp, öptüm."Ohh!Mis kokulum benim.Şu karanlık dünyamda tek rengim benim."
Gece'yi kucağımdan indirdim, yatağa oturttum ve elbise seçmek için dolaba yöneldim.Kolumdaki saate baktım.
Saat dokuzdu.On buçukta bizimkilerin yanına geçecektim.Gece'nin kıyafetlerinden Barbie gecelik takımını çıkardım.Kızım çizgi film karakterlerine fazlasıyla hayrandı.Neredeyse bütün kıyafetlerinin üzerinde çizgi film karakterleri vardı.
Gece'nin yanına yaklaştım, üzerini giyrdirdim.Saçını kuruladım ve örmeye başladım.
"Anne üşüyorum."
Kaşlarımı çattım.Temmuz ayındaydık üşümesi normal değildi.Gece'nin alnına elimi attım, hafif sıcak gelince ayağa kalktım ve dolaptan ateş ölçeri çıkarttım.
Ateşini ölçtüğümde otuz yedi buçuk çıktı.Çok şiddetli olmasada Ateşi vardı.
"Ateşin var bebeğim."Gece'yi kucağıma aldım ve odadan çıkıp alt kata indim.
Büyükbabamla,babam gelmişlerdi.
Yanlarına gittim. "Baba Gece'nin ateşi var."Aslında çok ateşi yoktu ama sesim yinede telaşlı çıkmıştı.Konu Gece olunca en ufak şeyde bile endişeleniyordum.Babam hemen ayağa kalkıp yanıma geldi.
"Kaç ateşi?"
"Otuz yedi buçuk."
Babam iç çekti."Ah be kızım sen öyle deyince bende çok ateşi var zannettim.Ağrı kesici ver geçer."
Omuz silktim.
"Olmaz, hastaneye götüreceğim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafyanın Kızı Alev
RandomBir tarafta prensesler gibi büyütülmüş,ailenin gözdesi olan,Atay ailesinin tek varisi Alev Atay. Diğer yanda sürekli işlerine burnunu soktukları için Atay ailesine iyi bir ders vermek için büyütülmüş,Atay ailesine ders vermek isteyen Ateş Arslanoğl...