16.Bölüm GEÇMİŞ

969 80 89
                                    

Ece'yle okulun kafesinde oturuyordum.
Ece'yle aynı okuldaydık fakat farklı bölümlerdeydik.Universite birinci sınıftım.Ece güzellik bölümünde okurken benim zaten şirkette yerim hazır olduğu için ve şirket yönetimiyle ilgilenmek istediğim için rasgele bir bölüm seçmiş onu okuyordum.Yani sırf can sıkıntısından dolayı okuyordum, okuduğum bölümü.Peki okuduğum bölüm ne miydi?

Moda .Evet moda bölümünü okuyordum ve bölümü fazlasıyla seviyordum.Çünkü çizimim iyiydi.

Ece yanımızdan geçerken bize bakan Ali'yi gözleriyle gösterdi.

"Bak yine sana baktı,ben diyorum işte bu oğlan sana aşık!"

Gözlerimi devirdim ve sarı saçlarımı arkaya doğru attım.Ece'ye kalsa herkes bana aşıktı...

Sıcak bastığı için saçlarımı örmeye başladım.

"Babam bu okula geldiğim için üniversiteyi satın aldığından dolayı öyle bakıyordur, ilk bu okula geldiğimde herkes ünümü duymuştu sonuçta.Ali'de okula yeni geldi bu olayı yeni duymuş bu yüzden bana öyle bakıyor olabilir mi acaba?Tamam güzelim bunu kabul ediyorum ama her erkeği kendine aşık edecek kadar da değilim."

Ece gözlerini şaşkınlıkla araladı.
"Sen aynada kendine hiç bakmıyorsun galiba Alev.Bir bakışın bile bir erkeğin sana aşık olması için yeter.Sen kendinin farkında mısın?"

Saçlarımı örüp bileğimdeki tokayla bağladıktan sonra arkaya attım.

"Elbette farkındayım, ama her erkekte aşık olduğu için bakmaz yani."

"Buna emin misin?"

"Ayaz haricinde evet, eminim."
Ben yüzümü buruşturduğumda Ece kahkaha attı.

"Her neyse ben lavaboya gidiyorum."diyerek ayağa kalktığımda Ece "Dur bende geliyorum."diyerek peşime takıldı.

Lavaboya gidip işimizi hallettikten sonra çıktık.

Telefonuma bildirim sesi gelmesiyle telefonuma baktım.Semih mesaj atmıştı.Ece'yle beni okulun bahçesinde bekliyordu.

"Semih bizi okulun bahçesinde bekliyormuş."

"Tamam gidelim."

Koridorda yürürken karşı taraftan Mehmet hocanın geldiğini gördüm.
Kırklı yaşlarda bir hocaydı.Gözleri siyahtı tıpkı saçları gibi.Okulumuza geleli iki ay oluyordu.

Ece'yle benim yanımıza yaklaştı.
Gülümseyerek bana baktı.
"Alevcim bu ne güzellik."

Her öğrencisine öyle davrandığını ve beni bir evladı gibi gördüğünü düşündüğüm için utançla gülümsedim ve "Teşekkür ederim hocam."dedim.

Oysaki o bana farklı bir gözle bakıyormuş...

"Seninle birşey konuşmam gerek yarışmayla ilgili."dediğinde Ece
"Ben bahçeye gidiyorum,sen gelirsin."dedikten sonra yanımızdan ayrıldı.

Okulda bir yarışma vardı.Çizim yarışması okuldaki her moda sınıfından bir öğrenci seçilecek ve o öğrenciyi isteyen bir öğretmenle beraber yarışmaya çizim yapılacaktı.

Ben yarışmaya katıldığım zaman Mehmet hoca direk beni seçmişti aslında benden daha güzel çizimleri olan kişiler vardı, onun beni neden seçtiğini anlamamıştım.

Mafyanın Kızı Alev Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin