12.Bölüm KIZIM SANA EMANET

1K 65 105
                                    

  
                  On İkinci Bölüm
             KIZIM SANA EMANET

İnsan hiç en yakın arkadaşını boğmak ister mi?Evet ister.Şahsen ben şu anda Semih'i boğmayı aşırı derecede istiyordum.Ne saçma soru sormuştu o öyle? Böyle birşeyin olma ihtimali yüzde sıfırdı.Hatta sıfırı bırak yüzde eksilerde bilmem kaçtı.Biz düşmandık.
Her ne kadar beraber kaçırılsakta ve buradan beraber kurtulmaya çalışsakta düşmandık.Düşman!
Tabii benim akıllı arkadaşım Semih bunu bilmediği için böyle bir soru sormuş olabilirdi.

Ateş'i kucağındayken kafamı çevirip, Semih'e ters bir bakış attım.
"Ne saçmalıyorsun sen?"

Semih benim ters bakışlarımdan zerre etkilenmeden, gayet rahat bir şekilde "Birşey saçmalıyorum güzelim.Sadece senin yanında,"Kaşlarıyla Ateş'i işaret etti.
"Bu adamı ilk defa görüyorum ve sen bununla beraber kaçırılmışsın aklıma ilk gelen o oldu."dedi.

Semih'e hâlâ ters ters bakarken
"Öyle bir saçmalık yok!Ben sana daha sonra detaylı bir şekilde anlatacağım herşeyi, şimdi yürüde çıkalım şuradan artık."dedim.

Semih başını olumlu anlamda sallladı.
"Peki tamam güzelim."dedikten sonra Gece kucağındayken dışarı çıktı.

Ateş'e bakışlarımı çevirdiğimde kaşları çatık bir şekilde Semih'in arkasından bakıyordu.Eh tabi normal olarak sinirlenmişti, böyle bir soruya.Sonuçta adamın sevgilisi vardı.Sevgilisi!!!
Kim olsa sevgilisi varken başka biriyle sevgili sanılırsa sinirlenirdi.

Ateş'e bakarken sinirle"Sen onu aldırma saçmalıyor işte."dedim.

Ateş bu sefer çatık kaşlarla bana baktı.
"Sana neden sürekli güzelim diyor?"

Duyduğum şeyle boş boş göz kırpıştırdım.Böyle birşey sormasını beklemediğim için şaşırmıştım.

Ateş'e boş gözlerle bakarken
"Anlamadım?"dedim.

Bocalamıştım.Beklenmedik soru olduğu için cidden bocalamıştım.

Ateş hâlâ bana çatık kaşlarla bakarken "Buraya geldiğinde beri sana üç defa güzelim dedi.Neden sana sürekli güzelim diyor?"dedi.

Gözlerim kocaman açıldı,bu sefer daha fazla şaşırmıştım.O kadar şeyin içinde bu manyak Semih'in bana kaç defa güzelim dediğini mi saymıştı?
Neden böyle birşeye takılmıştıki?
Ona neydi yani.

Şaşkınlığımı üzerimden atmaya çalıştım.Ateş ise hala çatık kaşlarla bana bakıyordu.Bir dakika yoksa bu manyağın kaşları Semih'in bizi sevgili sanmasından dolayı değilde, bana güzelim demesinden dolayı mı çatılmıştı?Bu yüzden mi Semih'in arkasında öyle bakmıştı?

Şaşkınlığımı üzerimden atmaya çalıştım kendimi toparlayıp Ateş'in gözlerinin içine bakarak "Sanane."dedim.

Daha çok kaşları çatıldı.
"Ne demek sanane?!"
Bunu söylerken sesi fazlasıyla sinirli çıkmıştı.

Ona karşılık vermek adına bende kaşlarımı çattım.
"Bildiğin sanane işte, seni neden ilgilendirir?Semih'in bana kaç defa güzelim dediği yada neden güzelim dediği? Şimdi bana öyle çatık kaşlarla bakmayı kes ve yürü!Yoksa Gece felan korkacak demem, bayılmak üzereyim demem.İnerim kucağından!"

Sonlara doğru sesim sinirli çıkmıştı.Beni sorgulamaya hakkı yoktu.Beni ailem bile doğru düzgün sorgulamıyordu.O kim oluyorda beni sorguluyordu?

Ateş sözlerime sinirlenmiş olmalıki burnundan solumaya başladı ama bunun aksine yavaş adımlarla depodan çıktı.

Eee tabii azda olsa biliyor benim ne kadar manyak olduğumu ve beni biraz daha sinirlendirirse dediğimi yapıp kucağından ineceğimi bu yüzden mecbur sustu.

Mafyanın Kızı Alev Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin