DUYURU!

644 34 18
                                    

Herkese merhaba arkadaşlar biliyorsunuz ki watpadd Türkiye'de yasaklandı bunu zaten Türkiye'de yaşayan okurlarım biliyor ve neden bölüm atmadığımı anlıyordur.Başka ülkelerde okurlarım var mı hiçbir fikrim yok ama inşallah vardır.Çünkü bu açıklamamı başka ülkelerdekiler görebilir ancak,ben şu anda Watpadda girdim fakat risk alıp VPN ile girdim size haber verebilmek için watpad açılana kadar bir daha watpadda girmeyi düşünmüyorum.Watpadin kapanmasıyla farkettimki sizinle watpadd haricinde iletişime geçebileceğim hiçbir başka uygulama yok bu yüzden sizinle iletişime geçebilmek için YouTube hesabı açtım yotube hesabımın linkini aşağıya bırakacağım ve YouTube hesabımdan kitap hakkında konuşabileceğiz.Bunu Türkiye'dekiler görmez Büyük bir ihtimalle ama başka ülkelerde olan okurlarım varsa lütfen bunu bir şekilde duyurur musunuz? YouTube hesabı gibi vb. hesaplardan şimdiden duyurmaya çalışan herkese teşekkür ederim.İnşallah watpadd bir an önce açılır ve kitabımıza devam ederiz:))

Sizi seviyorum görüşmek üzere 💚

Kanal linkim
Herkese merhaba arkadaşlar biliyorsunuz ki watpadd Türkiye'de yasaklandı bunu zaten Türkiye'de yaşayan okurlarım biliyor ve neden bölüm atmadığımı anlıyordur.Başka ülkelerde okurlarım var mı hiçbir fikrim yok ama inşallah vardır.Çünkü bu açıklamamı başka ülkelerdekiler görebilir ancak,ben şu anda Watpadda girdim fakat risk alıp VPN ile girdim size haber verebilmek için watpad açılana kadar bir daha watpadda girmeyi düşünmüyorum.Watpadin kapanmasıyla farkettimki sizinle watpadd haricinde iletişime geçebileceğim hiçbir başka uygulama yok bu yüzden sizinle iletişime geçebilmek için YouTube hesabı açtım yotube hesabımın linkini aşağıya bırakacağım ve YouTube hesabımdan kitap hakkında konuşabileceğiz.Bunu Türkiye'dekiler görmez Büyük bir ihtimalle ama başka ülkelerde olan okurlarım varsa lütfen bunu bir şekilde duyurur musunuz? YouTube hesabı gibi vb. hesaplardan şimdiden duyurmaya çalışan herkese teşekkür ederim.İnşallah watpadd bir an önce açılır ve kitabımıza devam ederiz:))

Sizi seviyorum görüşmek üzere 💚

Kanal linkim
https://youtube.com/@silaincee?si=1_hpQQ1D-K2jXvql

Linki konuşma kısmındada paylaşacağım buradana giremezseniz diye haberiniz olsun.

Mafyanın Kızı Alev Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin