Üçüncü bölümü okumaya hazır mısınız?
Oylama ve yorum yapmayı unutmayın.
Güzel yorumlar ve eleştirilere her zaman açığım:)
Umarım beğenirsiniz.
İyi okumalar canlarÜçüncü Bölüm
ŞİRKETTEKİ KÖSTEBEKEve gelip kapıyı çaldığımda Aylin açtı
kapıyı.
Beni gördüğüne şaşırırken "Sinem hanım Alev hanım geldi!"diye bağırdı."Bağırma be!"diyerek içeriye girdim.
Annem içeriden hızlı bir şekilde gelip bana sarıldı.
Ağlayarak "Nerdeydin?Çok korkuttun bizi!"diye kızdı bana.Tebessüm edip anneme sarıldım.
"Kusura bakma anne kaçırıldığıma size haber veremedim."Annem hızlı bir şekilde geri çekilip
"Kaçırıldın mı?"diye sorduğunda başımı olumlu anlamda salladım.Beni kollarımdan tutarak baştan aşağıya süzdü.
"İyi misin? Birşey yaptılar mı sana?"
"Hayır yapmadılar."Annem birşey diyeceği zaman
"Büyükbabamla, babam nerdeler?"diyerek konuşmasını engelledim."Kaçırıldığını tahmin etmişlerdi,seni aramaya çıkmışlardı."
"Sen ara onlara eve geldiğimi söyle bende bir duş alıyım olur mu?"Annem başını olumlu anlamda salladığında yanağına bir öpücük bırakıp odama doğru yöneldim.
💥
Duştan çıktığımda altıma siyah bir şort giyip,üzerimede siyah crop giydim.Sarı saçlarımı tarayıp açık bıraktım.Evde olduğum için makyaj yapmaya gerek görmedim.
Aşağıya indiğimde annem,babam ve büyükbabamın koltukta oturduğunu gördüm.
Yanlarına gittiğimde babam ve büyükbabam hemen ayaklandılar.
Babam bana sarılıp
"Çok şükür iyisin."diyerek saçımı kokladı.Babamın sarılışına karşılık verdim.
Babamdan sonra büyükbabam yanıma gelip bana sarıldı.
"Sana birşey olsaydı onların sülalesinin izini silerdim bu dünyadan!"Büyükbabamın sarılışına karşılık verirken
"Beni kaçıranlar kimdi?"diye sordum.Babam cevap vereceği sırada büyükbabam"Ben çalışma odamda Alev'e gereken herşeyi
anlatacağım."dedi.Babam başını olumlu anlamda salladığında, büyükbabam geri çekilip
"Odama çıkalım."dedi.Kafamı olumlu anlamda salladığımda beraber odaya çıktık.
Odada olan koltuğa oturup,
masanın üzerinde duran sigaradan bir tane alıp yaktıktan sonra dudaklarımın arasına götürdüm.Büyükbabam çalışma masasının sandalyesine oturmuş beni izliyordu.
Soru sormamı bekliyordu.
Hep böyle olurdu zaten o benim soru sormamı beklerdi, ben ne zaman soru sorarsam cevap verirdi.Buraya konuşmak için gelmiş olmamız hiç bir şeyi değiştirmiyordu, yine benim soru sormamı bekliyordu.
Sigaram bitene kadar ağzımı açmadım büyükbabamda beni bekledi.
Sigaram bittiğinde büyükbabama bakarak "Beni kaçıranların kim olduğunu biliyor musun?"diye sordum.
Başını olumlu anlamda salladı.
"Kimdi?"
"Arslanoğlu ailesinden biri büyük ihtimalle."Arslanoğlu soyadları Arslanoğlu'ydu Ateş Arslanoğlu demek ha.
"Ateş diye biri var mı ailelerinde?"
"Var."
"Peki büyükbaba bu Arslanoğlu ailesinin bizimle derdi neyde beni kaçırdılar?Söylediklerine göre onların işlerine felan bulaşıyormuşuz,polise felan veriyormuşuz doğru mu?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafyanın Kızı Alev
DiversosBir tarafta prensesler gibi büyütülmüş,ailenin gözdesi olan,Atay ailesinin tek varisi Alev Atay. Diğer yanda sürekli işlerine burnunu soktukları için Atay ailesine iyi bir ders vermek için büyütülmüş,Atay ailesine ders vermek isteyen Ateş Arslanoğl...