De Volgende Dag

202 6 0
                                    

Het is 8:58 uur. Elena loopt het kantoor van George binnen. Aka dhr Smith. Ze schrikt van zijn aanwezigheid als ze recht in zijn fel blauwe ogen kijkt. 'Oeps, sorry meneer Smith, ik had niet gedacht u hier al te treffen.' Dhr Smith geeft een korte kleine glimlach. 'Ik was hier al wel om 8 uur. Hopelijk heb je lekker geslapen.' knipoogt hij Elena toe. Elena bloost een beetje. Tuurlijk heeft ze goed geslapen. Helemaal na de avond samen. 'Ja meneer, en nog maals bedankt voor het diner.' 'Je hebt wel koffie voor jezelf gekocht ook hoop ik?' Oeps helemaal vergeten, denkt Elena. 'Nee meneer, ik was het vergeten.' Dhr Smith kijkt haar serieus aan. 'Je moet wel doen wat ik van je vraag Elena. Anders komen er weer sancties en moet ik je weer langer laten blijven.' Elena begint te blozen. Ze knikt en loopt snel weer terug naar haar bureau.

Om 14 uur meldt er een CEO van een ander groot bedrijf zich bij Elena voor een meeting met dhr Smith. Het is een norse man die nogal van de tijd blijkt te zijn. Dhr Smith loopt al een paar minuten uit en de norse man begint steeds ongeduldiger te worden. Elena kon hem nog redelijk rustig houden maar inmiddels lukt dit Elena ook niet meer. De man begint een stennis te shoppen en Elena krijgt er behoorlijk van langs. 'Ik heb wel meer dingen te doen dom wijf!' blaft de man haar toe. 'Je regelt maar dat ik dhr Smith nu direct te spreken krijg!'. Op dat moment zwaait de deur open en dhr Smith loopt meteen naar Elena toe. Hij legt een hand op haar schouder en begint naar de norse CEO te schreeuwen dat hij absoluut niet accepteert hoe hij tegen haar heeft lopen scheeuwen. De scheldpartij gaat nog even door. Dhr Smith weigert de man nog te spreken en verzoekt hem weg te gaan. De man loopt weg en draait zich nog een keer om. Hij mompelt nog iets over Elena. Elena verstaat niet wat hij zegt, maar blijkbaar heeft dhr Smith het wel gehoord. Hij is woest en loopt op de man af en geeft hem een keiharde duw richting de uitgang.
Dhr Smith loopt weer terug richting Elena alsof er niks gebeurd is. Elena zit nog verbijsterd voor zich uit te staren. 'Gaat het?' vraagt dhr Smith. 'Ja, ja het gaat wel.' stamelt Elena.
'Ik maak hem af als hij ooit weer zo'n opmerking over je maakt.' zegt dhr Smith en ondertussen legt hij zijn warme hand in haar nek en knijpt er zachtjes in. Elena krijgt kriebels over haar hele lijf. Ze is nog aan het bekomen van wat er net gebeurde en nu voelt ze zich helemaal warm worden en blozen.
'Ik ben zo terug.' zegt dhr Smith als hij zacht zijn hand weer uit haar nek laat glijden en hij stapt de lift in. Elena zucht diep en probeert zich weer te focussen op haar werk en te vergeten wat er net is gebeurt.

Een paar minuten later komt dhr Smith de lift weer uitgestapt. Met in zijn handen twee grote verse smoothies. 'Hopelijk vindt je dit lekker.' wijzend naar de smoothies in zijn hand. Elena glimlacht en bedankt dhr Smith. Één voor haar en één voor hem. Elena mag kiezen welke ze wilt. Dhr Smith blijft in de deuropening staan en wuift Elena naar binnen. 'Kom werkt maar verder op mijn kantoor. Daar kun je in alle rust verder werken.' Elena kijkt hem vragend aan. Het is voor haar helemaal niet nodig om bij hem in zijn kantoor te gaan zitten. Ze vindt het ergens ongemakkelijk maar tevens heeft ze ook een sterke boefte dicht bij hem te zijn. Elena loopt zijn kantoor binnen en gaat met haar laptop op schoot op de bank van zijn kantoor ruimte zitten. Dhr Smith gaat weer achter zijn bureau zitten. Af en toe kruizen hun ogen elkaar tijdens het werk en dan blijven ze een paar seconden hangen. Een zekere spanning is in elk geval bij Elena goed voelbaar en af en toe begint ze te blozen als dhr Smith haar aankijkt.

Het is weer 17 uur. De laatste drie uren zijn snel voorbij gegaan. 'Kom Elena, we zijn klaar voor vandaag.' dhr Smith staat op en houdt de deur voor haar open om naar huis te gaan. Elena blijft naast hem staan. 'Bedankt meneer Smith, voor vandaag. Fijne avond.' Ze kijkt hem ietwat verlegen in zijn ogen en glimlacht naar hem. Dhr Smith gaat wat dichter tegen haar aan staan, legt een hand op haar kruin en strijkt met zijn hand naar beneden over haar haar. 'Goed gewerkt vandaag. Ik zie je morgen Elena.'

The boss's favorite (DUTCH)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu