Vertrouwen

120 6 1
                                    

Elena wordt langzaam wakker. Ze hoort geluid achter zich en de geur van gebakken spek. Over haar heen ligt een lekkere zachte deken. Het duurt even voor ze beseft waar ze is. O nee, ik ben hier toch niet in slaap gevallen op de bank bij dhr Smith?!
Elena schrikt op. Ze wil zich haasten van de bank af maar voelt een hand op haar schouder die haar tegen houdt en weer de bank op duwt.
'Goedemorgen schoonheid' klinkt de stem van George kalm. 'Sorry George, het was niet de bedoeli...' Nog voor Elena haar zin kan afmaken duwt George een bord ontbijt in haar handen. 'Ik hoop dat je trekt hebt, ik heb me uitgesloofd voor je.' knipoogt George.
Elena kijkt hem lachend en ietwat verbaast aan. Ze had zich eigenlijk snel uit de voeten willen maken, bang voor zijn reactie omdat ze in slaap was gevallen. Maar ze is blij dat hij haar welkom laat voelen.

Nadat Elena van haar ontbijt heeft genoten staat ze op van de bank. Ze brengt het servies naar de keuken waar George staat af te ruimen. 'Bedankt voor het ontbijt, George. Ik zal het opruimen.' George neemt het servies van haar aan en glimlacht naar haar. 'Geen sprake van. Jij hebt vast zin je even op te frissen.' Elena heeft inderdaad erg de behoefte om zich op te frissen. Maar schone kleren en toiletartikelen heeft ze niet. Ze stelt voor om naar huis te gaan en zich daar op te frissen. Ondanks dat ze het toch wel weer erg fijn vindt om bij George te zijn.
Wanneer Elena haar voorstel heeft voorgelegd bij George om gewoon weer richting haar appartement te gaan omdat ze schone kleren en toiletartikelen mist legt George zijn hand op haar onderrug en begeleid haar de trap op naar de badkamer. Elena krijgt kippenvel bij zijn aanraking.
'Elena ik heb alles voor je geregeld. Ik heb mijn chauffeur naar je huis laten rijden toen je vanmorgen nog diep lag te slapen en hij heeft wat kleren uit je kast gehaald en toiletartikelen opgehaald.' Elena bloost. 'Ik hoopt niet dat je het erg vindt dat ik hem naar je huis heb gestuurd.' knipoogt George naar haar.

George opend de badkamer deur voor Elena. Er liggen twee heerlijk zachte handdoeken voor haar klaar en zelfs het bad is al volgelopen. En brand een heerlijke geurkaars. Elena haar toiletartikelen staan keurig netjes uitgestald en er ligt een outfit schone kleren voor haar klaar. Haar spullen zijn zo netjes neergezet. Het lijkt net alsof ze hier woont en thuis hoort. Elena krijgt vlinders in haar buik bij de gedachte.

George strijkt met zijn hand over haar haren. 'Neem je tijd Elena. Ik wacht beneden op je.' 

Elena kijkt haar ogen uit in de luxe en grote badkamer. Het is net een grote wellness. Een heerlijk grote badkuip. Een grote regendouche, met massagestralen en infrarood licht. Gemaakt om met twee personen naast elkaar te kunnen douchen en zelfs een sauna!

Elena stapt in bad en geniet van het warme water. Nadat ze in bad is geweest besluit ze nog even onder de douche te stappen. Zo zou ze elke ochtend de dag wel willen starten. Wanneer ze klaar is met douchen trekt ze de kleren aan die voor haar klaar waren gelegd. Elena is verbaasd hoe goed alles bij elkaar is uitgezocht en bloost bij de gedachte dat George of zijn chauffeur haar ondergoed zorgvuldig heeft uitgezocht.

Wanneer Elena opgefrist is, loopt ze de trap af naar beneden. George staat bij het koffiezetapparaat en glimlacht naar haar. 'Lekker opgefrist schoonheid?' vraagt George wanneer hij een kop cappuccino in haar handen drukt. 'Ik had je nog veel langer in de badkamer verwacht.'
George merkt dat het vertrouwen bij Elena weer bijna helemaal terug is. Precies wat hij had gehoopt.

The boss's favorite (DUTCH)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu