Blijf

146 5 4
                                    

Elena geniet van de zon op haar gezicht als George weer naar haar toe loopt. 'Kom', zegt hij en steekt zijn hand naar haar uit. Elena pakt zijn hand en George trekt haar overeind. 'Ik wilde de nog wat laten zien.'
George legt zijn hand op Elena haar schouder en begeleid haar richting een buitentrap op het balkon.
Elena is inmiddels weer gewend aan zijn aanraking. In één krimpen doet ze niet meer. Maar blozen daarin tegen, dat kan ze helaas maar niet onderdrukken.

Wanneer ze de trap op zijn gelopen en boven zijn ziet Elena een prachtig zwembad. Bij het zwembad staat een heerlijk groot ligbed waar minstens drie mensen naast elkaar zouden kunnen liggen. Rondom het zwembad staan palmbomen en bloemen in bloei. Elena kijkt haar ogen uit. 'Wauw' is het enige wat ze weet uit te brengen. George geeft haar een kneepje in haar arm. 'Wat vindt je ervan?' vraagt hij glimlachend aan haar. Elena laat blijken hoe prachtig ze het vindt.
Met spelende ogen kijkt George haar aan. Snel, zonder enkele moeite tilt hij haar op en laat haar boven het zwembad hangen. 'Nee, nee, nee!' gilt Elena lachend uit en klampt zich stijf vast aan George. George lacht. Hij zet Elena weer netjes op de grond. 'Het is dat je net helemaal bent opgefrist anders had ik je op deze manier een frisse start van de dag gegeven.' Elena giegeld en George strijkt over haar haren.

Elena voelt zijn hand weer op haar onderrug. George streelt zachtjes over haar rug. Elena krijgt kippenvel bij zijn aanraking. Hij begeleid haar weer de trap af mee naar binnen en eindigen bij de eetkamertafel. Elena ziet haar contract op tafel liggen. Met grote ogen kijkt ze George aan. Ze werkt nog geen twee jaar voor hem. Waarom zou dat contact hier liggen?!.
'Wat, waarom...?' stamelt Elena. 'Ssstt, geen paniek.' sust George haar toe. 'Ga even zitten.' en hij schuift de stoel voor Elena aan. George gaat tegenover haar zitten met zijn handen onder zijn kin. Hij kijkt haar indringend aan.

Elena was al zenuwachtig door het zien van haar contract, en zijn indringende blik maakt het er niet beter op. 'Ik wil je een voorstel doen Elena.' zegt George na een paar seconden stilte.
'In de 1,5 jaar dat ik je nu ken ben ik gehecht aan je geraakt. Je doet iets met me Elena. Ik wil dat je hier bij mij in het penthouse blijft.'
Elena kan niet geloven wat ze hoort. Haar ogen worden groter. Is dit een vraag? Moet ze bij hem wonen? Tuurlijk wil ze bij hem wonen! Maar dan heeft ze helemaal geen privacy meer van hem. En hij kan soms ook behoorlijk dominant worden zoals ze gister weer heeft gemerkt. Maar ook dat vindt ze ergens heel stiekem ook best aantrekkelijk aan hem.
'Dus?' doorbreekt George haar gedachte.
Nog voor dat Elena hier goed over na heeft kunnen denken besluit haar hart voor haar te antwoorden. 'Oke...' Stameld Elena. Bij George ontstaat een kleine korte glimlach op zijn gezicht terwijl hij nog steeds indringend naar Elena kijkt.

George pakt haar contract en scheurt hem in tweeën. 'Deze hebben we niet meer nodig. Geen zorgen, die beloofde bonus staat morgen op je rekening'.  Knipoogt hij naar haar. Hij loopt naar haar toe en geeft haar een aai en kus op haar kruin. 'Welkom thuis'.

The boss's favorite (DUTCH)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu