17:00 uur. De dag duurde lang. Dhr Smith en Elena hebben elkaar niet meer gesproken. Elena pakt haar spullen, sluit haar laptop af en pakt haar tas om te vertrekken. Normaal gesproken wenst Elena dhr Smith nog een fijne avond. Maar ze heeft hem het laatste uur niet meer in zijn kantoor gezien. Morgen weer een nieuwe dag. Zolang ze hem niet ziet kan hij haar ook niet straffen voor de blik die ze hem gaf.
Elena stapt de lift in. Het belletje van de lift klinkt als ze de begane grond bereikt. De liftdeuren gaan langzaam open. Ze heeft haast en wil snel de lift uit lopen. Iets blokkeert haar weg naar buiten en ze botst hard tegen iets op. 'Shit.' zegt Elena zacht. Ze kijkt op tegen wat of wie ze net is aangelopen. 'A, a, a, a, a. Waar denk jij naar toe te gaan?'. Ze kijkt op in de intimiderende ogen van dhr Smith.
'Sorry Geor... Dhr Smith.' verbetert Elena zichzelf. Dhr Smith loopt de lift in waardoor Elena wel achterwaarts terug de lift in moet lopen. 'Noemde je mij nu George? Moet ik je nog meer straffen? Je zet me wel aan het werk Elena... En extra werk is nu precies wat ik deze week niet kan gebruiken.' George drukt Elena tegen de wand van de lift aan. Elena kijkt naar de grond. Dhr Smith zet zijn vingers onder Elena haar kin en tilt haar kin op. Zijn hoofd buigt wat voorover dicht bij haar gezicht. 'Misschien moet ik je er ook voor laten boeten dat je mij extra werk bezorgt Elena.'De lift komt weer aan op de etage van dhr Smith zijn kantoor. Dhr Smith legt zijn hand op Elena haar onderrug en duwt haar de lift uit. Zo dirigeert hij haar naar zijn kantoor.
Eenmaal in zijn kantoor doet dhr Smith de deur dicht. Hij haalt een sleutel uit zijn broekzak en draait de deur op slot. Beide zijn ze opgesloten in zijn kantoor. "Zo, je kan er nu alleen maar uit wanneer je het verdient hebt, Elena. En dit kan nog wel eens een lange avond voor je worden." Elena schrikt. Dit had ze niet verwacht. Doordat dhr Smith de deur op slot heeft gedraaid raakt ze lichtelijk in paniek. Dhr Smith loopt op haar af. Elena zet een paar stappen naar achter. "Nee, nee, nee. We gaan niet weglopen dame." Zegt dhr Smith op een strenge toon. Dhr Smith komt dichterbij en knoopt de riem van zijn broek los. Langzaam trekt hij zijn riem uit zijn broek als hij dichter bij Elena komt en kijkt haar indringend aan. 'Dit is voor de blik die je mij gaf en ik nooit meer van je wil zien. Zeker niet tijdens werk.'Elena weet vrij zeker hoe laat het is bij het zien van de riem in zijn hand.
Hij gaat toch niet?!? Elena haast zich naar de andere kant van zijn bureau. "Ik zei dat je niet van me weg moest lopen Elena. Dit kost je er één meer'.
'Nee, Niet doen! Ik wil dit niet!' schreeuwt Elena.
'Ik moet je toch je lesje leren. En we hebben iets ondertekend weet je nog?! Je kan wel weglopen Elena maar ik krijg je toch wel te pakken'. Dhr Smith komt dichterbij en Elena rent snel weer van hem weg. 'Dit zijn er nu al twee extra. Elena maak het jezelf nu niet zo moeilijk!' Weer komt dhr Smith dichtbij en wanneer Elena weer een sprintje wil trekken voelt ze een ferme grip om haar middel. Hij duwt haar voorover met haar borst op zijn bureau. Tilt haar jurk wat omhoog waardoor haar billen bloot komen te liggen. De string die ze draagt bedekt helemaal niets meer. 'Nee, Nee, Nee. Alst u blieft ik wil dit niet. Ik wil dit niet!'. Elena probeert te ontsnappen uit zijn grip. Bijna een onmogelijke poging. Het lijkt dhr Smith geen enkele moeite te kosten haar stil te houden. Dhr Smith bijt op zijn onderlip. Elena's adem schokt als ze de eerste klap van de riem op haar billen voelt. 'Nog vier Elena! Drie voor de blik die je mij gaf en twee voor het weglopen. Ik had je gewaarschuwd.' *pats* dat was de volgende. Elena kreunt. Fijn voelt het zeker niet, maar ze heeft het idee dat hij zich gelukkig een klein beetje in houdt. *Pats* weer de volgende. Nu begint de pijn toch wel iets heviger te worden. 'Stop alst u blieft.' 'Sorry Elena, maar je moet weten wie hier de baas is.' *pats* wéér een klap. 'Auw!' Elena haar ogen worden waterig. Niet alleen door de pijn. Maar ook door de vernedering die ze voelt. Dhr Smith ziet daf Elena haar tranen aan het wegslikken is. 'Ik zal de laatste iets makkelijker voor je maken.' George gooit zijn riem op de grond en met een vlakke hand geeft hij haar de laatste pets op haar billen. Elena krimpt ineen.
Zacht laat dhr Smith zijn vingers over Elena haar billen glijden. Langzaam glijden zijn vingers naar beneden tussen haar benen. Elena slaat een zachte kreun. Haar hoofd draait overuren. Ze haat hem op dit moment door de vernedering. Maar toch voelt ze zich aangetrokken tot hem en door de lichte aanraking tussen haar benen voelt ze een warmte door haar lichaam kruipen. Op dit moment voelt ze elke emotie door elkaar heen. Dhr Smith tilt haar voorzichtig overeind. Elena kijkt weg van hem. 'Kijk niet van me weg Elena. Je hebt hier zelf voor getekend.' 'Ja dhr Smith.' Elena slaakt een zucht van wanhoop. 'Ik weet het goed gemaakt Elena. Ik laat één sanctie vervallen. Maar ik neem je wel met me mee voor de laatste sanctie' Elena knikt voorzichtig.
JE LEEST
The boss's favorite (DUTCH)
ChickLitElena is net aangenomen als derectie secretaresse bij een groot techbedrijf. Gespecialiseerd in het maken van beveiligingssystemen en chips. De CEO van het bedrijf staat er om bekend een zeer nare dominante man te zijn. Elena is dan ook niet de eers...