Elena en dhr Smith lopen samen naar een afgehuurde vergaderzaal van het hotel. 'Klaar voor?' vraagt dhr Smith. Elena knikt. 'Ik geloof in je Elena'. Dhr Smith opent de deur van de vergaderruimte en door zijn warme hand op haar onderrug te leggen begeleidt hij Elena voor zich aan de kamer in. In de kamer zijn drie mannen aanwezig. De investeerders. De mannen begroeten Elena en dhr Smith. 'Je hebt een troef mee genomen om ons af te leiden zie ik meneer Smith'. Zegt één van de mannen wijzend naar Elena. Dhr Smith grapt: 'Correct, maar ik val nu al door de mand merk ik.'
Hun grappen veranderen al snel in het begin van de onderhandeling. De investeerders willen 800.000 euro investeren in het bedrijf tegen 6,5 procent van de omzet. Dat lijkt Elena niet helemaal fair als je kijkt naar de omzet van de afgelopen jaren. Dhr Smith probeert te onderhandelen naar een hogere investering. Dan ziet Elena een goed moment om bij te springen in de onderhandeling. De uiteindelijke eindstand: 1 miljoen euro als investering tegen 3 procent van de totale omzet. Dhr Smith lijkt onder de indruk van Elena haar onderhandelingsskills. Wanneer de deal rond is nemen de mannen afscheid van Elena en dhr Smith. 'De volgende keer zien we je graag alleen George'. Knipoogt de man naar dhr Smith. 'Deze dame kost ons veel te veel geld'.'Ik ben zeer onder de indruk Elena. Ik wist wel dat ik wat aan je zou hebben als ik je mee zou nemen maar dit is echt ongelooflijk. Je hebt talent!' George legt een arm om Elena haar schouders en druk haar even tegen zich aan. 'Kom, tijd voor het diner. Ik zal zorgen dat de champagne klaar staat. We hebben wat te vieren'.
George en Elena lopen naar het restaurant van het hotel en worden opgewacht door een bediende. 'Meneer en mevrouw Smith? Volgt u mij maar'. Mevrouw Smith... Bij de gedachte krijgt ze kriebels in haar buik. George corrigeert de man niet. Knipoogt naar Elena en slaat zijn arm om haar zij en loopt zo met Elena achter de man aan naar hun tafeltje.
Tijdens het diner lijken Elena en George een beetje meer naar elkaar toe te groeien. Champagne wordt genuttigd en ook een paar glazen wijn gaan er bij beide wel in. Als het dessert genuttigd is is het tijd om van tafel te gaan. Het dineren duurde lang. Voordat ze weer terug naar de suite gaan stelt George nog voor om een wandeling in het park tegenover het hotel te maken. Het is al donker buiten maar een wandeling is altijd prettig na het diner. Elena en George genieten van elkaars gezelschap en de frisse buitenlucht. Het parkje ligt aan een groot meer. Tijdens de wandeling komen ze een bankje tegen met uitzicht over het meer. 'Laten we even zitten' stelt George voor. Elena kijkt uit over het water en geniet van de stilte, het uitzicht en het gezelschap van dhr Smith. Heel zachtjes hoort ze het water tegen de stenen aan klotsen en op de achtergrond is het geluid van enkele krekels hoorbaar. Ineens voelt ze een warme hand die voorzichtig een plukje haar langs haar wang achter haar oor strijkt. 'Je bent een bijzondere dame Elena.' Het is dat het donker is, anders had George haar weer zien blozen.
Elena kijkt George aan en glimlacht naar hem. 'Bedankt voor alles wat je voor me hebt gedaan George'.
'Ik vind het fijn als je mij bij mijn voornaam noemt'. Zegt George. Voorzichtig voelt Elena George zijn hand op haar knie. Een warme tinteling gaat door haar lichaam. George wrijft zachtjes over haar bovenbeen. Elena legt haar hand op de zijne en hun vingers verstrengelen zich in elkaar.
'Het is al laat. Ik kan hier uren zitten maar het is tijd om naar de suite te gaan' oppert George. Elena en George lopen langzaam door het park weer richting het hotel. Het begint nu echt al aardig fris te worden en Elena begint te rillen. George doet het jasje uit van zijn uniform en legt deze over de schouders van Elena. Zijn arm glijdt weer achter haar rug langs. Zijn hand in haar zij. Zo komen ze samen bij de suite aan.
JE LEEST
The boss's favorite (DUTCH)
أدب نسائيElena is net aangenomen als derectie secretaresse bij een groot techbedrijf. Gespecialiseerd in het maken van beveiligingssystemen en chips. De CEO van het bedrijf staat er om bekend een zeer nare dominante man te zijn. Elena is dan ook niet de eers...