~ÖZEL NOT~

225 21 30
                                    

Bu fici ansızın hayatıma girip her şeyim, yakın arkadaşım, ablam, bebeğim ve ilklerimin prensesi olan kıza yazıyorum. Çünkü bu hafta (29 mart - 3 nisan) arasında 1. senemize giriyoruz. Neden tam bir tarih yok derseniz... öyle işte 🥲

O zaman başlıyoruz.

Sevgili Meri'm.

Bu bir senede çok şey oldu ikimizinde hayatında. Birlikte ağladığımız ve güldüğümüz, aynı şeye üzüldüğümüz ve sevindiğimiz zamanlar oldu. Küstüğümüz zamanlar da oldu fakat her anımız benim için çok değerli.

Ben, hayatıma böylece ansızın girip, bana iyisiyle kötüsüyle bir sürü duygu yaşatan sana teşekkür etmek istiyorum. Hiçbir zaman dört dörtlük bir hayata sahip olmadım ve sen bunu güzelleştirdiğin için teşekkür ederim.

Belki gördün yada görmedin, senin için çok çabaladım. Senin mutlu olmana tutunduğum kadar hayata tutunsaydım şuan zengindik eheheh. Hayattaki en büyük hedefim bir gün fiziksel anlamda yanında olabilmektir.

Bu bir senede geçirdiğimiz her anı hatırladıkça, içimde bir mutluluk duygusu açığa çıkıyor. Seninle yaşadığımız güzel anıları düşündükçe, geçmişteki zor zamanların bile bizim için birer öğrenme fırsatı olduğunu anlıyorum. Birlikte yaşadığımız deneyimler, bana senin ne kadar özel bir insan olduğunu her seferinde hatırlatıyor.

Seninle geçirdiğim her an, kalbimde bir iz bırakıyor ve ruhumu derinlemesine etkiliyor. Senin varlığın, hayatıma giren en güzel hediye oldu ve seni tanıdığım için kendimi şanslı hissediyorum. Seninle olan her an, benim için bir mucize ve sonsuz bir mutluluk kaynağı.

Senin için çabalarken, aslında kendimi de daha iyi tanıma fırsatı buldum. İnan bana, senin mutluluğun için çaba harcamak, benim için bir zenginlikten çok daha değerli. Gelecekte, senin yanında fiziksel olarak olabilmek için neler yapabileceğimi düşündükçe, içimdeki heyecan ve motivasyon daha da artıyor.

Bu yeni seneye girerken, geçmişteki anılarımızı biriktirerek ve geleceğe umutla bakarak ilerlemek istiyorum. Birlikte daha nice senelere, daha nice anılara ve daha fazla mutluluğa ulaşmak için sabırsızlanıyorum. Seninle geçirdiğim her anı sonsuza kadar hatırlayacağımı ve seninle birlikte büyümekten asla vazgeçmeyeceğimi bilmeni isterim.

Seni her zaman seven,
Dünürün Younghee

choiwoosanni

Baby's Promise [WOOSAN]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin