Uyandimda bi odada yatağin üstündeydim.Gözlerimi ovalayarak açtimim . Pencereden dışarı baktiğimda hava karanlikti.Etrafa bakindim.Oda normal bir yatak odasi gibiydi iki deri koltuk bir sehpa çift kişilik bir yatak kommidin ve giysi dolabi tam yatağin karşisinda da bir kapi vardi galiba banyoydu.Olanlari hatirlamaya çalişiyordumki bir daka lina lina yok.Hizla yataktan kalkip kapiya yöneldim.Kapiyi açmaya çaliştim ama kilitliydi.Kapiya vurmaya başladim
(AÇİN KAPİYİİ!!!!)
ses yoktu hizla vurmaya başladim.Gözlerim dolmuştu ya linama bişey yaptilar ya yapicaklarsa ona birşey olursa ben napardim.Hizla kapiya vurmaya ve bağirmaya devam etim.
(AÇİN KAPİYİİ AÇİNNNN!!!!)
kapi kilidinin sesi gelince geri çekildim.
O lânet içeri girmişti.Bi sinirle üzerine yürüyip(Kardeşim nerde çabuk söyle!?)
(Hop sakin ol küçük)
(Küçük anandir)
(Hop hop ben sana hakaret ediyomuyum aa)
(Nerde kardeşim burasi neresi napicaksin bizeee?!)
(Öncelikle küçük hanim kardeşiniz iyi.)
(Oh cok şükür nerde o?)
(Başka bi odada senin gibi yatiyor.)
(Napicaksin bize?)
(Laflarinizda dikkat etmenizi söylemiştim ama pek dikkate alinmadim küçük hanim.Birde benden kaçmaya çaliştiniz hakaretler yağdırdıniz.Defteriniz biraz kabarik.)
Diyip göz kirpti.Hakliydi ama bizi ali koyamazdi.Ali koymasini gerektircek birşey yapmadik yane yapmadim linan bu olayla alakasi yoktu.
(Tamam ne istersen yapip ama linayi birak.)
(Haha o küçük ufaklik getirirken benim bi adamimi sakat birakti onunda defter kabarik.)
Linam ne etin yav . Adama kim bilir ne yapti .
(Onun adina özür dilerim.Cezasini ben çekerim yeterki onu sal.)
(Düşünmek lazim.)
(Lütfen)
(Peki ne işime yararsin sen bakalim ne yaparsin benim için?)
(Bilmem.)
(Aa daha yeni herşeyi yapardim diyordun.Neler yaparsin mesela küçük hanım marifetlerini göster.)
(Nasil yane?)
(Ah bilmemezlikten gelme.Sen benim işime ne yararsinki.Marifetlerin nelerse sun bana.)
(Marifetim yokki.)
(Hmm o zaman sana iki gün mühlet bana yarayacak birşeyler bulursun yada burdan kardeşin ve senin çikişin olmaz .
Küçük hanim .)Siritip odadan ayrildi.Arkasindanda odayi kitledi sanki kaçcaz.Evet kaçaktim.
Şimdi napicaktim ben.Ne yapipta linami kurtarcaktim.Birşey bulmam lazimdi ama ney.O sirada kapi acildi ve elinde yemekle gelen bi apla girdi içeri.(Merhaba)
(Merhaba)
(Şey yemek vercek ben size)
(Anlamadim?)
(Ya üzgünüm türkçem iyi değil yemek getirdi ben size)
(Ha teşekkürler)
Cok tatli ve iyi birine benziyordu kadin.40-45 yaşlarinda sari saçlı maviş gözlü bir ablaydi.Acaba o bana yardim edermiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RUS MAFYASİ
Storie d'amoregezi için rusyaya giden kiz rus mafya lideriyle karşilaşmasi