GÜÇLÜ ' ZARİF ' NARİN '

246 19 34
                                    



Keyifli Okumalar

Yıldızımızı parlatıp satır alarına yorum yapmayıda unutmayın lütfen.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Zeynep Burçe Alaca

İnsan bazen en çok kendinden yorulur. Düşünmekten yorulur. Üzülmekten yorulur. İçine attıklarından yorulur.

Asım'a yaptıklarım aklıma geldi. Zihnime düşen görüntülere engel olamadım. O şerefsizin söyledikleri karşısında bedenime yayılan sinire engel olamamış ve bana da zararı dokunacak birkaç ufakk harekette bulunmuştum. Çenesini parmaklarını ve kolunu kırmıştım.

Şuan sert bir zeminde yattığımı hissediyorum. En son bayılmıştım galiba. Elimin üstünde vurduğum darbelerden dolayı ufak denemeyecek sızılar vardı. Tam nerede olduğumu anlamak için gözlerimi aralayacaktım ki timdekilerin konuşmalarını duydum.

"Yüzbaşının bu yaptıklarına inanamıyorum." diyen kişi Hulki abiydi. Neyin üstünde yattığımı anlamak için elimle zemine dokunmak istedim fakat konuştukları konu dikkatimi çektiği için hareket etmemeye karar verdim.

Hamza "Bende inanamıyorum abi. Resmen sorgu odasının kayıtlarını sildik. O it oğlu itin halini söylemiyorum bile. Eğer yaptıklarımız farkedilirse götümüzden şırıngayla kan alırlar."

Hamza'nın söylemlerinden sonra oflayan Bige'yi duydum. "Canpolat yüzbaşının kayıtları sildirmesi garip ama asıl garip olan günlerdir Asım'ın sorgusunda ki tavrı. O şerefsiz bunu çoktan haketmişti. Ne zamandan beri bu köpekleri sorgularken kahve ikram edecek kadar kibar davranıyoruz?"

"Yüzbaşının muhakkak bir bildiği vardır." Bige'ye cevap veren Hulki abiydi.

Hamza "Peki sizce Yüzbaşım neden Burçe üsteğmeni korumaya çalışıyor." 2-3 saniye es verdikten sonra devam etti. "Yanlış anlamayın ben yaptığının doğru olduğunu düşünüyorum. Bu durumdan gayet memnunum. Hatta hepimizin istediği fakat götümüzün yemediği şeyi yaptı. Ellerine sağlık. Garip olan yüzbaşının, üsteğmenin etrafına ördüğü koruma duvarı."

Aslında pek düşünülecek birşey yoktu. Canpolat yüzbaşının tavırlarının sebebi bunun benim ilk hatam olmayışından dolayı alacağım cezanın büyüklüğü. Fakat ben zaten kimsenin yardımına muhtaç değildim. Başıma ne gelecek olursa olsun bedelini ödeyecektim.

"Acaba" diyen Bige'nin sesini duydum. Fakat cümlesine devam etmedi.

Hulki abi "Banada öyle geliyor ama yüzbaşı bir ayda kendisini kaptırıp bunları yapacak biri değil."

BURÇEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin