Výraz všech přítomných v místnosti by se dal popsat slovem údiv. První kdo prolomil ticho byla Merci.
"Fajn, jsem jediná, kdo se v tom ztrácí?"
Doctor se podíval na Jacka a potom zpět na svoji dceru.
"Mylsím si, že by nám to tady kapitán Harkness měl vysvětlit. A to pěkně od začátku."
Jenny se podívala na svého manžela a kývla.
"Myslím si, že jim dlužíme vysvětlení."
"Dobře. My dva jsme se potkali, když jsme se snažili najít tebe, Doctore. Já jsem potřeboval něco zjistit a Jenny chtěla najít svého otce. Podali jsme si inzeráty a oba to pochopili tak, že jsi to ty kdo odpovídá."
Pán Času přikývl a Jenny pokračovala.
"To, že Jack není ty, my došlo prakticky hned. Nemyslím si, že by se mnou chtěl můj táta flirtovat."
Následoval vražedný pohled, který vyslal Doctor Jackovi. Ten rozhodil rukama a ohradil se.
"Já neflirtoval! Jen jsem jí řekl, že je moc hezká."
"Přesněji, řekl, že mám přesně ty proporce jaké by měla mít dokonalá žena. A pak mě pozval na skleničku."
"A pak, že neflirtoval."
Poznamenal Doctor a založil si ruce na hrudi. Muž pokračoval.
"Šli jsme na skleničku a abych byl přesný nebyla to jen jedna sklenička. Té noci jsem zjistil jak úžasné má Jenny..."
"Tati! Já jsem pořád tady!"
Přerušila ho Merci a zamračila se.
"Promiň zlato. Chtěl jsem říct nohy."
"To určitě."
Jack dělal, že si její poznámky nevšiml a pokračoval.
"Zjistili jsme navzájem, jak se to má s naším umíráním a rozhodli se, že to dáme dohromady. Mimochodem co se týče naší svatební cesty, musím uznat, že jsme toho společně zvládli hodně."
"Tak to jsem vědět nemusela."
Oznámila Merci a dala hlavu do dlaní. Doctor tam stál a pobaveně je sledoval.
"Takže jestli jsem to pochopil správně, znamená to, že tady Merci je moje vnučka a Jack je můj zeť."
Všichni tři kývli. Pán Času ale přistoupil k nejmladší Harknessové a trochu ji odvedl stranou.
"K tomu, co se stalo..."
"Jo chápu. Jsem přece tvoje vnučka, ne? Ale těm dvěma to radši neříkej. Táta by to asi zvládl, ale máma..."
Kývl. Potom se zase vrátil a pousmál se.
"Tak co, rodinko. Nechtěli byste si udělat malý výlet?"
Konec
Heleďte, vím, že je to krátké, ale mě už k tomu nic nenapadá. Ale napadá mě spousta věcí. Třeba nová Doctorovská povídka co se jmenuje "Old enemies" a první díl už je zveřejněný. Tak hurá číst. :D
ČTEŠ
Prisoner ( CZ Doctor Who)
FanfictionDoctor se probudí na neznámém místě se silnou bolestí ruky a ztrátou paměti. To kde je mu dojde záhy: Jakýmsi zvláštním způsobem se totiž dostal do Daleckého pracovního tábora. Společně se svou novou společnicí, které Daleci zabili rodinu se pokouší...