Ma van a Spanyol nagydíj.
Izgatottan pattantunk ki az ágyból, teljesen felcsigázva indultunk neki a napnak. Avynek sikerült taxit fognia, és nagyon gyorsan be is jutottunk a paddockba. Mivel én Oscar kísérőjeként jöttem, a McLaren garázsa felé indultunk neki. Rengeteg ember volt, de még több kamera. Csodálkoznék, ha nem lenne egy felvétel sem, amiben benne lennénk.
Mintha csak Daphne is megérezné izgatottságom, ő is egész nap mosolygott a cumija mögött. A kis karocskáit mindenfelé nyújtogatta, mintha mindent meg akarna fogni.
A papaja színű istállóhoz érve már teljes pörgés volt, minket is szétvetett az ideg. A barátnőm annyira be volt pörögve, hogy nem tudott egy helyben megállni, és körülöttem ugrált össze-vissza. Oscar jelent meg a látókörömben, sietős léptekkel indult meg valamerre, amikor meglátott. Gyors körbenézve felém vette az irányt.
- Gyere ide gyorsan, sietnem kell. - Hadarja, és magához húz egy ölelésre.
Felé hajolok és adok egy puszit az arcára.
- Sok sikert.
Hatalmas mosolyt villant rám, és megsimogatja a csöppség fejét, majd sarkon fordul és tovább siet. Avy mellé lépek, és tovább megyünk.
- Mindjárt kezdődik, jaj, de izgi. - Sipítozta akkor, amikor már a fejünkre vettük fel a fejhallgatókat, és Oscar szülei mellé álltunk.
- Kit látnak szemeim, csak nem a gyönyörű Emilyt és Daphnet? - Lepődik meg Oscar apukája.
- Sziasztok. - Köszönünk kórusban, de utána csak én folytatom. - Szeretnétek átvenni kicsit Daphnet?
- Hát hogyne. - Örül meg Nicole, és átveszi tőlem a picit.
- Kezdődik. - Ráz meg a másik oldalról Avy, így mindannyiunk szeme a képernyőre tapad.
Oscar a kilencedik helyről indulhat, de titkon keresem a szememmel Lando nevét is, ami nagy meglepetésemre a harmadik helyen van. Ledöbbenek, nem tudtam, hogy ennyit fejlődött, és már ilyen jó.
Oscar anyukája vissza nyújtja nekem Daphnet, mire magamhoz ölelve feszültem várom a rajtot. Idegörlő várakozás lesz úrrá mindenkin, az izmaim megfeszülnek, a nyakamon a szőrszálak égnek állnak, és hirtelen nem is tudom hová tenni ezt az érzést. Régen éreztem már ilyen koncentrált feszültséget, egy idő után bele is fájdul a nyakam, muszáj megmozgatnom, hogy ne álljon be.
Az utolsó autó is elfoglalja a helyét, és jönnek a lámpák. Elég sokáig kihúzták, így amikor elindították őket a barátnőmmel picit hátrább léptünk meglepettségünkben. Még az első kanyarhoz sem értek, a legelöl menő Verstappent megelőzi Sainz, de a kanyarban vissza veszi a helyét a Red Bull.
Megrezzentem és még jobban magamhoz szorítottam Daphnet, amikor meghallotam, hogy a kommentátor megemlíti Lando nevét.
- Hamilton és Norris összeért. - A férfi hangja betöltötte az egész teret, mindenki feszülten figyelte a papaja autót. - Norris egyre hátrébb esik, az egyenesbeni tempó hátrány most nagyon nem kedvez a McLaren pilótájának.
Mozdulatlanul figyeljük az eseményeket, egyszerre kapjuk a fejünket egymásra Avyvel.
- Norris jelenti, hogy megsérült az autója, de a McLaren úgy dönt, hogy tovább mehet. - Csendül fel ismét a kommentátor hangja.
Azt sem tudjuk, hogy hova kapjuk a fejünket, annyi minden történt. Lassan a futam első lökete lecsendül, és már nyugodtabban figyeljük a további eseményeket. A hatvanhat körből már harmincon túl vannak, meg volt az első kör kerékcsere, és sokan nem is terveznek még egyet.
Daphne nagyot ásít a karomban és egyre laposabbak pislog, úgyhogy óvatosan elkezdem ringatni a kezemben. Szépen el is alszik, és átnyújtom barátnőmnek, hogy kicsit ki tudjam nyújtóztatni elfáradt végtagjaimat.
- Mi történik ott a hármas és négyes kanyarban? - Hallom újra a férfi hangot, úgyhogy megint a képernyőre nézek és eláll a lélegzetem. A gondolatimban kavargó képeket kommentálja férfi. - A két McLaren egymásnak ütközött, és kicsúsztak a pályáról.
A videó a két kocsit mutatja, amik kisodródtak a kanyarban a füves részre. Az egyikőjük kiszáll a kocsiból és nagy nehezen leveszi a sisakját, így számunkra is láthatóvá válik az arca.
- Úgy látszik, hogy Piastrinak nincs semmi baja.
A fiú elindul a másik jármű felé, ahonnan kiszáll Lando is, és maga mellé dobva a sisakját elindul Oscar felé. Az egész istállóban egyszerre veszünk levegőt, mindenki megkönnyebbül a két fiút látva. Félúton találkoznak, azt hittem, hogy megkérdezik a másiktól, hogy hogy vannak, amikor is Lando hátra húzza a jobb karját, és egy akkora jobbhorgot lekever Oscarnak, hogy a másik fiú elvesztve egyensúlyát elesik.
- És Norris beveri Piastri orrát. Micsoda fordulatot vesz ez a verseny, kérem szépen.
VOUS LISEZ
Igen // Lando Norris ff.
FanfictionSzerelmi hajsza könyvsorozat másfeledik része Nem // Lando Norris ff. második kötete Emily Ricciardo őrlődik szíve és agya miatt, ugyanis érzelmei teljesen ellentmondanak egymásnak. Döntései a pillanatban még jónak látszanak, ám később szenved miatt...