Adenden
Evet en son hastanedeydik. Başım gerçekten fazlasıyla ağrıyordu yine bir krizin eşiğinden dönmüştüm.Kriz ilaçlarım yanımda yokken ya kriz geçirsem ne yapardım acaba. Zaten yoktu ama en azından Ateş bey vardı yanımda.
Ya olmasaydı. Nefes alamazdım. Nefessizlikten babamın yanına giderdim büyük ihtimal ile.
Kendimi izleniyormuş gibi hissetmem normal mi acaba *değil aşkom*
sen kimsin la?
*Aşkım ben senin iç sesinim* ya bi sende git be şahzettinrezzak.*mal mısın Aden kuşum meraktan soruyorum, hayır ben nasıl böyle birinin iç sesiyim* ben mi dedim iç sesim ol diye? *Aden bebeğim kendini keser misin lütfen* ne alaka? *Aden kuş bu beyin sana fazla mı?* Şahzettinrezzak susarmısın? * Şahzettinrezzak ne babasını satim(babasını satayım sözünü bir kitapta görmüştüm şuan ismini hatırlamıyorum)* Şahzettinrezzakcığım çok konuşuyorsun biliyorsun değil mi? Aden sende fazla sessizsin bebeğim yani ne yapayım? Aden ben senin içinde hep vardım, ama sen beni bilmiyordun. Kendimi mal hissetmem normal mi? Zaten maldın.
Önümde sallanan el ile yan tarafıma baktım.
Aren: güzelim iyi misin?
Aden: evet iyiyim
Ares: abicim uyumak istersen uyu, kriz eşiğinden döndün.
Aden: yardımlarınız için teşekkür ederim.
Aren: artık aramıza mesafe koymasak olur mu?
Aren: ben seninle ikiz olmak istiyorum.
Aden: Aren bu hayatta her istediğimiz olmuyor malesef.
Aden: bak bende gitmek istiyorum yanınızdan.
Ares: Aden bize bir şans vermek zorundasın.
Ateş: Aden hâlâ sorum geçerli
Aden: sen ciddisin? Baya baya ciddisin?
Ateş: evet ciddiyim. Olmamam için sebebim yok
Aklıma gelen şey ile direk Ares beye döndüm
- Ben okula ne zaman gideceğim daha doğrusu ne zaman başlayabilirim?
Ateş: pazartesi başlarsınHayır, ben Ares e soruyorum o cevap veriyor ne anladım ben bu işten. Ama yinede kafamla anladım şeklinde işaret verdim.
Araba evin önünde durunca, arabadan inip direk odama gittim. Aşırı yorgun hissediyorum kendimi. Odama çıktığımda direk kendimi yatağa attım. Abi nasıl yorulduysam artık.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Uyandığımda akşam yemeği saati olduğunu gördüm. Kafamda Arenin ciyaklaması ile kalktım.
Aren: Aden hadi kalk yemek yiyeceğiz.
Aden: şey ben yemesem abin kızar mı?
Aren: öncelikle abin değil abimiz.
Aren: ve kızabilir biliyorsun disiplin onun için önceliktir.X kişisi
Evet Miniğim şuan evde dinleniyordu. Onu yanıma almayı planlıyorum. Ama ondan önce ailesine alışması gerektiğini düşünüyorum.Adenden
Aşağı indiğimde herkes masaya kurulmuştu. Masada en sevdiğim yemek var ama yiyemiyorum. Kilo almamam lazım. *Kuşum ye bence veririz ya* sus kız şahzettinrezzak. *Abi bu nasıl isim ya ne biliyim Ayşe de ona bile okeyim bayb* şahzettinrezzak sen nerelisin? *aşko sen nereliysen oralı oluyorum.*
Kısa bölüm biliyorum ama yazmak istedim. Çünkü sınavlarım şuanlık iyi geçiyor fakar diğerleri ne olur bilemem. Şimdiden kusura bakmayın. Bu arada eğer vote ve yorum atarsanız beni mutlu edersiniz. Böylece beğenip beğenmediğinizi anlarım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aden
ChickLitAden'in kendi evine dönmesi ile ilgili bir hikayedir ama karışan bebekler yok okumanızı öneririm. Aden'in yaşadığı zorlukları göreceğiz. tam yaz kitabı tarzı. ilk bölümler kötü ama daha sonra daha iyi yazmaya başlıyorum final olduktan sonra düzenlen...