25. Bölüm

272 18 35
                                    

Yazarınız yani benden askolarr 💅🏼
.






Okurlarım bu bölüm biraz daha Ateşi anlamaya yönelik olacak mantık hataları olabilir çünkü eski bölümleri ciddi anlamda unuttum. Özür dilerim o sebepten iyi okumalar dilerim...
.
.
.
.
.
.
.
Dilini damağına vurarak
"Tch tch hiç yakıştıramadım sevgili oğlum anneni böyle karşılamana hem beni Boran davet etti"
(Geçen bölümde unutanlar olabilirkine şahsen ben unutmuşum)
.
.
.
.

Ateş, abisinin böyle birşey yapacağını biliyordu ama bu kadar erken olacağını o bile beklemiyordu.

Şuan evde sadece Boran, kendisi ve annesi olacak o kadın vardı.

Ateş bir anlık afallama sonrası direk abisine dönerek: "bu kadın ne demeye çalışıyor Boran" diyerek, sesindeki siniri kısmadan bunu sordu.

Boran "Ateş belanı siktirme abi demeyi öğren onun dışında annemiz bir süre bizimle kalacak bilgin olsun."

"Boran siktir git şu evden zaten sonradan geldiğin yetmiyor gibi birde bu kadını eve getirmişsin. Sen Aden'i hiç mi düşünmüyorsun lan"

Ateş yemek odasının ortasında voltalar atarken tekrar söylenmeye başladı. "Birde abi de diyor, salak saçma şeylere takılıyor amip beyinli salak"

Boran kardeşinin terbiyesizliklerine dayanamayarak "Ateş kes sesini ve misafirimize saygılı davran ayrıyetten kardeşime nasıl davranacağım beni alakadar eder bunuda o kendini zeki sanan aklına sokmayı unutma"

(Boran aşkım siktirgit yavrum seni hikayeden çıkarma fikri çık aklımdan)

Ateş alaycı bir tavırla ağzından 'ah' niğdası çıktı

(fesat anlayanı keserim 🔪(!))

Tek kaşını havaya kaldırarak Boran'a tepki gösterdi "sen ne hakla bana laf yapıyorsun peki abiciğim bu kadını zaten getirmişsin buraya daha ne istiyorsun bu kadının buraya gelmesi bile hata, hatta en büyük hatamız ne biliyor musun?"

Derin bir nefes aldıktan sonra konuşmaya devam etti.

"Bizim Adeni bu kadına ve kocası olacak o piç herife bırakmamız sonra senin geri dönmen benim geçmişte yaptıklarım, Aren'in Aden'e olan davranışları geçmişte olan daha bir çok şey daha saymamı ister misin sevgili abiciğim(!)"

(Aferim lan Ateş aşkım adam oluyorsun sen hâlâ Ateşi sevmeyen varsa yeto artık, siz sevin diye çocuğumu pamuk kalpli yaptım)

Boran kendinden bir boy küçük (yaş farkını unutan masum yazar) dedikleri karşısında afallamıştı.

Meliha kendinin burda olduğunu hatırlatmak amacı ile yalandan öksürerek ve samimiyetten uzak bir şekilde gülümseyerek konuştu.

"Yavrularım benim yüzümden kavga etmeyin ama ben size kıyamam lütfen oğullarım hem Aden'i kaybetsenizde bir sorun olmaz önemli olan beni kaybetmemeniz.

O kız yani kendi kızım diye demiyorum ama lanetli nereye gitse hangi işi yapsa batırır birde dilsiz gibi hiç konuşmuyor benim yanımda kaldığı günler hep rezil etti oğluşlarım.

(Melihaya sövme butonu👉👈🤙🏼)

Ateş daha fazla dayanamayarak yemek masasında olan bardaklardan bir- iki tanesini yere fırlattı siniri çıkarmak istercesine

"LAN SEN NE DEDİĞİNİ SANIYORSUN ŞUAN BU EVDE DURUYORSAN MİSAFİR OLARAK DURUYORSUN SINIRINI AŞMA."

Diyerek bağırdı, aslında kükredi desek daha doğru olur. (Evet kaplan gibu)

Meliha irkilsede kendini toparlayarak Ateş'in yanına bir iki adım attı. Konuşmaya devam etti.

" Ateş oğlum beni bir dinle sende o kızı sevmiyordun hatırla sevmediğin birini sen niye koruyorsun çocuğum. O kız yani maalesef ki senin kardeşin olan o kız lanetli nereye gitse orayı maaf ediyor bunun farkında olduğunu sanıyordum" Ateş o kadının bu dediklerine tepkisiz kalmayarak daha yüksek bir sesle
"KAPA ÇENENİ ARTIK" dedi ve derin nefesler almaya başladı. Bir kaç dakika sonra siniri biraz daha hafiflesede hâlâ yüksek doz siniri yerini koruyordu.

"Ben kardeşimi çok seviyordum bunu sende çok iyi biliyorsun Meliha.

Senin anlattıkların çocuk Ateşi kandırdı ama büyüdükçe gerçekleri araştırdım ikizim yani Deniz onun yüzünden öldü dedin.

İlk başta ihtimal vermesemde çocuk Ateşi kandırdın BİRİCİK KIZ KARDEŞİMİN SUÇU YOKKEN ONU BANA DÜŞMAN ETTİN.

Deniz onun yüzünden değil senin yüzünden ölmüş. Onu havuza atan senmişsin.

Bunu öğrendim, öğrendiğim gibi senin yanından almak için uğraştım davalar zar zor da olsa olumlu yanıt verdi Meliha.

Deniz yürüyemiyor diye onu Havuza iten senmişsin senin yüzünden boğuldu. Ama sen minik kızıma attın suçu."

Ateş bunları der demez Melihanın gözünü korku kapladı.

.
.
.
.
.
.
..
.....
.
....

FİNİTO SEVILENLERIM

BÖLÜMÜ NASIL BULDUNUZZZ

Peki Ateş şerefsizinin ikizi çıkması🥲

Kabul edelim Ateşin ikizi olduğunu beklemiyordunuz ama ölmüş bir adet ikiz🥰

Özlediniz mi 💅🏼

Neyse ben kaçanziletto fikirlerinizi belirtin aşkolarım sizleri ben çok sevmekk KENDİNİZE İYİ BAKIN DIKKAT EDINNN💋💋💋💋


AdenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin