Yazardan
(bu bölüm genel olarak benim tarafımdan görceksiniz)
(Bir tık geçmişe gittik bu bölümde birde hayatlarını az buz öğrenelim istedim.)
Boran kendine gelen yazıdan sonra iliklerine kadar endişeyi hissetti. Bir anda kurşunları umursamadan Adenin odasına gitti.
(Adenin oda temsil)
(Oda aşırı iyi değil mi?)(Onlar can derdinde ben burda oda derdindeyim valla hani bir söz varya Koyun can derdinde Kasap et derdinde o hesap)
Boran, Adenin odasına girdiğinde Adenin çalışma masasının dipine çöküp kulaklarını kapattığını gördü. Onu görür görmez kendini siper ederek Aden ile diyalog kurmayı deniyordu fakat nafileydi.
Boran: Güzelim duyuyor musun?
Diyerek konuşuyordu ama sanki kız transa geçmiş gibiydi.
(Ben size geçmişini anlatmışmıydım lan neyse belki anlatırım.)
Ama bilmiyorki Adenin tranvasını tetiklediğini.
(Boran çok masum ya)
(Ben bu aralar şazoya uyuz oluyorum ya onu çıkarcam, alaka seviyesi şaka muuu??? )
Yaklaşık bir 8-9 dakika boyunca ev tarandıktan sonra silah sesleri bitmişti.
Aden çok korkuyorken Boran da korkuyordu. Ama boran silahtan değil de Adene birşey olacak diye korkuyor.
45 dakikaya yakın zaman geçti ama Aden ellerini dizlerinin etrafına sarmış bir şekilde ağlıyordu. Boranda sabırla kardeşinin kendine gelmesini bekliyordu.
(Yiaaa bu çocuk çok iyii ateşten sonra böyle birinin olması)
(İkide bir araya girip duruyorum ama önceden hiç bir bölümü planlamıyorum hepsi doğaçlama olduğundan dolayı bazı şeyler banada süpriz olabiliyor. Herşeyi o an karar veriyorum)
Boran sabırla Adenin onunla konuşmasını beklerken, aynı şekil aden gibi duvar kenarına çökmüştü. Kızının kendini yanlız hissetmesini istemiyordu.
Yeterince yanlız bırakmıştı. Canından çok sevdiği babasını kara toprağa verince, kendi kızınıda birebir vermiş gibi oldu. Adeni başında o kadının yanına yollamak hataydı. Ama o piskoloji ile aden ile ilgilenebilir miydi o kısım şüpheli.
Ateş, ares ve arenin adene yaptıklarını biliyordu Boran. Sadece bilmek istemiyordu. Anneleri olacak o kadın yani Meliha (bu muydu ismi ilk bölüme gitmeye üşendimkine)
Hiç annelik yapmazdı.Aden tek kız olduğu için Boran Adenine ayrı bir düşkündü ki Adeninde Utkuya ayrı bir düşkünlüğü vardı.
(Sanırım bundan sonra Utkucuğum Adeni koruyacak ve Ateşim şerefsizlik yapamayacakkine)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aden
ChickLitAden'in kendi evine dönmesi ile ilgili bir hikayedir ama karışan bebekler yok okumanızı öneririm. Aden'in yaşadığı zorlukları göreceğiz. tam yaz kitabı tarzı. ilk bölümler kötü ama daha sonra daha iyi yazmaya başlıyorum final olduktan sonra düzenlen...