21. Bölüm

564 37 58
                                    

Biliyorum sevilenlerim bensiz yapamadınız 💅🏼 hadiiii devamm edeliim.

Eve gelirken yol sessiz ve sakin geçmişti. Daha doğrusu bana göre. Çünkü tüm yol mükemmel ruh ikizim yani kulaklığım ile müzik dinledim.

Müzik dinlerken hayattan soyutlanıyor gibi hissediyorum o yüzden müzik dinlemek 2 numaralı hobimdir.

Eve geldiğimizde ders çalışmak için direk odama geçtim. Bugün kendimi ezdirmememin sebebi Alp'in orda olmasıydı.

Kendimi ezdirmemden nefret ediyor. Zaten ben ezdirmeye başladığım an araya girerek beni savunurdu orası ayrı mesele. Hocamız aslında haklıydı kelimelerinde.

Böyle giderse derslerim düşebilir ve kendime yaptığım gelecek planları yok olabilir.

( karne günü geldi aklıma nokta puanla birinciliği kaçırdım ve birinci olan kişi ile birbirimizi tanıdığımızdan beri kapışıyoruz notlar konusunda)

Odama varınca ilk olarak okul formam yerine mükemmel pijama takımımı giydim çünkü bir yere gitmeyi planlamıyorum şuanlık.

Saçlarımıda ev topuzu yaptığıma göre derslerime oturabilirim. Dersler genel olarak zor geçiyordu belki diyebilirsiniz sana zor işlemez diye ama evde çalışmazsam hiçbir başarı elde edemem.

Aslında ders çalışmayı hiç sevmiyorum ona rağmen notlarım yüksekti. Ama Melihanın yanına taşınınca kendimi müzikler dışında dersler sayesinde hayattan soyutlayabiliyordum

Geniş çalışma masama oturduğumda ilk olarak yabancı dil çalışmaya başladım.

Yabancı derslerinden nefret ediyorum. Hayır bir süre bize ingilizce öğretiyorlar ondan sonra Almanca dersine geçiyoruz ne kadar güzel değil mi?

Harbi ya eğitim sistemi saçma

Şazo bile bana hak verdiyse yani siz düşünün

Aden devam et çalışmaya

peki şazocuğum

şazo ile aramda geçen minik diyalog sonucunda derslerime sarılmıştım.

Saniyeler saniyeleri, dakikalar dakikaları, saatler saatleri kovalarken oturup aralıksız ders çalıştım. en son susuzluktan ölme derecesine gelince masamdan kalkmıştım.

Kalkar kalkmaz ayaklarım karıncalanmaya başladı. Kalkınca masa saatime göz ucuyla baktığımda saatin 23:54 olduğunu gördüm. okuldan eve geldiğimde yanlış hatırlamıyor isem saat 17:26 olmalıydı.

altı saatten fazladır ders çalışıyordum.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.

( ders deyince aklıma geldi bir kız vardı bizim okulda ama kız tam inek yeminle inek kimseye demem ama bu kız deneme sınavı oluyorduk hani sözel ve sayısal bölüm arasında mola veriliyorya he orada bile soru çözüp hocalara soru çözüyordu. hatta arkadaşım demişti bir dersten 90 küsür aldı diye tüm test kitaplarını atmış sanırsam, test kitaplarını attığına inanmıyorum ama olsun.)
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Geldi yine noktalarım eheheh
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
YAZARDAN( YANİ MUKEMMEL BENDENKİNE)

Aden yukarıda saatlerdir ders çalışıyordu.

Bir ara Ares yukarı çıkıp Aden'e baktığında derslerle mücadele edişini gördü. Gözüne çok tatlı gelmişti o an.

Ares evin en sessiz sakini olsada onunda yaşadıkları vardı. Aslında Adenden nefret etmiyor tam tersine onu çok seviyordu. Aren ikizini bazen kıskanırdı.

Anneleri varken olmadığı için (annelik yapmadığı için) hep o sevgiyi babasından bekledi. Babasının Aden'e ayrı bir düşkünlüğü vardı.

bunu bilmeyen neredeysse yoktu. Arende küçük bir çocuktu. Babasının onla ilgilenmesi istemesi normaldi. Ateşin zamanında yaptıkları yanlış kişiye patlamıştı.

Bu hikayedeki en masum kişi aslında Adendi. Ateş babasına ve abisine kızgındı. Asim bey evlatlarını ayıran biriydi. Boran babasını örnek aldı hep.

Ateş ise zaten olacakları az çok biliyordu. Abisi ve babasının yaptığı ayrımcılık kız kardeşinin canını yakacaktı ve yaktıda.

Ateş her zaman ileri görüşü ile bilinmişti okul zamanında. herşeyi planlar, akssilik olma durumunu hesaplar ve o durumlarda ne yapabileceğine kadar planlardı.

bu kulağa hoş gelsede aslında güzel bir durum değildi. Ateşi hep birşeyler düşünmeye itiyor ve ailesinden uzaklaştırıyordu. Akay kardeşler kız kadeşlerini sevsede geçmiş onları bırakmıyordu. Eğer zamanında Ecrine inanmasalardı ne olurdu diye düşünmüyor değil hiç biri.

Aden odasında ders çalışırken aşağı katta olan kaostan bir haberdi. Boran sinirden tüm evi yıkmış, Aren ikizine bir şey olucak düşüncesindeydi.

Ateş ise sinirini Borandan çıkarmaya uğraşıyordu. Ateş uzaktan bile hep Adeni koruyan abisiydi. Adenin gözünde kötü bir abi imajı olsada kötü davranarak kardeşini koruyordu  asıl. 

Ateş bir anda tekrardan parlamaya başladı abisine doğru. "Sen ne yaptığını sanıyorsun ya senin yüzünden kardeşime bir şey olsaydı." Boranda kardeşine dönüp bağırmaya başladı " Ateş siktirme belanı siktir git başımdan" Ateşe bunları söylemek alevleri coşturmak gibi birşeydi bir bakımdan. "Boran boran boran noldu zoruna mı gidiyor herşey doğru ya ben senin gibi kardeşlerimi terk etmiyorum kaçıp saklanmıyorum sorunlarımdan" diyerek son noktayı koydu Ateş.

Ama utkunun noktayı koymak istemediği belliydi. "Ateş sende Adeni terk ettin hatırlattırma istersen." "Adeni terk etmedim öyle gösterdim ve en azından onu kaçırmadım." Ares kavganın büyüyeceğini anlayınca araya girdi" ikinizde suçlussunuz hatta hepimiz suçluyuz bunu anlayın artık."

Ateş bir anda Arese dönerek " SEN KARIŞMA" diye bağırdı. "NEDEN ABİ GERÇEKLER BUNLAR ARTIK HERKESİN FARKINA VARMASI GEREK" diye karşı çıkınca Ares, Ateş ister istemez sakinleşmeye çalıştı. Kardeşini kırmak istemiyordu.

Akay kardeşlerden erkek kadrosu ufak bir tartışma yaparken Aden salonun girişinde onlara kulak misafiri oluyordu.

Kız adoli noluyo

Şazo neden hep böyle anlarda sen varsın

Sus kız yoksa biber sürerim ağzına

Ok

Aren abilerinin kavgalarına dayanamayarak diyaloğa girmeye karar verdi " abi peki ya biz ne yapacağız Aden ne yapacak kız hiç bir şey bilmiyor" Boran Arene cevabını geciktirmeden "kimse alamaz bizden onu dert etme hem reşit olmanıza iki aydan az var unuttun mu?"

Aden konuşulanlardan pek birşey anlamasada kulak misafiri olmaya devam etti. Aklında parçaları yerleştirmeye çalışıyordu. Odasına gidip bunları düşünmek istediği için hızlıca merdivenleri çıktı.

Herşey kafasında allak bullak olmuştu. Kendini güvensiz hissediyordu.

Bittikine aaaa atese düstum beeeen
Sevilen askolarim lütfen vote atarmisiniz kine???

Şimdiden sağoluuun

Ig hesabimi takip etmeyi unutmayın yeni bölümleri paylaşıyorum orada.

BAYYY TEKRAR GORUSMEK UZEREE

AdenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin