SELEME CENEMELER UYANMA WAKTI WOAWWW
yazar askonuz (şüpheli odunun tekiyimdir) geldii hellloooo
Ben kardeşimi çok seviyordum bunu sende çok iyi biliyorsun Meliha.
Senin anlattıkların çocuk Ateşi kandırdı ama büyüdükçe gerçekleri araştırdım ikizim yani Deniz onun yüzünden öldü dedin.
İlk başta ihtimal vermesemde çocuk Ateşi kandırdın BİRİCİK KIZ KARDEŞİMİN SUÇU YOKKEN ONU BANA DÜŞMAN ETTİN.
Deniz onun yüzünden değil senin yüzünden ölmüş. Onu havuza atan senmişsin.
Bunu öğrendim, öğrendiğim gibi senin yanından almak için uğraştım davalar zar zor da olsa olumlu yanıt verdi Meliha.
Deniz yürüyemiyor diye onu Havuza iten senmişsin senin yüzünden boğuldu. Ama sen minik kızıma attın suçu."
Ateş bunları der demez Melihanın gözünü korku kapladı.
(Geçen bölüm kesit)
Adenden~
Ares abimi ve ikizimi cidden çok seviyorum ama hâlâ içimdeki minik kız çocuğu onlara kırgın.
Ateş abimin beni sevdiğini hissediyorum ama korkuyorum. Korkmuyorum desem yalan olur açıkçası.
Aşko Ateş abin kafadan çatlak biraz biliyorsun değil mi
Şazo ayıp öyle deme sen sonuçta benim abim oluyor
Askm yanlız problem şu ki seni üzende Ateş şerefsizi biliyorsun bunları ama Ateş abin seni seviyor gibi duruyor.
Şahzettinrezzak'ı dinledikten sonra yine mantığım ve kalbim arasında kaldım.
Hayır insanın iç sesleri yardımcı olur benimki aklımı karıştırıyor
WHERE IS THE ADALET
(Sus lan yazara yani mükemmel bana sitem mi ediyon sen valla acı çektiririm sana PUAHAHAUAHA 💅🏼)
(yazarınıza arada geliyorlar😔)
(Hikayeyi yazarken fazlasıyla kendim oluyorum dışarıda bu yönümü kolay kolay bulamasakta burda içten yazıyorum farkımız tarzımızdır diyerek kendiliğimden parçalar ekliyorum o yüzden tepki veriyorum bir yanda da, minik bir açıklama)
Eskiden doğum günümde yani 15 Eylülde gitmeyi düşünüyordum ama şimdi gitme taraftarı değilim.
(Size yazar hakkında bilgi yazarın doğum günüde 15 Eylül az kaldı🥲 doğum günümde özel bölüm yazacağım bilginiz olsun, bu bilgi yks sınavında çıkar.)
Abilerim beni seviyor gibi hissediyorum.
(Doğru hissediyorsun velet dedimki yeter çektiğin acılar az mutlu ol, yine iyi ilerledim dimii)
Ben kendim ile başbaşa kalmışken kolumun sarsılmasıula kendi iç dünyamdan uyandım
"Al kolum senin olsun ya valla al testere kes kolumu" Ares abim ordan bir kahkaha patlattı.
Tabiki kahkaha atması sonunda utanmadım desem yalan olur direk kafamı yanımdaki kişinin, yani Aren ikizim oluyor onun göğüsüne gömdüm.
Aşırı utanıyordum.
Ares abim dikiz aynasından bana bakarak "güzelim utanma hadi yavrum hem ben senin abinim utanman gereken en son kişiyim" omuz silktiğimde "hadi yavrum kaldır başını birazdan sahile gelmiş oluruz abi ve kardeşler biraz vakit geçirelim" uslu bir çocuk olduğumdan dolayı (yazarınız uslu olduğu için yazdığı karakterde uslu)
Söz dinledim ve başımı kaldırdım.Eminim şuan suratım pancar gibi kızarmıştır. Aren suratımdaki saçlarımı çekince az da olsa kendime gelmiştim.
(ARENİM ŞAKA MUU)"Daha ne kadar yolumuz var abi" diye sordum dermişim ama abi demeye daha var bu soruyu Aren sordu.
Ares Abim ise "az kaldı abicim 20 dakikalık yolumuz kaldı"
Konuşma bittiğinde telefonumdan gelen titreşimle kendimi telefona verdim gruptan gelmiştiBOŞ YAPIYORUZ BİLADER PROBLEM Mİ VAR🔪🔪
egoist: nabiyonuz biladerlerim
Güzelim: Ege salak ikizim benim karşında yatıyorum.
Egoist: sus be o zaman sarı kafama sordum ben aa
İyiyim egoistçik een nasılsın
Egoist: Aden siktir git yeminle ya NASILSIN DEMEDIM NAPIYORSUN DEDİM
Tamam be ne bağrıyon arabadayım ares ve aren ile sahile gidiyox(z)
Egoist: he iyi eğlenceler abicim
@güzelim şu salak egenin kafasına çaksana iki tane
Güzelim: hayhay benim için büyük bir zevktir.
Egoist: niye hep ben ya😭😭
Güzelim: Ege ikizim sen erkek olduğuna emin misin he annem bak valla babamlara birşey demem
Alpella: abicim ne bu tantana kesin aq telefon sikildi uyuyoruz burda mk
GÜNOOOOOO
Güzelim: sanada günaydın Alp
Egoist: GÜNAYDIN ALPASKIMM BUNLAR BANA ŞİDDET UYGULUYO
Alpella: Ege yine cıvıklık yapmışsındır biliyoruz seni
.
.
.
.
Ben telefona dalmışken Aren " ikiz hadi geldik" demesiyle kapattım telefonu ve arabadan indim.Mükemmel kişiden
Meliha oğlunun tepkisinden korkmuştu. Bilmemesi gerekiyordu aslında.
Deniz'den hep utanmıştı. Yürüyemeyen bir ucubeydi o Meliha nefret ederdi oğlundan.
Aden tek kızdı. Oğullarının tüm sevgisi onun üstünde olunca kıskandı kendi kızını kıskanan bir çatlaktı (çatlaklara hakaret oldu ama neyse) geçmişte yaptığı plan tıkır tıkır işlemişti basitti hem ucube oğlundan kurtulacak hemde ucube kızından oğulları ve eşi nefret edecekti.
Planında başarılı oldu ama unuttuğu şey 2. Oğlunun dikkati ve bazı şeyleri unutmayışı. Boran yani ilk oğlu saftı. Kolay kandırılırdı. Ateş'in bu zekasını hafife almıştı.
BEN KAÇANZİ HEM GECE HEM GÜNDÜZ GELDİ BÖLÜM BAYİKOOOO 💅🏼 💅🏼 🎀
KENDINIZE IYI BAKINN
NASILSINIZZ
BÖLÜM NASILDI
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aden
ChickLitAden'in kendi evine dönmesi ile ilgili bir hikayedir ama karışan bebekler yok okumanızı öneririm. Aden'in yaşadığı zorlukları göreceğiz. tam yaz kitabı tarzı. ilk bölümler kötü ama daha sonra daha iyi yazmaya başlıyorum final olduktan sonra düzenlen...