1. fejezet

167 5 9
                                    

Annyira utálom a hétfőt. De ma még is máshogy keltem mint eddig. Ma kifejezetten kipihenten magam és boldogan keltem fel az ágyamból pontban 6 óra tíz perckor.
Anyumnal és apummal élek egy kis faluban. Nem szeretek itt élni de még is van valami benne. A csend a nyugalom és a lovaskocsik és a madárcsiripelés valami eszméletlenül jó és nyugtató.
Másrészt nem, mivel senki nem jár a buszok is óránként közlekednek és csak egy kis sarki bolt van amiben a legtöbb lehetőség az a pia és a cigaretta.

A cuccomat pakoltam el, majd a fürdőbe vettem az irányt és készülődni kezdtem.
Éppen egy The weeknd szám szólt a hangfalon, mikor elkészültem lementem és útnak indultam a buszmegállóba, ami 100 méterre van tőlünk. A buszom pontosan 6:59-kor futott be a másik faluba. A suli felé vettem az irányt. Beérve tudtam meg, hogy holnap egy 4 napos kirándulásra megy a 7. osztály az az mi. Ez nem is annyira érdekes de az igen, hogy az új tanárunkkal megyünk és az osztályfőnökkel. Hogy ki is az új tanárunk az még én sem tudom. Annyit igen, hogy tesit fog tanítani és a 8-osok szerint egy szívtipró dög 20-as éveiben járó 180 cm-es kékeszemű férfi.

Én ebben nem hiszek, mivel tavaly is ugyan ezt mondták és erre kaptunk egy 50-es pasast akinek sajt szaga volt.
Bementem, az osztályból hangos nevetés és duruzsulás jött. Eddig sosem volt ilyen hisz eddig én szoktam lenni az első.
Beérve minden tekintet rám szegeződött, majd amikor látták, hogy én vagyok tovább folytatták a csevegést. A csengetésig 3 perc maradt vissza és Nellivel mind a ketten az órát szugeráltuk. Becsengettek.

Valaki kopogott... Hecsei tanárnő aki egyben az osztályfőnökünk egy ismeretlen pasassal lépett be a terembe.

- Jó reggelt gyerekek az óra az ismerkedésről fog szólni. Bemutatnám nektek Josh urat, aki a testnevelést és az informatika órát fogja tartani nektek. Holnapi nap kirundulásra megyünk. 4 napos lesz 3 éjjszakát alszunk ott. Ma megbeszéltem az igazgatóval, hogy hagy ismerkedjetek Josh bácsival ezért semmilyen óra sem lesz megtartva és vele lesztek egész nap, hogy össze kovácsolódjatok, mivel ő lesz a másik kísérő a kiránduláson. Az ofő kimegy és kis idő múlva megszólalt Josh.

- Nate Josh a nevem. Szólíthattok Josh bá/bácsinak. Akit közelebb érzek magamhoz neki megengedem a Nate-et is. Szóval ha minnél közelebb kerülünk, akkor még tegezhetjük is egymást iskolán kívül.
- Tanár úr! - vinnyogott Dazy aki az osztály leghangosabb és leg nyávogósabb lánya.
-Igen hallgattlak. - mondta Josh, majd várta mit fog mondani Dazy.
- Fürdőruhát hozni kell? - kérdezte, majd önfeledten mosolygott.
- Nagyon látszik rajta, hogy tetszik neki. - súgom Nellinek.
- Ami azt illeti nekem is bejön...- válaszolt vissza Nelli.
- Pedig még nem is néz ki annyira jól. - válaszoltam. Majd vártam mit fog mondani Josh.
- Igen hozni kell fürdőruhát.
-Maga is hoz? - érdeklődött Nelli. - Én meg oldalba löktem mire felugrott.
- Igen én is hozok. - és egy mosolyra húzta a száját, amin Nelli egy óriásit vissza mosolygott és még bele is pirult.

Engem nem érdekelt a téma, így kikérettem magam wc-re.
- Ki mehetek wc-re? - kérdeztem, mire rám vetette a tekintetét.
- Nem tudsz várni 30 percet? - kérdezte lágy hangon, de mégis hallottam a hangján, hogy úgy sem fog ki engedni de még is vissza válaszoltam.
- Nem! És nem szeretnék. Nekem most kell. - mondtam, majd néztem, ahogyan közelebb jön az asztalunkhoz.
- Akkor sipirc, de legközelebb óra előtt.
- Jólvan már. - mondtam és már ott sem voltam. Nem értem mit látnak rajta és, hogy mi benne a dögösség. Velem totál bunkó. Na nem is érdekel elkerülöm és nem lesz baj. Miután vissza értem az ajtó előtt vettem egy nagy, inkább hatalmas levegőt, majd benyitottam.
Beérve Josh végig nézett rajtam, amit egy lenéző fintorral viszonoztam, vissza mentem Nelli mellé aki úgy mosolygott, mint egy tejbetök, mivel Josh valakivel el fog menni csillagokat nézni.

Haza érve levettem magam az ágyra és sorozatot kezdtem el indítani, mikor ráeszméltem, hogy pakolnom kellene amihez semmi kedvem és erőm sincs.
A bőröndömet halásztam elő. Be pakoltam fürdő ruhákat, haspólókat, rövid nadrágokat, ruhákat, szoknyákat és még egy estélyi ruhát is + egy hozzá passzoló magassarkút ami ugyszint ezüst színben pompázott. Egy nagy hát kivágással rendelkező bodyt helyeztem el utoljára, majd a cipőket kezdtem pakolni a másik oldalra. 2 magasszárú tornacipőt és egy sima magasított talpú cipőt helyeztem el és mellé raktam a magassarút és az ékszeres neszeszerem. Ezzel a bőröndöm mindkét oldala megtelt. Lehet kicsit túlzás, de valljuk be szeretnék minnél jobban kinézni.
Már csak annyira volt erőm, hogy be másszak az ágyba és a sorozatot kezdtem folytatni amin kis idő múlva be is aludtam.

(Másnap)

Este 19-kor van a gyülekező. 18 óra van és az ébresztőm hangosan kattog pattog és rezeg össze vissza sőt idegesítő és hangsüketító zenét játszik le. Tudtam, hogy be fogok aludni ezért ébresztőt állítottam.
Miután kikászálódtam az ágyból elkészültem. 18:50-kor már a buszon voltam. Fáradtan döntöttem a busz ablakának a fejem. A szememim még csukódtak volna le amikor megérkezett a buszom. Fáradtan lépkedtem a sötétben a suli felé ami még a buszmegállótól még 10 percre van. Egy lelassító autót észleltem magam mellett és gyorsabban vettem a lépteimet és a cipőmet pásztáztam. Gyere Mira pattanj be elviszlek és akkor még oda is érsz.
Szólt egy sajnos ismerős hang.
- Oda érek de köszönöm nem kell elvinnie oda találok én is.
- Nem szeretném, hogyha valaki ilyen sötétbe elrabolna. - majd kacsintott és mosolygott.
- Mint most maga? - kérdeztem vissza, hogy a vérét szívjam.
- Kislány vagy még neked biztonság kell. Ne kéresd magad. Majd kinyitotta az ajtót.
- Hát oké. - majd lassan elindultam.

Lassan oda értünk amikor megszólalt.
- Te mindenkivel ilyen szemtelen és pimasz vagy? - kérdezte, majd kacéran mosolygott.
-Én nem vagyok az sem magával sem mással nem tudom honnan veszi ezt. - néztem rá értetlenkedve.
- Attól még, hogy magáért oda van majdnem mindenki attól nem kell eldobnom nekem is az agyam. - mondtam, majd kínosan elnevettem magam.
- Hmm... - ennyit mondott.
- Ennyi? - kérdeztem de közbe vágott.
- Gyere kislány megérkeztünk.
- Kislány? - kérdeztem értetlenül.
Ő erre nem válaszolt csak leállította a motort majd kicsatolta az övet.
Értetlenül álltam a többiek mellett és utána szomorúan vettem tudomásul, hogy az idegesítően egoista tanárommal kell mennem, mert a busz megtelt mivel én voltam az utolsó.

- Ez most komoly? - kérdeztem megrökönyödve.
- Sajnálom Mira de nincs hely a buszon. És senki sem szeretne át ülni Josh - bához.
- Hát mondjuk ezt kétlem, de akkor mindegy. Majd vissza indultam Josh kocsija felé aki szerencsére nem vette ki a bőröndöm a kocsijából.
- Hát sajnálatos módon magával kell mennem mert az a fránya busz megtelt.
-Hát akkor siessünk, mert a busz indul.
Szuper ki kell bírnom a tanáromat 6 órám keresztül. Ennél messzebb nem is találhattak volna kirándulás helyszínt.

Xoxo remélem tetszett :3

Váratlan SzerelemWhere stories live. Discover now