9. fejezet

64 2 4
                                    

Össze jöttem Baxton-al.
Már eltelt 2 hónap mióta eggyütt vagyok Baxivel. Júli 11-e van. Ottalvós táborba megyünk. Egy hetet leszünk ott. 6 éjszaka + egy fél nap. Izgatottan pakoltam Cintivel, mint a kettőnk 2 bőrönddel készül. Én még viszek egy táskát is + dolgokat. A buszon vagyunk. Én Cinti mellett ülök. Zora azóta vissza csapódott Nellihez. Sajnos ők is itt vannak. Nem is olyan messze. Kb 5-6 sorral mögöttünk. Szuper. Az út nem sok. Kb 1 óra hossza. Már éppen cuccoltunk le, amikor leparkolt egy fekete Audi. Josh szállt ki a kocsiból. Már csak ő hiányzott. Baxel az utóbbi 1 hétbe kicsit megromlott. Kevesebbet találkoztunk csak én írtam rá, ő sokszor nem is válaszolt. De még együtt vagyunk és én szeretem.

Ebédelni mentünk. Sikerült Baxton és Cinti közé beülnöm. Dave, Cinti mellé ült. Ők is ugyan úgy eggyütt vannak, mint mi. Joshról azóta nem tudok semmit.
Az ebéd után lementünk a Balatonhoz. Rengetegen voltak. Én Bax mellé telepedtem le. Ő elment Dave-el, addig én elővettem egy könyvet. Kis idő múlva Cinti böködni kezdte a vállam.
- Hallod Mira nézd már. - majd Baxton felé mutatott. Éppen egy lánnyal nevetgélt, majd Baxton amennyire láttam fagyit vett neki, majd öleléssel köszönt el.
- Hallod ez mi? - kérdeztem értetlenül, majd becsuktam a könyvem úgy, hogy nem tudtam, hol tartottam, de ebben az esetben ez volt a legkevesebb gondom.
Baxton mosolyogva sétált vissza. De én rákérdeztem.
- Min mosolyogsz ennyire Bax? - kérdeztem.
- Csak rajtad, hogy milyen gyönyörű barátnőm van. - mondta, majd le telepedett mellém.
- Hmm. Én azt hittem, hogy azon mosolyogsz, hogy milyen jót beszélgettél azzal a lánnyal. - majd kamu mosolyt elytettem.
- Miraa. Te is tudod, hogy te vagy az akit szeretek.
- Akkor meg mit beszélsz azzal a lánnyál és miért veszel neki fagyit? - kérdeztem.
- És miért öleled meg? - tette hozzá Cinti.
- Miért vagy féltékeny? Semmit nem csináltam te meg itt hisztizel. - mondja, majd felállt és elment.
- Jó tuti, hogy ez volt a barátnője. - mondom Cintinek.
- Ha meg ő az akkor egészségére. Te úgy is jobb vagy annál a fruzskánál. - mondta, amit helyeseltem.

Már egy ideje elment Bax, majd kis idő múlva a lánnyal megy el mellettünk, úgy hogy átkarolta a vállát. Hogy ki is az a lány? Nelli.
- Mira sokkal jobb. - kiabálja oda, amit figyelmen kívül hagytak.
- De miért csinálja ezt? - kérdeztem, majd elsírtam magam.
- Jaj ne sírj nem ér ennyit ez az egész. - mondta, majd át ölelt. Idő közbe Dave is megérkezett. Vagyis addig marad nálunk, amíg elmondtuk ezt az egész szituációt.
Vissza kéretőztünk a szállásra. Ott sírtam ki magam. Kis idő múlva oda csapódtunk egy csapathoz. Lila színüek voltak. Tök jól elvoltunk, addig amíg kaptam egy fotót. Megnyitottam a képet. A képen Baxton és Nelli van. Ki gondolta volna, hogy csókolóztak. Meg mutattam Cintinek majd nézelődni kezdett.

- Hallod ez itt van mögöttünk. - mondja Cinti, majd húzni kezdett az egyik irányba. Nem találtuk meg őket nyilván. Vacsi után mindenkit takarodóra küldtek. A lányok javába aludtak. Én csak forgolódtam és kattogott az agyam. A sírás kerülget. Felketem, majd ki mentem a hátsó erkélyre, majd sírni kezdtem. Hangokat hallottam. Felvettem egy követ, hogy ne következzen be, ami múlkor történt. Egy kezet láttam a korláton, majd egy alak formálodott tovább. Josh illatát kezdtem érezni.
- Mit keres itt? - kérdeztem, mikor be huppant az erkélyre és leült egy székre.
- Szeretném megbeszélni veled ezt a dolgot. - mondta, majd a szemembe nézett.
- Én is. - mondtam suttogva.

A beszélgetésünk hamar le zajlott. Megbeszéltük, hogy nem leszünk rosszban, de nem osztunk meg mindent egymással. Kezet fogtunk, majd fel néztem az égre.
- Szeretném, ha velem jönnél. - mondta, majd a kezét tartotta.
Bele mentem és bele tettem a kezébe a kezem. Sétáltunk a sötétben, majd kis idő múlva megtorpant.
- Be fogom a szemed, de ne ijedj meg oké? - kérdezte, majd már semmit sem láttam.
- Oké bízom magába és remélem, hogy nem akar elrabolni. - mondtam, majd nevetni kezdtünk.
Egy keveset még sétáltunk, majd amikor levette a kezét a szememről, konkrétan leesett az állam. Egy pokróc volt le terítve. Az ég gyönyörű volt, telis tele volt csillagokkal és még a holdat is baromi gyönyörűen nézett ki.
- Azta Josh ez gyönyörű. - mondom táltott szájjal.
- Tudod mi még a gyönyörű? - kérdezte, majd vissza tért a kacér mosolya.
- Mi? - kérdeztem értetlenkedve.
- Te! - mondta, majd a pokróc irányába húzott.

Az estét ott töltöttük. Hajnalba vissza felé vettük az irányt.
- Nagyon szépen köszönöm Josh ez most egy lelki feltöltődés volt. - mondtam, majd felé fordultam.
- Ez volt a cél kislány. - mondta mosolyogva.
- Már vártam, hogy ezt mondja. - mondtam, mivel tényleg hiányzott a becézés és Josh is. Akármennyire is megbántott semmi pénzért nem tudtam volna elfelejteni.
Josh átkarolta a vállam és úgy mentünk tovább. Hidegebb volt, mint este és én egy kis lenge ruhába eléggé fáztam.
- Kéred a pulcsim? - kérdezte mosolyogva.
- Ha magát nem zavarja akkor igen. - mondtam, majd megvártam, hogy le vegye a pulcsit.
- Persze szívesen odaadom. - mondta, majd már vette is le magáról a pulcsit.
Már majdnem kibújt, de felcsúszott a pulcsija, majd a kidolgozott felső teste elém tárult. Nagyot nyeltem, amit végig nézett.
- Már vártam, hogy megnézz. - mondta mosolyogva.
A kezembe nyomta a pulcsit, majd megvárta amíg fel veszem.
- Ez is jól áll. - mondta, majd végig nézett.
- Ohh basszus, majd azt is vissza kell adnom magának. - mondtam, majd a homlokomra csaptam.
- Nem kell a tiéd lehet. Legalább ha hiányzom meg tudod szagolni. - majd eggyett mosolygott.
-  Akkor jó. Legyen. - majd őszintén mosolyogtam

Vissza érve az erkélyen másztunk fel. Elsőnek ő, majd utánna én mentem. Segített felmászni, majd egy öleléssel váltunk el.

-Nagyon jól éreztem magam és még a pulcsiját is oda adta. - meséltem a reggelinél Cintinek.
- Uuu annak nagyon örülök. - remélem, most össze is jöttök. - mondta Cinti.
- Hát nem tudom, de nagyon jól esett a kedvessége.
A reggeli folyamán többször is szemeztünk, sokszor mosolyogtunk is egymásra. A napot a Balatonon töltöttük. Vittem a hangfalam, majd zenét hallgattunk. Nagyon nagyon nagyon jó volt és sosem akartam, volna haza menni. Jó az elején igen, de most már nem. Ez már a 3. nap. Sosem akarok innen elmenni. Legalább közelebb kerülök Josh-hoz. Várjunk csak, most újra belé szerettem. Aaa tuti nem. Vagy mégis? Ahhj nem tudom. Ez az idő kérdése lesz.

Xoxo. remélem, hogy tetszik 💞

Váratlan SzerelemWhere stories live. Discover now