2. évad 2. fejezet

43 2 2
                                    

Reggel van. Ami azt jelenti, hogy suli. Ahhj semmi kedvem. Írok anyunak, hogy itthon maradok. Meg fáj a torkom a sok fagyitól. Na jó akkor írok neki. Anyu válasza annyi volt, hogy legyek jól és vigyázzak magamra. Mivel ők 2 hétig nem lesznek itthon így egyedül leszek. Vagyis csak gondoltam, mivel a konyhába kiérve Dany félpucéran böngészte a telefonját.
- Te, hogy kerülsz ide? Nem dolgoznod kellene?
- Neked is szia! És anyud megkért, hogy vigyázzak rád Tündérrózsa.
- Ne hívj így! És nem kell a segítség és az sem, hogy rám vigyázz! - mondtam, majd becsaptam a hűtő ajtót, ahonnan a vajat és a sajtot vettem ki.
- Naa ne legyél durci. Csak egy név. És kell a segítség kicsit vagy hozzám képest ici pici. - majd megjelen mellettem, amin megilyedek.
- Nem vagyok kicsi. - tiltakozom.
- Hát nekem az vagy. - mondja, majd le biggyeztette a száját.
- Na jól van akkor a te szemedben kicsi vagyok ennyi. - majd meglöktem a félmeztelen mellkasát, mire elkapta a kezem és közelebb húzott.
- Kislány vagy még hozzám képest. - mondja mosolyogva.
-  Igen és? - majd a szemét fürkészem.
- Szerintném, ha eljönnél ma ebédelni velem kislány. - mondta, majd szép lassan elengedte a kezem.
- Álmodozz csak nagyfiú. - majd vissza tettem a kajához való dolgokat és kiabálva felmentem a szobámba.
- Akkor várlak. - kiabálta utánnam.
- Pofa be Dany. - mondtam, majd bevágtam a szoba ajtómat.

-Utálom Danyt. - szóltam bele a telfonba egy sóhaj kíséretében.
- Ahjj átmegyek nyugi tarts kiiii! - mondta Cinti, majd kis idő múlva csengettek.
Lerohantam, majd a nyakába ugrottam él felráncigáltam a szobámba úgy, hogy még Danynek sem tudott köszönni.
- Várj te se vagy suliba? - realizálom a kis idegességem után.
- Nem, anyunak azt kamuztam, hogy sok fagyit ettem a meleg miatt így fáj a torkom. - mondja Cinti, majd hátradől az ágyamon.
- Én is ezt mondtam, szóról szóra. - mondtam, majd hangos nevetésbe kezdtünk, majd gyorsan realizáltuk, hogy "betegek" vagyunk így köhögni kezdtünk vagyis próbáltunk. (Xd)
Lementünk sorozatozni, a nappaliba. A szívtipró gimi 2. évadába kezdtünk bele. Hát én nem sokra emlékszem, mivel a 2 részében bealudtam.

Este van az ágyamban ébredek fura, mivel nem ott voltunk Cintivel. Ő nem bír el és nem is akart volna felvinni így csak egy opció van DANY. Ahhj szakadjon le rólam. Leérve a nappaliban egy halom Danyvel egykorú fiú ült és valamivel játszottak.
- Felkeltettünk? - kérdezte Dany, de a játékra koncentrált.
- Jaa nem csak most megvagyok zavarodva. - mondtam, majd a tarkómat vakargattam.
- Hogy kerültem az ágyamba? - kérdeztem, mire 1-2 fiú fel kuncogott.
- Gondolom Dany be volt indulva és nem bírta kivárni, hogy ne nyúljon hozzád. - mondta az egyik fiú, mire páran felnevettek.
- Dustin kussolj be. Ő a mostoha húgom. - mondta, majd neki vágott egy párnát.
- Hány éves vagy? - kérdezte egy barna hajú srác.
- 14. - válaszoltam, mire mindenki elcsendesedett.
- Te? 14? - kérdezte Dustin.
- Ja. - mondtam, majd le kuporodtam a barna hajú srác mellé.
- Én Treant vagyok. - mondta a barna hajú srác.
- Engem gondolom már ismersz. - Intett Dustin.
- Én Erik vagyok.
- Én pedig Josh.
- Aha örvendek, majd a telefonomat figyeltem. Vagyis próbáltam volna amíg nem érkezett volna egy üzenetem.

Josh írt. Lesápadva nyitottam meg a beszélgetést.

Josh: Szia Mira! Csak szeretném megkérdezni, hogy hogy vagy. Ha zavarok akkor ne válaszolj! Nem kötelezlek, csak egy ici picit hiányzol. A távolság sok köztünk, de szeretnék veled valamikor találkozni. Puszi kislány.

- Mi a fasz. - mondtam hangosan, mire mindenkinek a szeme rám szegeződött.
- Mi a baj? - kérdezte Dany, majd megállította a játékot.
- Ohhm semmi, nekem most mennem kell. - mondtam zavartan, majd felálltam a párnáról és felfutottam a szobámba, majd Cintit tárcsáztam.
- Baszki Cinti, Josh kód van. - mondtam rémülten.
- Azonnal indulok! - mondta és már le tette a telefont.
Kis idő múlva csengettek és konkrétan leestem a lépcsőn és kinyitottam az ajtót.
Cintit megragadtam, és futni kezdtünk a szobám felé.
Megmutattam neki az üzenetet és agyalásba kezdtünk, hogy mit válaszoljak neki. Hát kis idő múlva erre jutottunk.

Mira: Szia Josh. Az tény, hogy megbántottál, de szeretnék veled én is beszélni, mivel néha napján eszembe jutsz! Írj, hogy hol és mikor találkozunk. És tetszik az új képed instán! Puszi Aladdin.

Ezt azért írtam, mivel az új insta posztjába egy Aladdin babát tartott. Poén, de nekem tetszik.
- Remeg a kezem! - mondtam, Cintinek, majd az ágyamra dobtam a telóm és hátra dőltem.
- Ahjj hülyét csináltam magamból! - mondtam, majd a fejem elé tette a kezem.
- Dehogy is! Miért... - ezt már nem tudta elmondani, mivel a telóm csippant.
Felnyitottam a telefonom, majd láttam, hogy Josh válaszolt.

- Baszki válaszolt Josh. - mondtam, majd Cinti mellém ugrott és megnyitottuk a beszélgetést.

Josh: Ennek örülök. És tetszik ez az új név! Lehetnél te a Jázmin nem gondolod? Jó vicceltem! És holnap oda repülök és megbeszéljük a dolgokat. Csípd ki magad! Puszi Jázmin.

Mira: Rendben Josh. Majd írj, hogy mikor landol a géped és ha úgy van akkor ki megyek eléd. Tényleg hiányzol és régen láttalak persze, mint (barát). Puszi Aladdin.

Cinti kis idő múlva elment, majd fürdödtem és folytattam a sorozatot. Felkeltem. Nem volt reggel. A telefonomért nyúltam. Az óra pontosan 12:11-et mutatott. A fiúk valószínűleg nem mentek el vagyis nem mindenki. Lementem a konyhába, mivel a szám kiszáradt. Megtöltöttem a poharam, majd hátra fordulva Dustinnal találtam szembe magam.
- Bazd meg Dustin. Ne ijeszgess!
- Bocsika nem volt szándékomban. Ilyen szép lányokat nem szeretek ilyeszgetni. - mondta, majd a fülem mögé tűrt egy tincset.
- Kopj le Dustin. - mondtam, majd felmentem a szobámba. A szívem hevesen vert. Megilyedtem tőle és az este folyamán aludni sem tudtam.
Kb hajnali 2 lehetett, amikor hangokat hallottam. Féltem, de vettem egy könyvet a kezembe és kinyitottam az ajtót. Sehol senki. A hang is meg szűnt. Dany ajtója becsapódott. Felugrottam, majd egy kicsit felsikítottam.
- Ne félj Tündérrózsa itt vagyok. - suttogta valaki a fülembe, mire odébb ugrottam.
- Baszki engem a mai este alatt meg akartok ilyeszteni? - kérdeztem, majd a szívemre tettem a kezem, ami szinte kiugrott.
- Hogy hogy fent vagy? - kérdezte suttogva.
- Hát mert... - nem tudtam be fejezni, mivel befogta a szám és a szobájába húzott.
- Mi a fasz? - kérdeztem felháborodva.
- Halkabban beszélj felkeltessz mindenkit! Meg amúgy is nem úgy van, hogy neked fáj a torkod?
- De, csak meg ilyedtem. - mondtam el őszintén.
- Amúgy álmos vagyok. - mondom őszintén.
- Egy kérdés. Mit néztezek Cintivel délután? Nagyon tetszett.
- Várjunk te nézel sorozatokat? - kérdeztem döbbent arccal.
- Hát ha megmondod akkor elkezdeném.
- Szívtipró gimi a neve, de mi már a második évadát kezdtük el úgyhogy el vagy maradva. - mondtam, úgy, hogy  Dany ágyába dőltem be.
- Maradhatsz ha akarsz. - mondta Dany, majd arrébb feküdt és a sorozatra keresett rá.
Mivel nem volt kedvem vissza menni ezért befeküdtem Dany mellé és neki dőlve bealudtam.

Remélem, hogy tetszett! Sajnálom, hogy nem volt rész csak kellett egy kis idő. De most már vissza térek a régi kerék vágásba, csak sokat kellett tanulnom.

Váratlan SzerelemМесто, где живут истории. Откройте их для себя