- Hallod Cinti nézd már. - majd felé tartottam a telóm.
- Ez meg van szerkesztve tuti. - mondja, majd kivette a telót a kezemből.
- Hát nem hiszem. - mondtam, majd kifelé néztem az ablakon.
Haza érve jobban át pásztáztam a képet. Szerintem ez nem kamu. Ez tuti igaz. Az Josh. Ez fix. Meg ott a tábor ez tuti aznap este készült, amikor megcsókolta. - mondtam, majd ehhez hasonló gondolatok kavarogtak a fejembe.
Nem érdekel, szarok bele. Utálom.
(Másnap)Suliba beérve láttam, hogy Dazy és Josh egymással nevetgélnek. Cintivel megbeszélve pénteken és hétfőn extrém ruhába jövünk így ma pénteken még össze is öltöztünk. Mind ketten egy rózsaszín eléggé kivágott H&M-es crop top-ot vettünk. Egy fekete baggy nadrággal. Én egy rózsaszín napszemüveget tettem a fejemre. A cipőm platformos fekete és rózsaszín színbe pompázik.
- Milyen jól elvannak Dazyék nem? - kérdeztem Cintit aki mára a legjobb barátnőm lett.
- El. De nagyon mosolyog valamin az a k*rva. - mondta Cinti egy lenézés kíséretében.
- Kit érdekel. Legyen vele, aztán ne csodálkozzon, ha a váratlanokat húzok be én is. - mondtam, majd büszkén mosolyogtam.
- Tényleg tedd féltékennyé! - bíztatott Cinti.
- Aztán kivel? - kérdeztem.
- Van egy 8.os fiú nem rég érkezett. Kb 1 hete. Amikor mi voltunk a kiránduláson.
Elég helyes. Valami Baxton a neve vagy mi. - mondta bizonytalanul Cinti.
- Hát akkor, hajts rá. - majd tovább bíztatott.
- Legyen. - mondtam mosolyogva.A szünetbe szemeztem ezzel a Baxton gyerekkel. Tényleg egész helyes. Sőt nagyon is.
Már haza indultunk volna Cintivel, amikor valaki megfogta a vállam.
- Ohmm szia. - mondta bizonytalanul Baxton.
- Hali. - köszöntem vissza.
- Haza kísérhetlek? - kérdezte, majd mosolyogni kezdett.
- Igen persze. - mondtam, majd vissza mosolyogtam rá.
- Cinti a Dave keresett amúgy téged. - mondta Baxton, majd a terem felé mutatott.
- Ja okés köszi. - mondta aztán már itt sem volt.
Az úton sokat beszélgettünk Baxton-al. Nagyon kedves. Nincs barátnője ami + pont. Lehet kicsit megkedveltem. Elkérte az instám és a teló számom. Mondta, hogy holnap elmehetnénk sétálni vagy valami ilyesmi. Én bele mentem.
Haza érve láttam, hogy Baxxtoni bekövetett. Elmosolyodtam, majd vissza követtem. Azonnal érkezett egy új üzenet.(Az üzenet:)
Mosolyogva zártam be a chatet. 15:47 van. Cinti hív. Hangján hallom, hogy nagyon boldog.
- Úr isten Mira. El sem hiszed mit fogok mondani. - majd sikított örömében.
- Na mondjad. - mert kíváncsi lettem.
- . Elhívott Dave ma este a haverjaival étterembe.
- Uuu de jó. De akkor még egy jó hír. - mondom mosolyogva.
- Naa mi az?
- Hát én is ott leszek veled. - mondtam.
- Na neee ez komoly? Ki hívott el? Dave? Baxton? Aaa Baxton elhívott. Aaa tuti be jösz neki. - mondta sikítozva.
- Igen Baxton hívott el.
- Akkor gyere át készülődni azonnal. - mondta, majd valahova bement és megkaptam a címét. Elpakoltam a ruhámat, amit ki gondoltam, majd Cintiék háza felé vettem az irányt.
Oda érve Cinti szinte a nyakamba ugrott.
Elmeséltem neki, hogy Baxton mit mondott, majd megmutattam, neki a beszélgetésünket. Egy jujjj kíséretében mentünk fel a szobájába. Hasonló stílusú szobája volt, de kicsit sem hasonlított az enyémre.
- Nagyon szép a szobád. - mondtam őszintén.
- Köszi. De nem ez a lényeg. Készülődjünk szépnek kell lennünk. - majd sűrgetett.
Kb 17:00 óra lehetett mire elkészültünk. Még van három óránk. Telózással töltöttük el az időt. Sok képet lőttünk, majd elindultunk a buszmegállóba.
A városba a buszmegállóba már ott vártak minket a fiúk. Ők is ki voltak csípve eléggé. Baxton-on fekete nadrág fekete ing, ami a kidolgozott felső testére simult. Dave-en ugyan ez. Mintha ikrek lennének. Én egy fekete testhez simuló combig érő ruhát vettem fel, aminek a mell részénél kövekből voltak kirakva.
Cinti egy vörös ruhát választott szintúgy a combjáig ért. Ő hozzá párosított egy fekete magassarkút és egy piros táskát. Én egy szürke táskát válaszottam a kövek miatt és egy szürke magassarkút. A srácok mosolyogva néztek, ahogyan a buszról leszálltunk, majd felénk vették az irányt. Egy öleléssel köszöntöttek. Dave és Baxton-on kívül 2 srác volt. Elméletileg ők is vártak valakit. Azt mondták, hogy menjünk, majd később becsatlakoznak. Az étterembe beérve leültünk egy 8-as asztalhoz. Szóltunk a pincérnek, hogy később érkezik még 4 személy. Megkaptuk a kajcsikat. Én valami Japán kaját ettem, foggalmam sem volt, hogy mit, de finom volt. Kis idő után az ajtó nyitódott. Josh lépett be mellette egy 20 éveiben járó szőke csaj. A kezük össze volt kulcsolva.
A gyomrom össze szorult. A kezem remegni kezdett.
- Mira jól vagy? - kérdezte aggódva Baxton.
- Ahha, csak most ohmm... - mondtam, volna el, de Cinti közbe vágott.
- Itt van Josh. - mondta őszintén.
Baxton megfogta a kezem, majd felállt és a kijárat felé vettük az irányt.
- Nem szeretném, hogy rosszul érezd magad Josh miatt. Én azt szeretném, hogy jól érezd magad. - mondta egy mosoly kíséretében.
- Vissza megyünk? Vagy szeretnél máshova menni?
- Menjünk vissza, majd kézenfogva vissza mentünk.
Leültünk az asztalhoz, majd kikaptuk a desszertet és megettük. A másik 4 személy nem jött. Bax kapott üzenetet Devintől, hogy nem jönnek mert más programot találtak ki.
Josh az egész este alatt engem nézett. Baxtont lászólag zavarta, hogy néz engem Josh, de próbálta figyelmen kívül hagyni. Kiérve az étterembe oda hívtak magukhoz, majd minkettönket megcsókolták. Megtörtént életem legelső csókja. Belül ugráltam az örömtől. Nagyon boldog voltam, hogy vele történt meg. Josh egyre idegesebb lett de nem foglalkoztam vele csak Baxtonra. Haza kísért engem Baxton, majd csókkal köszönt el tőlem. A házba beérve sikítoztam, örjöngtem. Le fürödtem, majd mosolyogva bújtam be az ágyba.Xoxo. Remélem, hogy tetszik💞
Ez most kicsit rövid lett, de eléggé esemény dúsra sikerült. 🩷
VOUS LISEZ
Váratlan Szerelem
Roman d'amourEgy kirándulás... Itt kezdődött minden. Itt találkoztam azzal akivel lehet, hogy nem szerettem volna de mégis megtörtént.