2. fejezet

86 4 16
                                    

Már egy jó ideje úton vagyunk de még mindig van vissza 3 óra. Este 22:00 van és rohadtul fázom. Nem akartam mondani de a lilabőr mindent elárult.
- Fázol? - kérdezte teljesen nyugodtan és lágy hangon.
- Jaaa nem. Vágtam rá azonnal.
- Látom rajtad, hogy fázol nem tudod leplezni.
- De tényleg nem fázom.
- Nekem ezt a dumát nem adod be.
- Pokróc nincs nálam de a pulcsimat fel veheted. Szívesen oda adom. - mosolygott.
- Nem kell tényleg nem fázom.
Erre nem szólt semmi csak félre állt az autóval. Gyorsan kikapcsolta az övét és lekapta magáról a pulcsit gyorsan a kezembe nyomta és már tovább is álltunk.
- Csak szorongattam a kezembe a fekete nagy Lunny toons-os pulóverét. ( nem tudom, hogyan írják.)
- Fel veszed vagy meg akarsz fázni? - kérdezte eddiginél még nyugodtabban.
- Tényleg nem fázom! - mert nem akartam fel venni mert akkor beszóltak volna a többiek, hogy rajtam van a pulcsija, amire minden lány vár kivéve én.
- Hát jó én nem erősködöm, de nem szeretném, hogy megfázz, úgyhogy addig nem megyünk tovább amíg nem veszed fel. Nem akartam ennél több ideig vele lenni úgyhogy azonnal magamra rántottam a pulóvért amit mosolyogva nézett végig.
- Egész jól áll. - mosolyogva mondta.
- Hát azért el ne szálljon magától legyenszíves.
- Nyugi kislány nincs sok hátra egy laza 3 órás út és ott vagyunk.
- Ahhjj miért nem volt hely azon a tetves buszon. - motyogtam, amit valószínűleg meghallott.
- Kislány te most egy kiváltságos helyen ülsz inkább megköszönnöd kéne nem pedig bosszankodnod. - mondta, majd rá taposott a gázra.
- Más sokkal szívesebben ülne maga mellett és tűkön ülve várná, hogy megfogja a combját + még akár meg is ölelné. Ezzel ellentétbe velem, aki szenved és máris haza szeretne indulni. - mondtam el amit igazán gondoltam.
- És mi van ha én a te combod szeretném megfogni? - mosolygott pimaszul.
- Hagyjon már miért akarná megfogni a combom? Mégcsak jól se nézek ki + ezerszer szebb lányokat talál az osztályomból. És még fiatal is vagyok.
Erre nem válaszolt csak az utat pásztázta tovább.
Az út további részében többször elpislákoltam.
- Szeretnél aludni? - kérdezte lágy hangon.
- Hát egy kicsit álmos vagyok.
- Hogy szoktál aludni?
- Hasamon! - mondtam mert mindig így alszom.
- Hát az most ebben a helyzetben nehéz lesz megoldani. - majd agyalásba kezdett.
- Így nem tudok aludni. - mondan kicsit hisztisen. Hátra döntötte az ülést de úgy sem volt jó.
- A többiek úgy is itt fognak megállni a parkolóba a többiek, majd kitalálulnk valamit.
- Nekem mindegy csak had aludjak.
-Ahhoz még ki kell bírnod 3 percet.
-Ahham oké. - válaszoltam fáradtan és álmosan.
- Mira megjöttünk. Gyere feküdjünk le végre aludhatsz. - mondta és nagy agyalásokba kezdett.
- Nem fekhetek valami puhára mert nagyon kemény így. Van párnája?
- Az pontosan nincs, de valahogy kényelmesen feküdj le aludni.
- Hát jó legyen de legyenszíves ne érjen hozzám. - mondtam és reméltem, hogy nem egy pedofil.
- Értettem kislány. - majd a fejéhez tartotta a kezét.
- Össze kuporodtam és elfordultam, majd már aludtam is. Elég kényelmetlen volt mit ne mondjak.

(Reggel)

Reggel Josh vállán ébredtem.
- Jó reggelt kislány. - mosolyogva nézett le rám.
- Magának is. - mosolytam vissza, mert már jobban éreztem magam.
- Azta ez most álmodom vagy tényleg meg történik. Simon Mira nem bunkón válaszolt. Jól vagy nem vagy lázas? - majd a kezét a homlokomra helyezte.
- Na jó, hagyjon. - majd levettem a kezét a homlokomról.
Erre csak nevetett.
- Nem baj ha így maradok? - kérdeztem, mivel semmi erő sem kedvem nem lett volna felkelni onnan.
- Engem nem zavar maradj így. Még egy órányi van az útból és ott vagyunk. - mondta, majd az utat pásztázta.

Ismét bealudtam. Josh kezdett kelteni.

- Kislány kelj fel megérkezdtünk. - majd a hajamat simogatta.
- Még egy perc. - motyogtam.
Nagy nehezen felketem a válláról és rendbe szedtem magam.
Kiszálltunk a kocsiból és a cuccomat vártam, hogy ki vehessem az autóból.
- Menjél csak majd viszem a cuccaidat.
- Kösz. - mondtam, majd elindultam a többiek felé akik kérdésekkel bombáztak.
- Annyira irigyellek, hogy vele utaztál. És még ehhez hasonló mondatokkal illettek.
- Gyertek gyerekek. - intett Josh mi pedig elindultunk. Kiderült, hogy én, mivel nem utaztam a buszon egyedül fogok aludni és lenni egy faházba. Nelli 3 vinnyogós lánnyal kérette magát egy házba, én a lehető legtávolabbi házat kaptam. Szuper. Remélem valami normális szomszédot kapok. Elkértem a kulcsomat és Josh-tól a cuccomat, majd elindultam. A házszámom 1014-es. Ki gondolta volna, hogy én kapom a legszarabb és legrozogább lakosztályt ha lehet egyátalán így nevezni.

Kopogást észleltem, majd egy ismerős hangot is.
- Bejöhetek? - kérdezte valaki lágy hangon
-Aha. - mondtam mert nem tudtam mit akar.
- Egyedül vagy? Hogy hogy? Hol vannak a többiek?
- Hát, mivel magával kellett mennem ezért nem jutott már hely a házakban sem. - Vázoltam fel neki a szituációt.
-Hát vagy jó hír vagy sem de szomszédok leszünk. - majd egy mosolyt elytett.
- Maga ezt direkt csinálja? -kérdeztem mert kicsit elegem lett a közeléből.
- Hajnali 3-van és magának itt kell zaklatnia engem, miközben már mindenki alszik csak maga és én nem. Milyen érdekes?
- Csak meg néztem ki a szomszédom. Nem leszünk így jóba kislány.
- Na jólvan mostmár menjen el, leszerelték fürödni és ha tudok akkor aludni is szeretnék.
- Majd szeretnék veled időt tölteni. Mikor
érsz rá? - kérdezte, amit értetlenkedve figyeltem.
- Hát nagyon zsúfolt a hetem, úgyhogy nem biztos, hogy be tudom magát is írni a naptárba. - mondtam pimaszul.
- Holnap estére húzz ki valamit a naptáradból kislány.
- Meg tenné, hogy elmegy és nem hív többet kislánynak?
- Akkor a kisasszony megfelel?
- Nem. De akkor menjen már el.
- Jólvan megyek már. - mondta, majd kiment.

Miért akar ennyire közel kerülni hozzám. Ott van a többi lány. Ők sokkal szebbek. És csak 13 éves vagyok. Még kapcsolatom sem volt.

Xoxo remélem tetszett 💞

Váratlan SzerelemWhere stories live. Discover now