Leültettek a lányok a lépcsőre, majd elmentek vizért. Már egy ideje elmentek, de egy ismerős illatot éreztem meg a hátam mögül. Hátra kaptam a fejem, majd Josh tekintetével találtam szembe magam.
- Mi a baj Mira? Te sírtál? Kerestelek, de nem találtalak sehol sem. Aggódtam érted kislány.
- Eggyütt van Dazy-vel? - vágtam bele a közepébe, majd vissza fordultam, hogy ne nézzek a szemébe.
- Mii? Dehogy! Ezt honnan hallottad?
- Ne kamuzzon! Volt maguk közt valami?
Csend csapott az éjszakába.
- Volt... - mondta, majd elhalkult és leült mellém.
- Mégis mi? Mikor? Mondja el! - majd legördült pár könnycsepp amit letöröltem.
- Még amikor hajnalba oda értünk a táborba és kiküldtél a házból ideges lettem és Dazy ott sétált ezért le csókoltam. Ennyi volt.
- Tudom, hogy még volt valami! Ne kamuzzon. - majd lehajtotta a fejét és vett egy nagy levegőt.
- Le feküdtem vele aznap este.- mondta, majd érezni lehetett, hogy nagyon bántja.
- Már el akartam volna mondani, de nem szerettem volna tönkre tenni a lelki világod. Tudom, hogy a szíved olyan, mint egy üvegrózsa és nem szerettem volna össze törni.
- Én azt hittem, hogy szeret. - suttogva mondtam.
- Szeretlek csak hülye voltam. És már rég megszerettelek volna csókolni, de nem tehettem.
- Most szeretném, ha elmenne. - kértem.
- Ahogy szeretnéd kislány. De tudd, hogy nagyon szeretlek.
- Ha hozzák a lányok a vizet utána legyen szíves haza vinni és össze szeretnék pakolni és a rendes házba haza menni. - mondtam szipgva.
- Hát legyen. - mondta szomorúan.Kis idő múlva jöttek Cintiék és hozták a vizet.
- Bocsi csak nem akartunk bele szólni a kettőtök beszélgetésébe.
- Nagyon köszi. - mondtam mosolyogva, mégis lecsöpent egy könnycsepp.
- Szolnátok Joshnak, hogy jöjjön?
- Persze!
Josh jött, majd elindultunk a kocsi felé.
Bent ültünk a kocsiban, ment a halk rádió de annyira rosszul éreztem magam, hogy nem tudtam volna megszólalni sem. Oda értünk Josh házához. Fel rohantam és amilyen gyorsan csak tudtam össze pakoltam. Lehet valamit ott hagytam de nem érdekelt semmi, csak az, hogy végre otthon legyek.
Meg sem vártam, hogy kinyissa nekem az ajtót bedobtam hátra a cuccom, majd bevágtam az ajtót és előre ültem.
Az út csendben telt. Nem szólt hozzám. Nem is vágytam rá.Haza érve ledobtam a cuccom, majd sírva felrohantam a szobámba. Holnap suli, semmi kedvem nincs menni. Be sem megyek. Nem fogok. Kikapcsoltam az ébresztőt is. Rendeltem kajcsit, majd miután megettem sorozatozás közbe bealudtam.
A csengő hangja ébresztett fel.
Kivánszorogtam egy lenge ruhába, majd ajtót nyitottam. Joshal találkozott a tekintetem.
- Mit keres itt? - kérdeztem fáradtan.
- Miért nem vagy iskolába?
- Mert nem volt kedvem menni ennyi. - mondtam flegmán.
- Be jöhetek? - kérdezte.
- Ha nagyon fontos akkor igen. - majd kijjebb nyitottam az ajtót.
- Szeretnék egy fontos dolgok tisztázni. - mondta egy sóhaj kíséretében.
- Igen hallgatom. - majd leültünk az étkező asztalhoz.
- Nem szerettem, volna, hogy a szíved össze törjön. - mondta, de közbe vágtam.
- A lényegre térjen sürgős dolgom akad.
- Mira. Szeretlek. - mondta suttogva.
- A diákja vagyok, meg amúgy is ott van magának Dazy. Legyen vele.
- De én veled szeretnék.
- De én nem. Nem érti?
- Bele fogok bolondulni, ha nem szólsz hozzám.
- Maga eddig is bolod volt.
- De tudom, hogy teljes szívedből szereted ez a bolondot.
- Ez lehet, csak most haragszom rá. És nem biztos, hogy megbocsáljtok neki.
Ez volt az utolsó mondat, majd Josh elment. Egész nap sorozatoztam.Másnap muszáj voltam bemenni a suliba.
Semmi kedvem, sem erőm nem volt. De ha nem akarok lebukni anyuéknál akkor muszáj lesz. Gyorsan írtam anyu nevébe egy igazolást. Tudom, hogy nem jó dolog és le is bukhatok. De, mivel még 1 hónapon keresztül egyedül leszek így erre kényszerültem. A suliba beérve Cinti és Zora öleléssel köszöntöttek. 4 óram lesz Joshal. Dupla tesi és dupla infó. Szuper. Első két óra tesi utolsó kettő meg a dupla infó. Miért kapok egyáltalán férfi tanár. Akibe bele szeretek. Adtak volna egy sajt szagút, mint Josht. Becsengettek.
Josh az ajtón belépve rám vetette a tekintetét. Én azonnal el vettem róla a szemem. 5 kör futással kezdtünk. Nagyon köszönöm annak aki ilyen kicsi tornatermet készített. Ebbe az esetben nagyon jó. Másrész nem, mert el sem lehet férni szinte. De mindegy. Be melegítettünk, majd kidobóztunk. Az órának vége lett. Azonnal kimentem a teremből, hogy végképp ne találkozzak vele. A wc-be találkoztam Cintivel. Elbeszélgettük az időt, ami azt eredményezte, hogy réges rég becsengettek. Futva mentünk vissza a tornaterembe. A késésünk miatt nem játszhattunk. Hál istennek. Mármint milyen kár. (Xd).- Hol voltatok? - kérdezte Josh.
- Wc-be. - mondta Cinti kedvesen.
- De amúgy nincs sok köze de ja ott voltunk. - mondtam, majd a zsámolyra huppantam.
Egész tesi órán Cintivel beszélgettem. Nagyon kedves lány. Ő lett az egyik legjobb barátnőm. Cinti egy kicsit magasabb mint én kb 160 cm lehet. Sötét haja van szinte fekete. Neki is elég extrém a stílusa van. Vannak olyan ruhái, ami 100× extrémebbek, mint az enyéim. Megbeszéltük, hogy a hétfő és a pénteki nap lesz a leg extrább öltözetes nap. A második óráról is ki csengettek. Éppen mentek volna kifelé, amikor valaki megragadta a csuklóm.
- Mira várj egy picit légyszives.
- Óram lesz, mondtam, majd kirántottam a kezem.
Az órák sajnos gyorsan teltek. Matek, Föci, majd most következik a dupla infó. Szuper. Be mentünk, majd leültünk a gépekhez. A feladat egy 8 diás Powerpoint volt. Arról, amit a legjobban szeretünk. Én a könyvekről írtam. Cinti az egyik sorozatról. Zora pedig az egészséges életmódról. Dazy csinált egy 15 diás Powerpointot Josh-ról. A lányok visítottak, mint a disznók. Az agyam feldurrant. Nem bírtam tovább.
- Megtennétek, hogy be fogjátok a pofátokat és nem visítanátok úgy, mintha ölnétek titeket. Köszi. - majd felraktam magamra a fülhallgatót, és max hangerőn kezdtem el indítani Montell Fish - Bathroom című számot. Valamit mondtak, de annyira nem érdekelt, hogy figyelmen kívül hagytam. Az óra vége lett. Elkészült a Powerpointom, majd kifelé vettem az irányt. A második órában zenét hallgattam, majd pedig a táskámhoz mentem.Cintivel indultam haza 2 utcányira lakik tőlem. Zorának még + matekja van ezért neki ott kellett maradnia. A buszon ültünk, amikor a telefonom idegesítő pittyogó hangot adott. Ki, megnéztem és kikerekedett a szemem. DazyxxJosh követni kezdett. DazyxxJosh 3 új képet küldött. Megnyitottam az üzenetet, majd a szemem még jobban ki kerekedett. A képeken Josh és Dazy volt, ahol csókolóztak.
Xoxo. Remélem, hogy tetszik. 💞
YOU ARE READING
Váratlan Szerelem
RomanceEgy kirándulás... Itt kezdődött minden. Itt találkoztam azzal akivel lehet, hogy nem szerettem volna de mégis megtörtént.