Bu öylesine belki de bir anda verilen karar ile yazılacak bir hikâye, her şeyden alıntılı.
Bu hikaye soğuk bir kız ile serseri bir çocuğun hikayesi.Karakterlerimi şöyle bir tanıtayım önce.
Yazdığım karakterler okula gidiyor hepsi üniversite 3. sınıf ve Dora ile Alin aynı okulda, aynı sınıfta ve sıra arkadaşları.Karan ile Kaan da aynı şekilde.
Alin; Hikayemizin soğuk kızı, hiçbir şeyden mutlu olmayan, kafasına eseni yapan ve sevdiği insanlar dışında kimseye yüz vermeyen, hayatında birkaç kez hayatına gerçekten birini alan ve sonrasında pişman olup hiçbir şekilde kimse ile konuşup tanışmayan biri.
Karan; Hikayemizin serseri adamı, bütün belalara gözü kapalı dâhi bulaşabilen, hepsinden rahatça sıyrılan ve ailesi harici hiçbir şeyi umursamayan, hayatına kimseyi ciddi şekilde almayan ve genellikle insanları takılmak için kullanan biri.
Dora; Alin'in can dostu, arkadaşı ve her şeyi olarak gördüğü sevecen, samimi ve canayakın bi' kızımız.
insanlarla arkadaş olmaya Alin'in aksine bayılır, onu zorla ortamlara getirmeye çalışır. Çünkü Alin'in asla ona hayır diyemediğini biliyor ve bundan mutlu.Kaan;Karan'ın en yakın dostu, çocuklukları birlikte geçmiş ve birbirlerine neredeyse benziyorlar. İkisi de ciddi ilişki yapamaz, Kaan buna alışamadığı için birine çok çabuk bağlanma korkusu ile çok samimiyet kuramıyor ama gerçekten önüne gelene şansını denemek için yürüyen bir adam ve Karan'ın her şeyini bilen tek insan.
Şuanlık karakterlerimiz böyle bi' kadrodan oluşuyor, aileyi de katacağım elbet ama onlar hakkında fazla detaya gerek yok. Umarım bu ani karar ile başladığım hikayemde ilerleme kaydederim, okuyacak olanlara şimdiden teşekkür ederim.
Elimden geldiğince bölüm atmaya çalışacağım, bazen ayarım kaçıyor ve uzun yazabiliyorum, umarım yine de sıkılmazsınız, şimdiden iyi okumalar dilerim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Serseri ve soğuk bir yaşam. "
Kısa Hikaye"Sadece rastgele yazılmış bir hikâyeden ibaret. "