עדכון 01/04/24

80 8 2
                                    

*עדכון זה יתפרסם בכל הסיפורים שלי*

היי. עבר הרבה זמן. שנתיים.
זאת לא מתיחה אני באמת כאן ☺️
חשבתי כבר זמן מה לכתוב עדכון אבל משום מה, לא הצלחתי להביא את עצמי לעשות זאת.
הדבר הראשון שהייתי רוצה להתייחס אליו הוא למה לא העליתי, והתשובה לכך היא שפשוט לא הייתה לי המוטיבציה לכך.
כבר די הרבה זמן שלא התחשק לי לכתוב, וזה לא בגלל שנמאס לי לכתוב. פשוט אין לי כוח לשבת ולכתוב. תקראו לזה מחסום כתיבה, חוסר מוטיבציה, או שפשוט לא היה לי חשק.
השנתיים האחרונות היו די מוזרות, ונכנסתי ל"חיים האמיתיים" אבל לא ידעתי מה לעזאזל אני אמורה לעשות. הרבה מהשנה האחרונה ביליתי במשחק אינטרנט ודיברתי עם אנשים מכל העולם, ואז הבנתי שאנשים הם מבאסים ובמיוחד אנשים באינטרנט. כנראה שלאנשים אין בעיה לפגוע או לזרוק חברויות אם הם לא רואים את הפנים שלך כשהם עושים את זה. מי ידע?
החרדה והבריאות הנפשית שלי השתפרו מעט לאחר השחרור מהצבא, אבל זו עדיין הייתה בעיה. בסופו של דבר ירדתי הרבה במשקל בלי לשים לב ועכשיו אני מנסה לתקן את זה.
למרבה המזל ההחלטה שלי לעזוב את דיסקורד ואת החברים כביכול שלי שם הייתה הדבר הכי טוב שיכולתי לעשות לבריאות הנפשית שלי, ואני שמחה שעשיתי את זה. למרות שזה עדיין כואב, אני לומדת מהחוויות האלה.

עבדתי כמלצרית במשך שלושה חודשים, ואז עזבתי כשחליתי בפעם השלישית בתוך חודשיים. כאילו, הייתי ממש חולה, חום גבוה והכל.
אני גם עובדת על חנות אונליין של תכשיטים בעבודת יד כבר כמעט שנה. זה עדיין לא הצליח, אבל השקעתי בזה הרבה יותר אנרגיה בחודש האחרון ואני כן מאמינה בעצמי ובמה שאני מוכרת.
אם מישהו מעוניין לראות מה אני מכינה תגידו לי! תקבלו ממני חשיפת פנים ושם 😅 (לגמרי לא קונספט מפחיד אבל נו טוב, זה רק הפנים שלי.)  (עריכה 15:06- https://www.instagram.com/ethelyn_jewellery/ למי שמעוניין ^^)

אני לא בטוחה מתי אחזור לכתוב. היה לי חשק לכתוב פעם או פעמיים, והעדכון הזה הוא התחלה טובה. אני רוצה שתהיה לי אותה הרגשה שקיבלתי בכל פעם שכתבתי פרק והתרגשתי להעלות אותו.
אני מקווה שאוכל לחזור לכתוב בקרוב.
תודה לכולם על הסבלנות והאהבה לסיפורים שלי, ולכל מי שנשאר כדי להיות מעודכן על הסיפורים שלי!

2BUNNY5 (:3

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 01 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

My Angel (1)Where stories live. Discover now