זמן: יום אחרי יום ההולדת של אוולין
שמעתי במעומעם קולות, מעירים אותי משנתי שכלל לא זכרתי ששקעתי אליה. שפשפתי את עיניי ופיהקתי, ממצמצת בעודי מנסה לזכור איפה אני.
הסתכלתי אל החלון לידי ומצאתי את פין מדבר עם גבר שנראה בסביבות חמישים לחייו לפי שיערו הכהה שהיה מלא בשיערות שיבה.
הורדתי את חגורת הבטיחות, התיישבתי במושב שלי לפני שפתחתי את הדלת ויצאתי מהרכב. הצליל שהדלת השמיעה גרם לשניהם להסתובב אלי, והשתיק את שיחתם.
"אוולין", קרא פין ועשה את דרכו אליי. "את בסדר?" הוא שאל אותי במבט מודאג. ראיתי את עיניו נוחתות על קו השיער שלי, כנראה בגלל פציעה שלי.
לא עניתי, מנסה לא למעוד כשעמדתי שם. הסתכלתי על האיש, "מי זה?" שאלתי אותו ולא הסתרתי את חוסר האמון בקולי.
"זה דייל. הוא ואשתו הולכים לעזור לנו," ענה פין לפני שהוסיף, "אנחנו יכולים לסמוך עליהם, אני מבטיח."
הסתכלתי חזרה על פין, תוהה אם אני משתגעת על כך שאני סומכת עליו למרות שהוא זר, ואף שלדבריו הוא לא היה אוכל צללים, הוא עדיין היה בצד שלהם אלוהים יודע כמה זמן.
בלעתי רוק לפני שהנהנתי לאט לאט, ואז אחזתי בראשי כשהוא פתאום התחיל לכאוב.
"אוולין," קרא שוב פין, אחז בזרועי כאילו הוא חושש שאפול בכל שנייה.
"בואו ניכנס פנימה ונבדוק את הפצע הזה בראש שלך." דייל אמר לנו והצביע לעבר הבית הקטן. היינו בשכונה קטנה ושקטה ולא היו הרבה בתים בסביבה. נתתי לפין להנחות אותי אל עבר הבית.
פנים הבית גרם לי מיד להרגיש חם בפנים, והרגשתי רגועה יותר. אולי זו התחושה הביתית שהייתה בו.
"שבי כאן," אמר דייל והצביע על הספה בסלון. מעדתי כשהתיישבתי, ופין עקב אחרי מקרוב.
אישה, ששיערתי שהיא אשתו של דייל, הופיעה עם קופסה שנראתה כמו ערכת עזרה ראשונה.
"אוי יקירתי, הממזרים האלה באמת עברו את הגבול." היא אמרה והתיישבה לידי. הייתה לה הבעה מודאגת על פניה ולא יכולתי שלא לסמוך עליה מיד. התגעגעתי לאמא ודודה שלי, גם חברתי מארלי. הייתי צריך קצת נחמה, והאישה הזו הקרינה את זה.
היא טיפה בפצע בראשי בזהירות, בעוד דייל חזר לתת לי כדור משכך כאבים וכוס מים. הודיתי לשניהם.
אישתו של דייל, שהציגה את עצמה כלינה, הלכה להחזיר את ערכת העזרה הראשונה והשאירה את כולנו בסלון.
כשחזרה, היא אמרה, "אוולין, אם את רוצה תוכלי להתקלח בזמן שאני מכינה משהו לאכול."
הבטתי בה לרגע, עדיין לא בטוחה אם כדאי להישאר פה. מה אם אוכלי הצללים כבר בדרכם לכאן?
YOU ARE READING
My Angel (1)
Romanceספר ראשון (משוכתב) מתוך סדרת "המלאכים והמיועדים" ~ חייה של אוולין ריידר תמיד היו נורמליים. היא למדה כמו כל אחד מגיל קטן וכעת כשסיימה בית ספר תיכון היא עובדת בחנות ספרים ישנה עד שתחליט מה היא רוצה...