Sonunda Z raporu çıkarılmış ve şaka sayısı ikiden beşe yükseltilmişti. Herkes kendi fikri olan bir şakayı yapacak Noel gecesinde topluca bir şakayı icra edeceklerdi, noele bir hafta kalmıştı.
James son cezasını çekmek için sihir tarihi sınıfına gitti. Biraz erken gitti ki şakasını hazırlayacaktı.
(Şakaları asla düşünmedim sanki über bir fikir çıkmış gibi davranın)
Şakaların ucu profesörlere de değeceği için bilhassa dikkat edeceklerdi. Nihayetinde bu son Noel şakaları olacaktı. Aradan bir saat geçti geçmedi Regulus geldi. Geldiğini duymamış olacak ki ona seslendiğinde korktu. Onun bu halini görünce gülmeye başladı Regulus. Farkına varınca güzel bir gülüşünün olduğunu düşündü James."Ne yapıyorsun öyle pür dikkat?"
"Ustalık eserimi."
Göz devirdi Regulus ve oradan oraya koşturan James'i izlemeye başladı. Yüzünde inanılmaz bir heyecan vardı. Ancak bir müddet sonra James rahatsız olmaya başladı. Sanki birisi tarafından soyuluyordu sanki arkasındaki oğlan gözleriyle yakıyordu onu. Deli gibi kalbi atmaya ve terlemeye başladı. Kendisini bu durumdan kurtarmak için Regulus'a dönecek bambaşka bir konu açacak ve onun böyle bir durumda olduğunu fark ettirmeden işlerine devam edecekti.
"Hey n'oldu yoksa yakışıklı cazibeme mi kapıldın?"
NE! Bunu söylemiş olmasına imkan yoktu ama öylece ağzından çıktı kelimeler. Gerçekten de James Potter tam bir patavatsızdı. Şimdi Regulus da kızarmıştı. İkili birbirlerine bakmadan hızlı hızlı sınıfı temizlemeye başladılar. Çok bir şey yoktu bu yüzden erken bitti.
"James... Sirius'la nasıl tanıştınız?"
"Sirius anlatmadı mı?"
"Seninle ilgili çok şey anlatırdı her ne kadar ben ilgilenmesem de ama hayır bunu anlatmadı."
"Peki şu an ilgileniyor musun?"
"Eğer anlatmayacaksa-"
"Hayır, yani anlatacağım. Aslında ilk trende karşılaştık ve aynı kompartımana geçtik. Kendisini bana Black olarak tanıtmamıştı, her ne kadar başta çekinse de yavaş yavaş bana açıldı ve arkadaş olduk. İndiğimizde ise üzülmüştü, başta anlayamasam da seçme seronomisinde öğrendim ki o Black'lerin varisi Sirius Black'ti. Büyük şaşırmıştım ama daha çok şaşırdığım Gryffindor'a seçilmesiydi. Sonra bi baktım aynı yatakhanedeyiz. Bunun kader olduğunu düşündüm, o da öyle düşünmüş. Böylelikle daha birinci seneden birbirimize her şeyimizi anlattık, şu an buradayız."
"Hmm peki ya Pettigrew ve Lupin?"
"Eh, onları ilk yatakhanede gördük ama hemen kaynaştık daha doğrusu Peter ile. Fazla heyecanlıydı, ne yapacağını bilmiyordu. Hatta arkadaş olacağımızı bile tahmin etmiyormuş ama zamanla dost olduk. Kılkuyruk görüp görebileceğin en dürüst ve iyi insandır. Bizi bizden çok sever ve grubun en sadık üyesidir. Öyle durmasa da çok cesurdur, Peter'a canımı emanet ederim. Hatta Lily bile böyle düşünüyor, o da Peter'a çok güvenir. Ancak Remus'la biraz zor arkadaş olduk çünkü kendi haklı gerekçeleri vardı. Zor oldu ama zamanla biz ona yaklaştıkça o da bize yaklaştı."
"Bir şey sorucam neden birbirinize bu saçma lakapları taktınız?"
"Saçma mı!? Ahh neyse bunu sana anlatmayı isterdim lakin Remus'a sözümüz var o yüzden anlatamam."
(•••)
Son antrenmanı yapan Gryffindor oyuncularına çapulcular da eşlik ediyordu. Az zaman sonra stada Regulus geldi, sıkılan Remus ile konuşmaya başladılar. Gerçekten de sohbetten keyif alıyordu ikisi de.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
you're my best friend | WOLFSTAR + JEGULUS
FanficYou're my sunshine and i want you to know That my feeling are true I really love you Oh, you're my bestfriend wolfstar + jegulus