Uyandım. Uyandım uyanmasına ama burayı bilmiyordum. Burası da neresi? Burası bir hastane mi? Hayır değil. Burası bir... Burası bir evdi sanki. Ama kimin evi ki bura? Benim evime benzemiyordu. Arkadaşlarımın evleri ile de tamamen alakasızdı.Nerede olduğumu öğrenmek için odadan dışarı çıktım. Burası küçük bir evdi, evet bir evdi ama kimin eviydi burası?
İçinde olduğum oda bana hiç tanıdık gelmiyordu. Ben ise kimin olduğunu bile bilmediğim bir evin içindeki bir odada yatakta yatıyordum. Kim bilir kaç saattir burdaydım.
İçinde bulunduğum yataktan kalktım ve kapıya yöneldim. Kapıyı açıp odadan çıktım. Belki birini görürüm diye evi gezmeye başladım.
Evi gezerken arkamdan gelen kapı sesi ile irkildim ve arkama baktım. Dur bir dakika... ne? Bu... Bu Hyunjin'di.
Beni görmesi ile "FELIX! ŞÜKÜRLER OLSUN!" diye bağırarak koşarak bana sarılması bir oldu. O ara be yaptığımı bilmiyordum ve neler olduğunu, nasıl buraya geldiğimi ve daha bir çok şeyi çok merak ediyordum.
Birbirimizden ayrıldık. Yüzüne baktığımda gördüğüm manzara ile gerçek anlamda şok oldum. Hyunjin'in göz altları mosmor olmuştu ve çok yüksek ihtimalle çok fazla ağladığı için gözleri şişmişti.
O ara fark etmeden ona o kadar uzun süre gerip bir şekilde bakmışım ki bana;
"Felix gerçekten özür dilerim. Bir anlık sevinç ile oldu. Ahhh ne kadar da salağım gerçekten. Bu durumdayken üzerine atlamamalıydım" tarzında bir çok şey söylemeye başladı.
"Hyunjin asıl ben özür dilerim. Zaten sorun bana sarılman değil bunun için benden özür dilemene gerek yok. Ben sadece... Gözlerin... Gözlerin çok şiş. Sen ağladın mı?"
"Felix sana bir şey olacak diye çok korktum!"
Bunu demesi ile bu sefer de ben ona sarıldım. Gerçekten, ne kadar da düşünceliydi. Aynı anda bir çok hissi birlikte yaşamıştım. Hem çok şaşırmış, hem çok sevinmiş, hem de onun adına çok üzülmüştüm.
Bu davranışları ondan beklemiyordum. Onunla birlikte içeri geçtik. Bu sefer de ben onu düşmemesi için sıkıca tutuyordum çünkü çok fazla ağlamış olmalı ki ayakta bile duramıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Arkadaşlıktan Fazlası /HyunLix
FanfictionFelix, 10 senedir okuduğu okulundan bir sebepten dolayı ayrılıp başka bir okula geçer. Bu okulunda Hyunjin ile çok yakın arkadaş olurlar ve başlarından hem çok güzel hem de çok kötü olaylar geçer.