11. Bölüm

39 4 1
                                    



(Felix'den)

Yaklaşık yarım saatlik bir araba yolculuğunun ardından ıssız bir alandaki bir villanın önünde durduk.

Jeongin bana arabadan inmememi ve kendisinin gelip beni alacağını, eğer ki kaçmaya çalışırsam canımı acıtmaktan korkmayacağını tekrar söyledi.
Onu bekledim. Yanıma gelip beni arabadan indirdi.

Bu korkutucu ama bir o kadar da lüks villaya girdik ve Jeongin korumalara bütün kapıları kilitlenmelerini ve sadece birkaç odanın camını vasistas açmalarını söyledi.

"Güzelim, bu gün seninle çok işimiz var"

"Bana güzelim diyip durma Jeongin! Ayrıca eğer tahmin ettiğim gibi iğrenç bir işten bahsediyorsan kusura bakma ama asla böyle bir şey yapmam."

"Demek beni zorlayacaksın..." dedi fısıldayarak. Yüzünde çok pişsin bir gülümseme vardı.

Boş boş oturuyorduk. Hala dizlerim titriyordu. Hala çok korkuyordum.

Birkaç dakika geçti;

"Hadi ama Felix, böyle boş boş oturacak mıyız?"

Bunu söylerken kolunu omzuma atmıştı.

"Çek o elini jeongin. Seni istemiyorum ve güzelce seni uyarıyorum. Elini çek."

"Benim güzelim sinirlendi mi? Felix, bu gün canım seni istiyor..."

Kollarını bana doladı ve dudaklarıma yapıştı. Ne olduğunu anlayamadım. Hemen onu kendimden uzaklaştırdım;

"JEONGIN SENİ İSTEMİYORUM!"

"Felix, canım sadece seni çekiyor... hadi ama"

"Jeongin hayır dedim sana! Uykum var benim. Yatıcam ben"

"Tabii, sen nasıl istersen güzelim"

"Bana güzelim diyip durma jeongin"

(Hyunjin'den)

Tanrım! Bu gerçekten bir şaka olmalı! Evimde kalması için zorladığım kişi gözlerimin önünde kaçırıldı ve ben hiç bir şey yapamadım...

Felix, lütfen o şerefsiz sana bir şey yapıyor olmasın...
Ben ne yapacağım!?
Felix'im, hadi lütfen geri gel eve...

Arkadaşlıktan Fazlası /HyunLixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin