Raya

1.9K 47 0
                                    

Selesai sudah majlis pertunangan antara aku dan Lis. Majlis disambut serba sederhana pada hari ke 3 hari raya aidilfitri di kampung. Aku hadir bersama kedua orang tua ku, namun berlainan kenderaan. Adik beradik  mak Non yang lain juga hadir memeriahkan suasana hari raya. Cuma mereka tidak menginap, sebaliknya hanya datang pada waktu pagi dan pulang selepas majlis pertunangan ku selesai, iaitu selepas makan tengahari. Yang pasti aku dan Lis sentiasa memerhatikan Syafiq yang datang bersama pak Uteh suami isteri.

Aku sedar Syafiq sentiasa mencuri pandang mak Non. Aku juga sedar dia sentiasa mencari-cari peluang untuk berdekatan dengan mak Non. Apa yang aku nampak, mak Non melayan Syafiq seperti biasa. Tiada yang istimewa layanannya. Mungkin untuk menutup hubungan skandal mereka yang dulu atau pun mak Non sudah melupakannya kerana sudah ada skandal yang baru, iaitu aku. Cuma Lis ada berbisik kepada ku dia nampak Syafiq meramas bontot mak Non sewaktu di ruang tamu. Menurut Lis, mak Non membiarkan seakan tiada apa yang berlaku.

Sesudah Syafiq dan keluarganya pulang pada waktu tengahari, giliran orang tua ku dan adik beradiknya yang lain pulang, meninggalkan aku, Lis, mak Non dan pak Tam di kampung. Sebaik semua sudah bersurai pak Tam pun menukar pakaiannya dan terus keluar melepak di kedai kopi. Aku berikannya modal RM50 agar dia seronok berjudi hingga ke malam. Suka betul pak Tam dan dia mengatakan tidak sabar nak jadikan aku menantunya. Pak Tam turut bertanya adakah aku ingin membawa mak Non pulang ke KL. Aku faham, dia mahu aku memberikannya modal yang lebih besar untuk berjudi.

Sebaik pak Tam keluar, mak Non telah menukar pakaian. Dari berbaju kurung yang agak longgar kepada baju kebaya yang telah aku belikan untuknya sempena hari raya. Dia berniat untuk memakainya sewaktu kehadiran aku.

Bagaikan sarung nangka tubuh berisi mak Non berbaju kebaya itu. Sendat dan licin membalut tubuhnya yang chubby berisi hingga tersembul teteknya yang besar melayut tidak bercoli itu. Kedua puting teteknya terjojol di permukaan dadanya yang licin. Baju kebayanya yang ketat itu pendek hingga ke pinggang, mendedahkan seluruh pelusuk bontot gemuknya yang jelas menonggek dalam balutan kain batik lusuhnya.

Tegang batang ku menyaksikan makcik ku memperagakan tubuhnya di dalam bilik ku. Aku terlalu geram kepada tubuh chubby mak Non yang seksi berkebaya ketat itu. mak Non menyedarinya dan dia sengaja meramas batang ku yang semakin membonjol di dalam seluar ku.

“Fendi geram sangat ye.. tak nampak gemuk ke  mak Non pakai camni?” Tanya  mak Non.

“Nampak.. cantik.. seksi...” jawab ku.

“Kat sini ke yang seksi tu?” Tanya  mak Non sambil mengusap teteknya sendiri.

“Semestinya... terserlah betik yang besar sepasang ni... termasuklah bumper yang selambak menonggek ni...” jawab ku seraya meramas bontotnya.

“Fendi...  mak Non nak tanya sesuatu boleh tak?” Tanya makcik ku.

“Apa dia?” Tanya ku pula.

“Mak Non suka Fendi main ikut bontot... ketagih tau Fendi punya masuk bontot mak Non... tapi nanti bila kita dah hidup sama-sama, boleh tak kalau.... sekali sekala Fendi masuk ikut depan.. kalau boleh... sampai buntingkan mak Non ke... boleh tak?” Tanya  mak Non.

“Assalamu’alaikum!”

“Eh.. kita sambung nanti ye sayang... ada suara orang bagi salam tu...” ujar  mak Non dan terus meninggalkan aku keluar dari bilik menuju ke ruang tamu.

Aku berbaring di atas katil. Terkenangkan kata-kata mak Non yang inginkan benih aku menjadi zuriat hasil hubungan seks sumbang mahram antara aku dengannya. Mungkin aku kena berbincang perkara itu dengan Lis. Kerana permintaan mak Non itu agak berat sebenarnya. Banyak perkara yang perlu ku fikir untuk menutup perkara-perkara bangkai yang bakal diciptakan.

Antara 2 HatiWhere stories live. Discover now